Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Det er jo en pilrådden Sangha - ja, det er næsten blasfemi at kalde det sådan - når alle og enhver, også en skiderik som Thaugsuban kan blive munk, måske fordi han troede at alle synderne pludselig ville forsvinde..
[img]http://bk.asia-city.com/sites/default/files/imagecache/item_image/suthep.jpg[/img] is not a valid Image.
Men ellers er det jo iflg. den mærkværdige thai buddhisme et tegn på høj spirituel udvikling at være rig, gerne styrtende rig, samt ha´succes indenfor bizness osv.
Munke og lotto? Helt normalt... fruens onkel er munk, han er leveringsdygtig i lotto-tal som han ser i meditation, det virker.. af og til!
@Natty, præcis, det er ikke noget jeg ligger søvnløs over, det skrev jeg også i indlæg #5. Ville bare høre folks mening herinde fordi der var uenighed i min omgangskreds. Men det åbner op for en større debat som især thaierne er sensitive overfor. Thaier vil som udgangspunkt helst stryges med hårene.
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed