Se indlæg
 Udskriv debat
så stiger øl og cigaretter m.m igen
click
Bare for at holde liv i en næsten død tråd
Jeg vil nu også foretrække at fortynde da det ikke lifefrem er velsmagende - og det læsker da lidt i varmen. Problemet er når det så slår - ja så slår det satme og det kan være med black-out og mere til - Gys, frygt og lede!!

Da forhåbentlig ikke med is i øllet som jeg skrev tidligere de unge her drikker longneck Leo & longneck Chang fortyndet med is (i tror det er løgn masser af is i ) De er sku så snot dumme så de sidder og ser amerikanske gangsterfilm hvor de drikker sjusseer (whisky) med is i men her propper de is i deres øl longneck bliver drukket af små små glas fyldt op med is, alkoholpromillen må være til at køre hjem på selv efter danske forhold jeg ser det som koldt vand Shock men godt for et læge studium
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

JohnBKK
Bare for at yde 1. hjælp til en tråd der lakker mod enden..

Uha, nådada, jamen så er jeg fortabt aka gone native, for jeg har da altid drukket thai "øl" med isterninger, så man ikke kan smage det bitre stads!

Kan anbefale disse:

blitblog.com/wp-content/uploads/2008/01/rockice.jpg

https://www.thaiv...-rock-ice/

Cheers

GAMBIT
JohnBKK skrev:

Bare for at yde 1. hjælp til en tråd der lakker mod enden..

Uha, nådada, jamen så er jeg fortabt aka gone native, for jeg har da altid drukket thai "øl" med isterninger, så man ikke kan smage det bitre stads!

Kan anbefale disse:

blitblog.com/wp-content/uploads/2008/01/rockice.jpg

https://www.thaiv...-rock-ice/

Cheers

Du kan roligt putte istern i mit glas, jeg drikker det med stor fornøjelse, faktisk vil jeg helst ikke være foruden! Dog kan de godt tage deres beer woon et andet sted, det pis gider jeg ikke.
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

click
Uha i 2 hvis i ikke kan klare alkoholprocenten i øllet men må spæde den ned med is så køb dog nogle kolde singha light
Næ gutter hver ting til sin tid, is i spiritus og koldt øl uden is det er sagen Surprise
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

handy
[quote]click skrev:

Uha i 2 hvis i ikke kan klare alkoholprocenten i øllet men må spæde den ned med is så køb dog nogle kolde singha light
Næ gutter hver ting til sin tid, is i spiritus og koldt øl uden is det er sagen Surprise[/quote

rigtige mænd drikker øl fra kassen ....puha kan huske en vi kaldte for lillebror han havde lært sig selv at drikke singha fra kassen så kunne han ha dem i fred på landet og de stod lille klods op af køleskabet der knoklede på C4 i Pattaya sikkert 10 g varmere en luften føj .....kan også godt tåle is i øllet tog noget tid at vænne sig til nu det svært at undvære er det de første par stykker rep pils ovenpå en bytur så er der ikke tid til is .

natty
Is versus non-is i øllet?
For mig handler det om situationen, hvis jeg er sammen med en gruppe thaier, gør jeg det som en selvfølge, det er faktisk en god tørstslukker. Går jeg selv ud alene "glemmer" jeg det ofte oha ha
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Spring til debat: