Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Billigste retur som jeg har oplevet med Norwegian var 2580,- . Cph-Bkk .
De udleverer alm vand, hvis man spørger efter det, det gjorde de ikke i starten, men der blev afsagt dom om, at de ikke måtte nægte det.
selvfølgelig er det da fuldstændig ligemeget om man betaler 1000 eller 3000 for en enkelt til bangkok eller køber for flere hundrede kroner vand eller flymad på denne 11 timers tur-jeg derimod ønsker at spare på turen.så jeg medbringer en stor 2l cola og tømmer den inden jeg går igennem sikkerhedscheck.derefter er der tappehaner de fleste steder bare man kan finde dem.jeg sparer mange gode danske kroner,bare rolig i skal sku nok blive flået når i lander
Godt nok ikke til Thai, vi springer vores årlig Thai tur over i år
fik lige et godt tilbud vi ikke kunne sige nej til
kr 3658 til Phillipinerne retur med mad og 30 kg bagage med 2 timers stop i Istanbul midt i jan 2017, det fanme billigt
kr 2900 for skatter og afgifter kr 700 for billetten