Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Konen udvises efter 8 år
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 09/09-2016 18:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Nahm skrev: Det burde være meget enkelt, der har altid været en særlig regel, hvor den udenlandske ægtefælle kan får lov til at blive i Danmark, hvis den danske ægtefælle har været voldelig og derfor er endt i skilsmisse. Denne regel blev så udvidet i forbindelse med Im-sagen, så den nu også omfatter hvis den danske ægtefælle dør. Denne særlige regel kunne man også lade omfatte, hvis den udenlandske eller den danske ægtefælle kommer på kontanthjælp pga. man er blevet uarbejdsdygtig som følge af ulykke eller overfald. OG er det så nogle penge du giver til dette ? hvor kommer pengene fra ? tag nu og stop din latterlige blødsomhed over for alt og alle. Og hvad med om du stopper din latterlige og hykleriske bullshit?. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 09/09-2016 20:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Det burde være meget enkelt, der har altid været en særlig regel, hvor den udenlandske ægtefælle kan får lov til at blive i Danmark, hvis den danske ægtefælle har været voldelig og derfor er endt i skilsmisse. Denne regel blev så udvidet i forbindelse med Im-sagen, så den nu også omfatter hvis den danske ægtefælle dør. Denne særlige regel kunne man også lade omfatte, hvis den udenlandske eller den danske ægtefælle kommer på kontanthjælp pga. man er blevet uarbejdsdygtig som følge af ulykke eller overfald. Det er som regel også det svar, der gives. Og det er da sympatisk nok. Men så ramler vi lige lukt ned i den velkendte problematik: det er jo aldrig de få oplagte sager, der volder problemer. det er alle de andre, grænsetilfældene. Og når du nu vil indføre et konkret skøn i spørgsmålet, må der kunne svares på f.eks.: Hvornår er man blevet uarbejdsdygtig som følge af ulykke eller overfald? Hvilke kriterier gælder? Hvad er tilstrækkeligt? Hvem skal anerkende dette? Arbejdsskadestyrelsen? Det er i forvejen som at vride vand af sten at få anerkendt erstatningsskader. Hvornår er der tale om overfald? Er det tilstrækkeligt med en frygt eller skal man have bank. -Og hvor mange bank er tilstrækkelige? Det er i dag allerede mere end vanskeligt, at løfte bevisbyrden for et voldeligt forhold. -Og endnu mere at opretholde en opholdstilladelse efter de bestemmelser. Men det sker da. Hvilke krav skal i øvrigt gælde omkring kausalitet og adækvans? Hvad med egenskyld? Det er ikke så simpelt alligevel... Det er nemmere, at lovgive omkring dødsfald, for der er ligesom ret objektive retningslinjer for hvornår man er død. |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 01/10-2016 19:03
|
Nu er Johanne også gået ind i sagen. http://ekstrablad...en/6293788 Artiklen indeholder desuden links, bla. til en fb-gruppe og et par youtube klip. Redigeret af Thomas72 d. 01/10-2016 19:21 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
energy |
Lagt på d. 01/10-2016 19:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
Iflg den afstemning EB har lavet, mener over 80 % at hun skal have lov at blive. Det kunne være sjovt hvis der kom en lignende sag hvor parret så i stedet var muslimer. Mon flertallet så ville mene det samme ? |
|
|
buick |
Lagt på d. 02/10-2016 18:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 549 |
He he ja det kunne sku være sjovt, men hvor finder du 2 muslimer som har været i arbejde?????????????????????????????????????????????????????????????????????? energy skrev: Iflg den afstemning EB har lavet, mener over 80 % at hun skal have lov at blive. Det kunne være sjovt hvis der kom en lignende sag hvor parret så i stedet var muslimer. Mon flertallet så ville mene det samme ? |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 06/10-2016 17:50
|
Nu har Aun forladt Danmark. http://ekstrablad...dt/6334029 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |