Se indlæg
Britain votes to break with EU
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 24/06-2016 15:29
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Kim Ludvigsen skrev: Hvis de vil have adgang til det indre marked i EU, må de indrette sig efter EU's krav - det gælder varesikkerhed, den fri bevægelighed over grænserne for både personer og varer - og mange andre ting. De kommer også til at bidrage økonomisk til EU. Det er ikke noget, jeg digter, det fungerer allerede sådan med Norge. Et eksempel på at UK kommer til at betale til EU: http://www.fisker...?nyId=6969 Det koster Norge 26 milliarder kroner at slippe for EU-told på fisk. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/06-2016 15:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Hehe! Utroligt som det altid er penge det handler om, ikke? Hvis Norge ikke vil betale, eller er sure over det, jamen så sælg da de fisk andre steder.. UK vil med garanti få mere ud af at stå udenfor Det Marxistiske Eksperiment V2.0 som EU er, V1.0 var Sovjet, og det gik skidt. Deres fiskeindustri er allerede smadret af EU, så det kan kun gå fremad. |
|
|
milex |
Lagt på d. 24/06-2016 16:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
oraklet har talt!!! https://www.googl...20industri |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 24/06-2016 17:18
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Kim Ludvigsen skrev: hugoboerge skrev: Nej, de vil stadig være nødt til at indrette sig efter EU, og de slipper ikke for at betale, de slipper blot for at være med til at bestemme. Spørg Nordmændene, hvordan det fungerer. Helt aerligt det lyder lidt underligt at UK skal indrette sig efter EU og de slipper ikke for at betale. Hvis man melder sig ud af en forening slipper man da for at betale kontingent. Hvis de vil have adgang til det indre marked i EU, må de indrette sig efter EU's krav - det gælder varesikkerhed, den fri bevægelighed over grænserne for både personer og varer - og mange andre ting. De kommer også til at bidrage økonomisk til EU. Det er ikke noget, jeg digter, det fungerer allerede sådan med Norge. Man kan nok være helt sikker på, at UK ikke får bedre forhold end Norge, når man selv har meldt sig ud af "klubben". Takker for forklaringen Kim Ludvigsen. Gad vide om de taenkte over det da de stemte nej eller maaske er nej'et fordi de ikke synes at EU skal bestemme hvor meget sugekraft der skal vaere i deres stoevsuger. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/06-2016 17:28
|
https://www.youtu...QI_orqdmgA https://www.youtu...xlcl4wZqJU Oraklet har svaret... |
|
|
juj |
Lagt på d. 24/06-2016 17:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
Folket har sagt nej til Kapitalens og Landbrugets EU samt alle DJØFerne og teknokraterne, der bestemmer og styre EU. Offentlig kontrol bliver begravet i enorme papir hope. Intet demokrati. Sociale ydelser fra dag 1 til billig arbejdskraft fra øst Europa. Der bruges som løntrykkere overfor en arbejder klasse der er økonomisk trængt. Mærkeligt de ikke kan få øje på alle de lyksaligheder som EU står for. De må da være dumme de Briter. DF stemmer sjovt nok for samtlige af de ting som V kommer med i folketinget ang EU. Jeg stoler sgu ikke på de Landsbytosser, og de vil aldrig få min stemme. Håber det er starten på enden af den dødsejler og galehus. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/06-2016 19:15
|
Nemlig, kapitalen, en neo-con Thatcher/Reagan dødssejler der har væltet verden omkuld i 2008, og vi har The Final Crash tilgode, det kommer, bare vent.. Imens er man ved at spinne det hele op til at det er en katastrofe for virksomhederne, hvor man her får serveret en typisk kapitalistisk udsuger mening fra en Tiger butik boss i UK: http://www.busine...af-ansatte De folk fra EU han har ansat er med garanti underbetalte østeuropæere, og så kan de indfødte få fingeren, utroligt... En krims-krams butik med unødvendigt lort og ragelse, der vel nok er fremstillet i Asien af børnearbejdere, interviewes om Brexit? Fuck ham... |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 24/06-2016 19:43
|
For h..... havde vi da bare en Nigel Farage i DK! En oratorisk begavet mand, fantastisk at lytte til, noget bedre end danske "æh, øh, nåhøhhh, hmmmm" skodpolitikere.. Redigeret af JohnBKK d. 24/06-2016 19:53 |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 24/06-2016 20:06
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 28/06-2016 19:17
|
Hør på det hylende kor af værdiløse mider, blodsugere og scumbags, når en skarp taler som Farage fortæller dem sandheden lige i snotten, fåårk them!!! |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 28/06-2016 20:12
|
"It ain´t over till the fat lady sings" ! http://www.expres...ate-Brexit [img]https://www.davidicke.com/wp-content/uploads/2016/06/Untitled-14-2-768x480.jpg[/img] is not a valid Image. Fuck them... |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 28/06-2016 20:39
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Hm, han siger "Your're in denial that your currency is failing". Gad vide, om han har taget et kig på pundet efter afstemningen? Og så beskylder han parlamentet for at skjule ting og ikke fortælle sandheden, når han netop selv er afsløret i en kæmpeløgn for at få stemmer: http://www.indepe...02831.html Og han er da helt til grin, når han påstår, at konsekvenserne for ikke at opnå en handelsaftale værre for EU end for UK. Lidt læsestof om en anden modstanders urealistiske syn på UK's forhold til EU efter en udmelding: http://www.dr.dk/...realistisk |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 28/06-2016 20:47
|
Det er da ligegyldigt, pundet vil rette sig og finde et passende niveau, og de andre små kvæk du kommer med er typisk "remain bull" - og nu ved jeg hvor ung og uvidende du egentlig er! Der står meget andet end økonomi på spil, men det ved du ikke og er vel egentlig ligeglad, og så fortjener du sandelig Neuropa, det 4. Rige.. Jeg er væk til den tid heldigvis, og har ikke tænkt mig at inkarnere førend år 3.500, så skulle der være lidt mere styr på sagerne her på Planet Hell.. |
|
|
Ole Chris |
Lagt på d. 28/06-2016 21:09
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Formanden for verdens rigeste organisation AKA Den Katolske Kirke AKA Paven advarede mod balkanisering af UK. Skotland, Wales, Nordirland og Cornwall vil løsrive sig og uroligheder er at forvente, som da Jugoslavien blev opløst. Om der også antydes at krigeriske stater som Luxemburg, Lichtenstein og Andorra vil gøre territoriale krav gældende vides ikke, men Vatikanet har siden første kirkemøde i Nikæa 325 evt villet blande sig i politik og vist glemt at bede Fadervor. Redigeret af Ole Chris d. 28/06-2016 21:34 |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 28/06-2016 21:28
|
NWO/Illuminati er sat skakmat nu, hvad bliver deres næste træk? |
|
|
Ole Chris |
Lagt på d. 28/06-2016 21:40
|
BBC : Atatürk lufthavn bombet. Open racism and hatred has been breeding on the underbelly of England. The boil has been burst and the bile of disfunction and unfedderet hatred is flowing in the vitriol coming from little England and second generation migrants of all people . Race riots and chaos in the coming months. Ib Rene Cairo. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 28/06-2016 21:46
|
The Shisskebab is hitting the fan.. |
|
|
Ole Chris |
Lagt på d. 28/06-2016 22:08
|
Det er langt at gå hjem langs stranden og det vil tage sin tid, ligemeget om du drejer til højre eller venstre nede ved Samut Prakan. Men det er måske at foretrække for en tur hjem med Turkish Airlines de første par dage. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 29/06-2016 01:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Her i mandags checkede jeg hvad der sker med Amazon.uk når England forlader EU. Handler en del på Amazon.uk, tænker på nye post danmark toldregler, således at det måske bliver for dyrt at handle der fremover. Googlede (Herr von sprichtmeister (JohnBKK) mine tanker og fik dette frem. Amazon.uk er en kæmpe virksomhed, og de fleste medarbejdere er rakkerpak fra de østeuropæiske lande. Timelønen 7,20 pund som Amazon.uk betaler, er absolut laveste lovlige mindste løn for voksne over 25 år. Politikkere har i skåltaler flot udbasuneret, at personer på disse lovlige lavtlønninger skal holdes skattefri. Men - i kender jo politikere, så derfor kender i også resultatet. Ryger så ind i nogen tråde hvor den alminelige engelske arbejder kæmper for at overleve på disse lønninger, men gud hjælpe mig også virksomheds ejere som piver over at de 7,20 pund i timen er alt for højt, og overvejer at nedsætte arbejdernes ugentlige timetal? Kan så konstatere at england er et forpulet lorteland, og de kan rende mig et vist sted hvor solen aldrig skinner. Redigeret af vandango d. 29/06-2016 02:07 |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 29/06-2016 09:50
|
England har da altid - både før, under og efter Thatcher - været lavtlønsland. I mine yngre dage havde jeg bekendte der rejste til London for at jobbe i Marks & Spencer og lign. steder til usle lønninger og lange arbejdsdage. De boede nogle stykker sammen i lejligheder, men tog det vel som en "dannelsesoplevelse", og returnede til DK efter 6-12 mdr. de fleste af dem. |
|
Spring til debat: |