Se indlæg
 Udskriv debat
THAI - OPVOKSET HER!
Suk Rak Ning
Hej Kurt.
Nej det har jeg da ikke, folk syntes bare, at jeg er blevet underlig, så måske jeg en lille Bkk-Psykose.......Jeg håber, at det går over med tiden.....Wink

Cool..............Kus neslih........Det var vist bagfra, så jo der er sket et eller andet ...Grin

Men selvfølgelig er der mange smukke og interessante ting at se og opleve, man kan ikke ta' til TH uden at også at opleve noget af Bkk......

Redigeret af Suk Rak Ning d. 22/09-2006 20:01
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Ja selvfølgelig skal man da opleve bkk når man er der, men jeg synes bare der er for meget larm og forurening, også er byen pisse forvirende hvis man ikke kender den. og den er alt alt for stor efter min smag. Men alligevel er byen lidt sjov at opleve, når man sådan forvirre sig rundt imellem luxus og elendigt fattigdom, men hold kæft det kan nogle gange tage en ½ time bare at komme over på den anden side af fortovet GrinGrinGrin

Maxine
Tak for jeres svar. Jeg har været i Chang Mai i 3 uger sammen med min ægtefælle og nød helt enormt. Jeg bor i Holstebro, men er egentlig fra Århus og er derfor glad for storbyer. Derfor vil jeg teste Bangkok. Jeg har 14 dage der og 14 dage på Phuket til at bade og rense mig bagefter. Jeg er typen der bare vader derudaf og håber på gode oplevelser. I ved: Giv ærlighed, kærlighed og gode oplevelser og få det samme igen!
Val , jeg vil meget gerne høre mere om Bangkok. Jeg kan forstå der er steder hvor jeg nok ikke bør gå direkte til? Hvor i landet er i nu? Jeg kommer til Odense på messe 14/15 oktober og Kbh. 4/5 november! HyggehilsenSmile

Suk Rak Ning
Sjovt nok jeg er også fra Århus, men har nu aldrig betragtet det som en stor by og da slet ikke efter jeg har boet i Bkk.

en ½ timer at komme over gaden, ja og 2 til 3 timer at køre ca. 20/30 km i taxi...............Næ indtil videre holder jeg mig her på Phuket.

God tur til alle der skal afsted Wink

Hilsen Suk..........Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Ok jeg er da så heldig at jeg bor i smilets by, verdens mindste storby.
Ja jeg brugte engang 500 bath på at køre rundt i taxa i bkk for satan jeg sad og bandede SadSadSad

thaikurt1
Suk
Man bliver sgu også lidt underlig når man har bo paa landet i langt tid

Saa jeg overvejer at flytte et andre sted for et stykke tid selv og kone jo ikke er helt vildt med det da hun har hele sin familie.

Jeg er blivet helt vild med Chang Mai kunne godt finde paa at bo der eller der hvor du bo saa børene kan gaar ned til stranden det har vi jo ikke her.
Redigeret af thaikurt1 d. 23/09-2006 01:17
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Spring til debat: