Se indlæg
 Udskriv debat
Jeg søger efter en sød pige
Thaidreamer
BDK1975 skrev:

Hejsa.
Jeg er en mand på 42 år, uden børn der søger efter en sød pige. Jeg har fast arbejde og bor alene.
Hvis du har lyst til at skrive til mig, er du meget velkommen

Thaifriendly.com

BDK1975
Mit håb og ide, var om der var nogle der kendte til muligheder for at møde en thai pige her i DK. Alder og udseende er underordnet.

Thomas72
BDK1975 skrev:

Mit håb og ide, var om der var nogle der kendte til muligheder for at møde en thai pige her i DK. Alder og udseende er underordnet.

Prøv at tage med til nogle thai-fester og se om heldet er med dig. Somme tider er der opslag om thai-fester under nyheder her på TP.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Kim Ludvigsen
BDK1975 skrev:

Enlige thailandske piger i Danmark bruger også de forskellige dating-tjenester. Du kan så evt. udvide med danske dating-tjenester, hvor de mere danskkyndige af dem måske kommer.

Ellers kan du selvfølgelig holde øje med thailandske arrangementer i Danmark og så håbe, der også kommer enlige der.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
gunther
Kender en thai kvinde 26 år, som muligvis ankommer inden for et par måneder, hvis hun kan få sit visa gjort færdig, hun var her i DK for cirka 2 år siden.

Hun havde ved sidste besøg kontakt med forskellige farangs, men de levede ikke helt op til forventningerne, det skal jo være Big love, penge på bogen tæller selvfølgelig med i Big love som ekstra bonus.

Hun har i de sidste par år og også før arbejdet i et liberalt erhverv med svingende indtægt.

Hun har endnu ikke mistet modet, der skal jo nok findes en farang, gerne lidt oppe i årene som gerne vil have en til at (take care him) mod passende betaling.

Nero
gunther skrev:

Kender en thai kvinde 26 år, som muligvis ankommer inden for et par måneder, hvis hun kan få sit visa gjort færdig, hun var her i DK for cirka 2 år siden.

Hun har endnu ikke mistet modet, der skal jo nok findes en farang, gerne lidt oppe i årene som gerne vil have en til at (take care him) mod passende betaling.

Hæhæ' som taget ud af Thai' facit listen.

GAMBIT
BDK1975 skrev:

Hvorfor lige en Thai?
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

vandango
GAMBIT skrev:

BDK1975 skrev:

Hvorfor lige en Thai?

Vel af samme grund som os andre, Thaikvinder er de eneste på denne Jordklode der kan holde os ud i længden.

JohnBKK
Ja, og det fatter man jo ikke... men penge, guld og jord kan lave mirakler!

Wink
Redigeret af JohnBKK d. 20/06-2017 17:37

GAMBIT
vandango skrev:

GAMBIT skrev:

BDK1975 skrev:

Hvorfor lige en Thai?

Vel af samme grund som os andre, Thaikvinder er de eneste på denne Jordklode der kan holde os ud i længden.

HA! God pointe.
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

vandango
JohnBKK skrev:

Ja, og det fatter man jo ikke... men penge, guld og jord kan lave mirakler!

Wink

Plus et nyt tag på huset i Korat. Grin

Spring til debat: