Se indlæg
 Udskriv debat
Munk vinder 18 mio. THB
JohnBKK
Det er jo en pilrådden Sangha - ja, det er næsten blasfemi at kalde det sådan - når alle og enhver, også en skiderik som Thaugsuban kan blive munk, måske fordi han troede at alle synderne pludselig ville forsvinde..

[img]http://bk.asia-city.com/sites/default/files/imagecache/item_image/suthep.jpg[/img] is not a valid Image.

Men ellers er det jo iflg. den mærkværdige thai buddhisme et tegn på høj spirituel udvikling at være rig, gerne styrtende rig, samt ha´succes indenfor bizness osv.

Munke og lotto? Helt normalt... fruens onkel er munk, han er leveringsdygtig i lotto-tal som han ser i meditation, det virker.. af og til!

Wink
Redigeret af JohnBKK d. 14/10-2017 19:52

The_Horror
@Natty, præcis, det er ikke noget jeg ligger søvnløs over, det skrev jeg også i indlæg #5. Ville bare høre folks mening herinde fordi der var uenighed i min omgangskreds. Men det åbner op for en større debat som især thaierne er sensitive overfor. Thaier vil som udgangspunkt helst stryges med hårene.
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed

Spring til debat: