Se indlæg
 Udskriv debat
Taget ved næsen eller ??
Robert Kronberg
Hej Tranen,

Er den tatovering, hun har fået, sort eller med farver? Hvis den er sort, er det formentlig ikke en tatovering, men noget indisk farve, som er populært på turistdestinationer i Thailand.

Anyway, tatovering eller farve, så er det da sødt gjort, og jeg kan da godt forstå, at den stakkels pige er blevet forvirret af de ting, som dine "venner" har sagt.

Hun har også været i et paradoks, hvis I har aftalt, at du sender 12.000 THB per måned, hvis hun stopper i baren. Pattaya er ikke et billigt sted, så man kan godt forestille sig, at hun slet ikke har kunnet klare sig for de penge og derved er blevet tvunget ind i baren - og så er det klart at telefonen er off.

Hun bryder sig måske heller ikke om at bede dig sende flere penge. Eller også opfatter hun det, som du er ligeglad, fordi du ikke sender nok penge.

I øvrigt er det vist normalt for piger i alle lande, at der er nogle ting, der skal afsluttes, når de er gået ind i et nyt forhold.

MEN, som også antydet i tråden, så er der også kvinder, der lever godt af at have flere udenlandske supporters. Hvis hun har fire kærester, og de sender 12 hver, så har hun 48.000 per måned...

Du er derfor nødt til at konfrontere hende med, om hun kan klare sig for de 12.000, og med at hun burde flytte hjem i landsbyen eller til et andet sted.

Men du kan ikke bede hende opgive hendes "erhverv" og bevise en masse ting over for dig, hvis du ikke også giver hende et bevis på, at du mener det alvorligt. Noget for noget. Hvordan kan hun vide, om du ikke pludselig glemmer hende? Og hun kan ikke gå hen på et bistanskontor, hvis du pludselig lukker for kassen. Du er derfor nødt til at finde en løsning, som både gør dig sikker OG hende.

Held og lykke,
Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Top High Class Fashion
Hvis men vil snydes saa bliver man snydt pas paa bar piger du kan godt tage pigen ud af baren men det er mega vanskligt og tage baren ud af pigen

Mvh
LeoPfft

http://thaidanrejser.blogspot.com
Suk Rak Ning
THCF DU VISE MAND...

Visse bar piger og visse andre piger !!!!!!!!!!!

Suk............Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Top High Class Fashion
Ja helt sikkert jeg har ikke noget imod barpiger de er dejlige og der er da ogsaa nogle der er helt ok om hvor man kan faa et rigtig godt forhold

Leo

Locturian
Piger/kvinder er generelt meget svære at gøre sig klog på. En dag vil de ét, næste dag noget andet. Det er ikke anderledes end med danske kvinder. Ulempen ved Thaipiger er mange gange afstanden i starten, og så ikke mindst den sprogbarriere der er de i flestes tilfælde. Der går noget tid inden man får "tunet" sig ind på hinanden, og kan følge hinanden tankegang og følelser. Når det er sagt, så er man sat for mange mange år frem hvis man finder sig en hengiven thaipige. Modsat danske kvinder, er thaikvinder efter min mening mere tro mod mand og hjemmet hvor danske kvinder er mere "fri". For mit tilfælde, hvor jeg er satans jaloux, passer det mig glimrende med en thailandsk hustro Smile Og nu hvor jeg skal derned og bo, passer det som hånd i handske...

Men tranen, mit råd er som de andres, slå koldt vand i blodet, og få så en endelig afklaring på det. Om det er ved at få nogle til at "spionere" på hende, eller det er ved selv at troppe op, er for så vidt ligegyldidgt - Bare der kommer afklaring. Det er sindsygt svært (Ved jeg da selv) at gå og tænke "Hvad laver hun nu, og hvorfor tager hun ikke telefonen". Men igen som andre har sagt, er mobiltelefoner ikke det mest stabile i Thailand. Dels fordi der er så meget pres på linierne, dels fordi signalet, specielt ude på landet, er til at lukke op og skide i. Ud over det, kører langt de fleste på taletidskort som bliver "overtaget" af andre hvis ikke de bliver brugt i et stykke tid.

Du sidder i et dilemma som jeg nødigt ville havne i. Men få en afklaring, det tjener sig selv bedst... Smile Held og lykke med det, og hold os endeligt opdateret om hvordan det spiller ud...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
lindegaard
Korrekt Suk, der findes altså også "gode" barpiger, ligesåvel der findes "dårlige" kontor nussere... sådan er det.. det største prblem er at være så langt fra hinanden, når man gerne vil have vished...Sad
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

Suk Rak Ning
Vi skal vel også lige huske på, at det er jo heller ikke alle os farang'er der er guds gave til kvinden.
Hvor tit ser man ikke en tosset farang på en bar, der sidder med de helt store armbevægelser, en tur han har sparet op til i lang tid, når jeg ser det er det ligefør jeg skal ud og snakke i denne store telefon.

Mvh. Lykkelige Suk...............Cool

[small]
Kender selv et par farang, som ikke er soede ved deres kaere . Sad
[/small]

Redigeret af Suk Rak Ning d. 27/05-2006 18:59

Top High Class Fashion
Jeg er helt enig med dig Suk der er mange tosser til ogsaa af faranger

Mvh

Leo
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

Alt det snak om bar-piger får mig til at tænke på. Hvad fanden skal man med ene på 42 når man kan få 2 på 21.....

SkåååååålWink

lindegaard
ikke træde på manden, når han allerede ligger ned. DSDAngry godt med humor, nok bare ikke i denne tråd
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

tranen37
hej igen.....Nej jeg har ikke brug for at blive latterliggjort eller min situation bliver latterliggjort, men jeg er glad for de seriøse mennesker der har og tager mig alvorlig i denne svære situation......men ok, syntes nogle her at det er skide sjovt så vil jeg vælge at holde mig fra dette sted og undgå at få det endnu dårligere.....men igen tak for alle dem der har været søde og seriøse, det var dejligt. hilsen Tranen37

Hejsa trane nu skal du ikke opgive at søge råd herinde bare fordi en skriver noget dumt. Sådan er det vist overalt med de her forum, så vil der altid være en klovn der skal ødelægge det for andre.

Og held og lykke med det hele, desværre kan jeg ikke komme med de visse sten, men prøv noget af det de andre skriver så går det ikke helt galt.

Suk Rak Ning
deepseadivers

Meget sjov bemærkning, hvis man er på spruthus, men en meget dårlig bemærkning i denne sammenhæng......Sad

Så deepseadivers jeg tror at du hermed har udnævnt dig selv til månedens klaphat.............

Med venlig hilsen Suk.............Cool

Tranen.

Jeg tror ikke, at der er nogen her der syntes, at din situation er sjov.

prasat
hvis jeg var dig ville jeg spare mine penge og blive hjemme, hun er dig helt sikkert ikke tro.

jeg mener også at mænd og kvinder er vidt forskellige skabninger der nok havde bedst af at være adskildt og kun komme sammen når menneskeracen skulle forøges, så var der heller ikke nogle der brokkede sig når man tager lidt for mange pils. eller smider tøjet hvor det passer en eller ikke slår sædet ned.

prasat

Suk Rak Ning
Prasat har nok lige kigget i den store krystalkugle

Rasmus
Kære Trane37
Du er absolut på ingen måde latterliggjort!
Ingen her! har haft til hensigt at gøre dig skade i din noget prekære situation. Som jeg ser det - har alle her - haft til hensigt at hjælpe dig med gode råd og dåd. Hvilket du behørigt bør tage til efterretning, inden du om muligt kommer galt af sted i dit Thailandske kærligheds eventyr.
Thi du er ikke den første…
Rasmus

rinpoche
Hvis men vil snydes saa bliver man snydt pas paa bar piger du kan godt tage pigen ud af baren men det er mega vanskligt og tage baren ud af pigen

Hvilket ligesåvel kan gælde kunden, der møder pigen i baren og så selv efterfølgende ikke kan holde snitterne fra fadet.
For nu ikke at dtw skal få skyld for at være for mands-chauvinistisk.

christian-s
Trane37

Mit råd må være at tage en god lang snak om at hvis du sender penge så må hun rejse væk og bo hos noget familie hvis du skal forsørge hende. Og så snart du har bekræftet at hun har modtaget første sending penge, så får du en lokal dansker til at tjekke op på om hun rejser/forlader baren og tar' ud til provinsen.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

tranen37
Hej christian-s

Tak for dit gode råd.
Jeg hører desværre ikke fra hende, og kan ikke komme i kontakt med hende.....men kunne jeg ville jeg selvfølgelig tage en lang snak med hende om hvad fremtiden skulle bringe ....eller ikke bringe.
Jeg ved ikke om jeg nogensinde hører fra hende igen, men håber det meget, og håber at det bliver inden for nærmeste fremtid...for jeg savner hende ufatteligt.

Hilsen Tranen37

roald
Hej tranen37

mit råd vil være ,du skal ikke bare gi op, kan du ikke komme i kontakt med hende over telefonen, så send hende nogle breve skriv hvad du føler for hende ( kvinder kan godt li man kæmper lidt for det) så for du også sat lidt ord på dine følelser send nogle billeder med af dig selv og din familie fortæl at du kunne godt tænke dig at hun kommer på besøg hos dig i 3 måneder ( håber du har penge til at forsørge hende) held og lykke . har selv thaikone har været sammen over 6 år nu

Spring til debat: