Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad bliver det første Trump gør som præsident?
natty
OT, men giv :mig bare en begrundelse for hvorfor Hillary ville være så meget mere forfærdelig end bøflen Præsident Hentehår. LOL LOL
Han er sgu da den største joke, hvis det ikke var så sørgeligt, der nogensinde er indsat i Huset. Jeg kan da godt forstå han er populær blandt visse her på forummet, han tror nemlig også på konspirationsteorier.
Ja og så har alle forgængerne selvfølgelig allesammen været tåber, idioter og ignoranter.
Trumphornet heil.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

vandango
Vil hellere koncentrere mig om LiveLeak, er ved at komme en hel del dage bagud.

Nåh ja svaret han holder ikke frem til sin norminering eller hvad det hedder.

hugoboerge
JohnBKK skrev:

Du mener vel "elendige", ikke?

Saadan kan man ogsaa udtrykke det.

Er der nogen her i forum som i det hele taget har fulgt de 3 debatter plus VP debatten ?

Det har kun vaeret tilsvining og loegn efter loegn. Efterfoelgende er der fact checking og Trump var den stoerste loegnhals men det er vaelgerne aabenbart ligeglade med.

natty
Yep Hb, jeg så dem alle tre, han var pinligheden selv.
Jeg kan godt forstå at vælgere kan stemme i protest og underligt, men at de kunne stemme på den ignorant bøffel, er mig helt sort. Nå men han vandt jo ikke pga flest stemmer, dem fik hun nemlig. Det kan måske være en lille trøst.
Underligt iøvrigt at han accepterer valget, da det jo ifølge ham selv ikke var andet end snyd og bedrag. Men hvad fanden dobbeltmoral er jo dobbelt så godt. Headbanger
Redigeret af natty d. 12/11-2016 14:20

Bjarne
En gammel joke rinder mig i hu. I opdateret form ser den sådan ud - og er ikke længere en joke, men virkelighed:

Through the years Amerika has had great presidents and wonderful actors like Bob Hope. Now Amerika has Trump - and no hope.

sony
Dalton skrev:

Synes mere det minder om da Jacob Haugaard kom i folketinget
Da blev der også skruet kraftigt ned for komikken...

Han holdt da hvad han lovede, se hvor mange der har fået elcykel ik 555

Jeg mente bare han trækker det han har sagt tilbage som john linkede til.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

natty
Der er vel den store forskel at Jacob H, blev valgt ind som den komiker han var, mens hr hestehår er valgt fordi folk tager ham seriøs.

hugoboerge
Det var derfor Trump vandt:

http://www.khaoso...trump-win/

JohnBKK
Vil gerne høre den munk udtale sig senere når Trump bliver myrdet, eller fjernet fra det embede på anden vis, for det sker med garanti, jeg er nemlig synsk, booooooohahahaha!

Nero
JohnBKK skrev:

Vil gerne høre den munk udtale sig senere når Trump bliver myrdet, eller fjernet fra det embede på anden vis, for det sker med garanti, jeg er nemlig synsk, booooooohahahaha!

Jeg er bange for at du har ret...!

JohnBKK
Den første ting han burde gøre var at ændre den frisure, hvis muligt..

strayhair.com/wp-content/uploads/2015/12/horses_ass_hairstyle_donald_trump.jpg

Horses ass hairdo dur ikke i Det Hvide Hus!

Grin

maik
JohnBKK skrev:

Jeg tror du tager fejl.

Men jeg er selvfølgelig heller ikke synsk ...
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
natty
JohnBKK skrev:

Den første ting han burde gøre var at ændre den frisure, hvis muligt..

strayhair.com/wp-content/uploads/2015/12/horses_ass_hairstyle_donald_trump.jpg

Horses ass hairdo dur ikke i Det Hvide Hus!

Grin

Ha ha, det kan kun gå for hurtigt
Billedet viser vel egentlig bare, at alt ved den mand er fake. LOL LOL

JohnBKK
Her er den ægte Trump:

1.bp.blogspot.com/-ZzNFmauscjI/V0RgRue1ZWI/AAAAAAAAysw/33fP8ZzPtMsSGFbU3DWoS1Cdg96P8VmNwCLcB/w1200-h630-p-nu/trump.PNG

natty
maik skrev:

JohnBKK skrev:

Jeg tror du tager fejl.

Men jeg er selvfølgelig heller ikke synsk ...

Jeg støtter, selvom jeg ikke ønsker nogen død, JohnBKK i denne sag.
Hvorfor? Jeg er nemlig også synsk, og så er jeg, som I jo alle ved, utrolig klog. LOL LOL

JohnBKK
Nå, slut med jokes, selvom det er "Hyggehjørnet" - lad os høre hvad en langhåret, leverplettet John Pilger - nok den eneste ærlige upartiske journalist i verden - har at sige om fænomenet Trump:

http://johnpilger...

JohnBKK
Gad vide hvor mange der egentlig var klar over hvor tæt vi var på WW3 hvis den sataniske bitch Killary var blevet valgt? Nej, jeg spøger ikke, det var planen, de er totalt sindssyge, 9 ud af 10 US våbenproducenter bakkede hende op med penge, Soros, Goldman Sachs, det værste scum fra Wall St., fodrede hende med penge, nåja, og Qatar, Saudi Arabien også... mere?

click
Det er alle de andres skyld jeg har tabt

http://www.dr.dk/...lgnederlag

NEJ NEJ det er kun fordi verden bliver mere fredelig uden en sæk som dig Hillary
En Clinton i det hvide hus har været mere end nok det har din mand Bill sørget for Crying
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

hugoboerge
Han vil hyre Bill Clinton som saerlig raadgiver til det "oral" office.

Asian Farmer
Trump finder ud af at verden ikke er sort/hvid, og ender op som ringere end Bush klaphattene!

Spring til debat: