Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Mere Thai TV på nettet
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 07/12-2006 19:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
chang skrev: er der nogen der kan se hvor hurtig opload de sender med jeg har 4mbps i download Hvis du har 4Mbit download (har jeg også) virker det perfekt - dog kan der nogle gange være lidt streaming problemer , men det er sjældent - det er faktisk blevet meget meget bedre end da de startede med det herhjemme i huset - jeg kan se en klar forbedring , eneste minus er dog at der kan kun være en pc på ad gangen - ellers skal man registrere 2x....men ok så må familen jo så samles om een pc til at se thai tv på! Men no worries med dine 4Mbit - det kører! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
chang |
Lagt på d. 10/12-2006 18:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
kan man gemme det man henter eller er det ikke muligt..... det ville jo være rart hvis man kunne brænde det over på en dvd så jeg ikke skal overgive computeren til konen det meste af dagen hvis du forstår |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 10/12-2006 19:33
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Hmm - tror jeg ikke du kan...må blive dig svar skyldig...men prøv at se om det kan lade sig gøre...eller bedre..gi´dog konen en bærbar i julegave...
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 10/12-2006 20:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
for dem som har parabol kan dette link bruges: http://www.lyngsa...iland.html click derefter på satellite. god fornøjelse. Linken er aktiv nu. Redigeret af falang yao d. 12/12-2006 22:55 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 21/12-2006 08:41
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
Hi Folks, M.h.t. fornyelsen af abonnement på IPTV/Thaitv, sker der det samme som med VOIPdiscount. Har du nogle dage resterende på den forrige konto, bliver det lagt oveni den næste periode. Your remaining membership terms for Your remaining membership term(s) for Video On Demand service is 93 days and Live TV service is 93 days(ny=90+ 3 rest.). Så er der "husfred" til d.20-3-2007 M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 21/12-2006 08:42 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |