Se indlæg
 Udskriv debat
Billet i sommerferien
vandango
rinpoche skrev:

zapper skrev:

Derudover flyver jeg ikke med Thaiairways som tre gange har forsinket i mange timer ( desværre inden jeg fik kendskab til flyforsinkelser.)

Utroligt, nu har jeg arbejdet i fly branchen i et par årtier. Og de gange TG har været forsinket kan tælles på ên hånd.

De leverer et rigtig godt og snorlige produkt, og det kommer fra en ansat (moi) ansat i et konkurrende flyselskab.
Ret skal være ret.

Tænk lige i starten af firserne gik jeg og ventede på den. Skulle lige ordne skrald, vand og toiletter m.m. inden jeg gik hjem fra nattevagt. Godt nok en gammel rute.
Drømte tit om at rejse til det gådefulde eksotiske thailand, er så i min dagligdag idag ved at drukne i ladyboys, bøsser og andre freaks. Shock

kro90
For at vende tilbage til prisen på en rejse med start i Juli og hjemkomst i august, kan jeg fortølle at jeg har købt billet hos Ticket.dk med afgang 13/7 og hjemkomst d. 3/8 med Thai fra Cph til Krabi for 4.646 kr. bestilt 12.12. 2017 Hertil kommer et gebyr på 139,- kr for betaling med kredit kort mm. Det var det billigste jeg kunne finde. Ventetid ca. 2 timer i Bangkok hver vej.
Har fløjet med Qatar og Norwegian, og må indrømme at servicen på Qatar var meget høj, men servicen på Norwegian var ok, det samme var mad og drikke, men ja du betaler for alt ombord.
Kim

Spring til debat: