Se indlæg
 Udskriv debat
Indbetale med kreditkort til Ais 12call
jh
Jeg bruger Firefox som browser.

JohnBKK
Nå... har du så slået anti-pop-up fra?

jh
JohnBKK skrev:

Nå... har du så slået anti-pop-up fra?

Nej det har jeg ikke kan jeg se.Skulle det hjælpe med at slå dette fra.

JohnBKK
Altså - iflg. min amatøragtige viden om slige ting, så popper der jo et ekstra vindue op når man skal lave en online-transaktion med Verified Visa o.a.

Har man så blokeret for den slags i ens browser, så virker det jo ikke!

Derfor bruger jeg aldrig Google Chrome, da den er indstillet til at filtrere alt fra, reklamer, pop-up osv. osv. (anvender UBlockOrigin) - og skal jeg lave online betalinger bruger jeg en "ren" Internet Explorer, den virker..

jh
JohnBKK skrev:

Altså - iflg. min amatøragtige viden om slige ting, så popper der jo et ekstra vindue op når man skal lave en online-transaktion med Verified Visa o.a.

Derfor bruger jeg aldrig Google Chrome, da den er indstillet til at filtrere alt fra, reklamer, pop-up osv. osv. (anvender UBlockOrigin) - og skal jeg lave online betalinger bruger jeg en "ren" Internet Explorer, den virker..

Oki prøver jeg lige,tak for det JohnBKK.

click

Nej det er rigtigt hvis man blokere pop-up virker det ikke men jeg bruger for det meste chrome og når noget gerne vil pop-up står det jo øverst i billedet, vil du modtage pop-up og hvis man så siger ja skriver den vil du altid modtage pop-up for den pågældende website og sætter man flueben der, så er problemet løst engang for alle. Problemet opstår hvis man fra starten har sat fluebenet i nej så spørger den ikke igen.

Til jh nu sad jeg lige og rodede inde på https://eservice....ServiceWeb og fik da lavet noget meget smart synes jeg selv når beløbet kommer ned under 50 THB laver den selv top-up med 200 THB man kan selv sætte beløbene som man vil. Eddersmart bøv Smile og den tager så selv fra kreditkortet
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

jh
@Clik det er også sådan noget jeg vil prøve men først skal jeg ind på siden.Det er nu mest til fruens tlf.Hun elsker at bruge Line når vi ringer sammen men synes det er for dyrt.Så jeg lovede hende at betale hver måned.Måske vi bare skal få trådløs internet i huset dernede i stedet for.Prisen er vist bare 100Bath mere hver måned men kender ikke hastigheden.(det er ikke kabel internet)

click
.Måske vi bare skal få trådløs internet i huset dernede i stedet for.Prisen er vist bare 100Bath mere hver måned men kender ikke hastigheden.(det er ikke kabel internet)

Det tror jeg ikke du kan få det for men måske 100 DKR pr måned jeg havde før de lavede mit fiber en lille parabol og en router med trådløst over hele huset den kostede 590 THB og var lidt ustabil de sagde mellem 10-20 men for det meste lå hastigheden på omkring 6 og når det blæste måtte han ned og genindstille parabolen men han var flink til at komme med det samme alle dage (mærkeligt nok med en thaier)
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

jh
click skrev:

.Måske vi bare skal få trådløs internet i huset dernede i stedet for.Prisen er vist bare 100Bath mere hver måned men kender ikke hastigheden.(det er ikke kabel internet)

Det tror jeg ikke du kan få det for men måske 100 DKR pr måned jeg havde før de lavede mit fiber en lille parabol og en router med trådløst over hele huset den kostede 590 THB og var lidt ustabil de sagde mellem 10-20 men for det meste lå hastigheden på omkring 6 og når det blæste måtte han ned og genindstille parabolen men han var flink til at komme med det samme alle dage (mærkeligt nok med en thaier)

Det var også omkring 600 bath jeg mente,ja jeg må lige se hvad vi gør,nok nemmest når jeg kommer først i December.Fruen ville lige snakke med kvinden i shop på den anden side.Der har trådløs internet.Hun siger også det er 3BB men syntes ikke jeg kan finde noget på deres hjemmeside kun der jordbåren internet.

jh
Det kan lade sig gøre med mit kort fra Kasikornbank.Men med det Danske kort kan det ikke lade sig gøre.

Spring til debat: