Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Udvisning af kinesisk familie
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 19/05-2016 14:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Webmaster skrev: Jeg har spurgt før og spørger igen, hvad med alle dem som ikke har held med at få deres sag frem i medierne??? Svaret herpå blafrer i vinden... |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 19/05-2016 18:02
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Lederen på Ekstra Bladet i dag: Knepperen og slideren
EN SIGØJNERBOSS med 28 domme, der rutinemæssigt galer: ’Jeg knepper Danmark’ og viser fuckfingeren til samfundet, bliver belønnet med lovligt ophold i Danmark og ret til at nasse videre. MENS EN LILLE kinesisk familie, der knokler på en sushi-takeaway på Fanø, og som i deres ti år i Danmark aldrig har ligget Danmark til last, får tilværelsen mast til plukfisk af en ligegyldig bagatel i udlændingereglerne. ENHVER IDIOT KAN SE, at den er rivegal. Undtagen skrankepaverne. De ansvarlige og politikerne må som minimum stoppe dette vanvid med en ’lex sushi’. Pludselige særregler er set før. F.eks. for den thailandske pige Im, der ellers var udvist med sin mor. Eller mønsterstudenten Marius, der blev verfet hjem til Cameroun, fordi han arbejdede for meget ... NU HAR VI lige oplevet en asocial vanekriminel som Levakovic. Han fik fribillet til at fortsætte sit skandaløse show i Danmark af retssystemets ypperste instans. Mens den lovlydige mønster-indvandrer Wang Zhao på Fanø skal have ødelagt en lovende tilværelse af noget juristeri og pindehuggeri om, hvordan han får udbetalt sin løn i årets løb. Det kan godt være, at de to skæbner ligger milevidt fra hinanden i loven. Men inden i hovedet på de fleste danskere viser det, hvor ulogisk og mekanisk vi behandler udlændinge i Danmark. SLIDEREN HAR BOET i Danmark i snart ti år, hvor han har studeret og arbejdet uden at modtage en krone i hjælp. I studietiden tjente Wang penge på Nørby Kro på Fanø, og det er kroejeren herfra, der har forfremmet ham til bestyrer af et sushi-sted på Fanø siden 2013. Alt gik glimrende, indtil Wang pludselig nu har fået inddraget sin arbejdstilladelse. Begrundelse: Wangs løn var udbetalt delvis som en bonus for tre år siden ... Dette er åbenbart dybt suspekt og fatalt for en udlænding, mens det som bekendt er stærkt yndet på de danske chefgange. En eller anden småborgerlig og firkantet jurist har skruet reglen sammen ud fra sit idealbillede af en dansk præmie-lønslave. Og så skal skabelonen uanset de faktiske forhold med djævelens vold og magt mases ned over knolden på alle. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
sony |
Lagt på d. 19/05-2016 19:38
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Webmaster skrev: Lederen på Ekstra Bladet i dag: Knepperen og slideren EN SIGØJNERBOSS med 28 domme, der rutinemæssigt galer: ’Jeg knepper Danmark’ og viser fuckfingeren til samfundet, bliver belønnet med lovligt ophold i Danmark og ret til at nasse videre. MENS EN LILLE kinesisk familie, der knokler på en sushi-takeaway på Fanø, og som i deres ti år i Danmark aldrig har ligget Danmark til last, får tilværelsen mast til plukfisk af en ligegyldig bagatel i udlændingereglerne. ENHVER IDIOT KAN SE, at den er rivegal. Undtagen skrankepaverne. De ansvarlige og politikerne må som minimum stoppe dette vanvid med en ’lex sushi’. Pludselige særregler er set før. F.eks. for den thailandske pige Im, der ellers var udvist med sin mor. Eller mønsterstudenten Marius, der blev verfet hjem til Cameroun, fordi han arbejdede for meget ... NU HAR VI lige oplevet en asocial vanekriminel som Levakovic. Han fik fribillet til at fortsætte sit skandaløse show i Danmark af retssystemets ypperste instans. Mens den lovlydige mønster-indvandrer Wang Zhao på Fanø skal have ødelagt en lovende tilværelse af noget juristeri og pindehuggeri om, hvordan han får udbetalt sin løn i årets løb. Det kan godt være, at de to skæbner ligger milevidt fra hinanden i loven. Men inden i hovedet på de fleste danskere viser det, hvor ulogisk og mekanisk vi behandler udlændinge i Danmark. SLIDEREN HAR BOET i Danmark i snart ti år, hvor han har studeret og arbejdet uden at modtage en krone i hjælp. I studietiden tjente Wang penge på Nørby Kro på Fanø, og det er kroejeren herfra, der har forfremmet ham til bestyrer af et sushi-sted på Fanø siden 2013. Alt gik glimrende, indtil Wang pludselig nu har fået inddraget sin arbejdstilladelse. Begrundelse: Wangs løn var udbetalt delvis som en bonus for tre år siden ... Dette er åbenbart dybt suspekt og fatalt for en udlænding, mens det som bekendt er stærkt yndet på de danske chefgange. En eller anden småborgerlig og firkantet jurist har skruet reglen sammen ud fra sit idealbillede af en dansk præmie-lønslave. Og så skal skabelonen uanset de faktiske forhold med djævelens vold og magt mases ned over knolden på alle. Ja når man læser sådan noget, er der ikke noget at sige til det lorte parti til df får medgang. Kunne man bare stole på dem havde jeg respekt for dem, men desværre de har det kun i kæften. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 19/05-2016 19:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Er sgu snart træt af alle disse shit-storme om udlændinge dit og dat og folk der bræger op om uretfærdighed. Jeg bliver iskold selvom det åbenbart er et par velfungerende kinesere, men hvorfor skal vi invitere Kina og hele verden indenfor? Bliv dog for h..... hjemme og lav om på tingene der hvis de er utilfredse, alt alt for nemt bare at fise af og rejse til lande der selv har klaret den hårde tørn med at gøre op med de ting og dermed få skabt gode velfungerende samfund. I skal blive hjemme og ændre på jeres egne lande, forstå det dog for h.....!!!! Sushi restaurant? Vi har nok af det lort, hvad med noget HiTech nyt, eller hvorfor ikke bruge den marketing uddannelse han fik, eller måske netop ikke fik? |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 19/05-2016 20:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 513 |
JohnBKK skrev: Er sgu snart træt af alle disse shit-storme om udlændinge dit og dat og folk der bræger op om uretfærdighed. Er efterhånden ved at gå iskold selvom det åbenbart er et par velfungerende kinesere, men hvorfor skal vi invitere Kina og hele verden indenfor? Bliv dog for h..... hjemme og lav om på tingene der hvis de er utilfredse, alt alt for nemt bare at fise af og rejse til lande der selv har klaret den hårde tørn med at gøre op med de ting og dermed få skabt gode velfungerende samfund. I skal blive hjemme og ændre på jeres egne lande, forstå det dog for h.....!!!! Sushi restaurant? Vi har nok af det lort, hvad med noget HiTech nyt, eller hvorfor ikke bruge den marketing uddannelse han fik, eller måske netop ikke fik? Helt enig JohnBkk...men når der endelig kommer nogle udlændinge som kan og vil, og kan lave specielt mad som folk gider at betale for, så lad dog dem få én chance...men selvfølgelig, hvis de laver den mindste kriminalitet, så skal de udvises omgående, det er min mening. @ sony, stemmer du så på enhedslisten igen næste gang ? Mvh,
Nahm |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 19/05-2016 20:17
|
Kinesere i DK er nok nogle af de mest kriminelle, men det går ikke ud over danskere, det sker kun i egne rækker og så er de mere snu, smarte og intelligente end de muslimske bonde bøsserøve der leger gangsta´s og amatør-terrorister. Kinesere gør som thai, smiler afvæbnende mens de klarer deres snedige forretninger i ro og mag, og de dumme danskere aner intet. Vi er nogle knoldesparkere, venlige, tolerante, men snotdumme ad h.... til. |
|
|
sony |
Lagt på d. 19/05-2016 20:28
|
Nahm skrev: JohnBKK skrev: Er sgu snart træt af alle disse shit-storme om udlændinge dit og dat og folk der bræger op om uretfærdighed. Er efterhånden ved at gå iskold selvom det åbenbart er et par velfungerende kinesere, men hvorfor skal vi invitere Kina og hele verden indenfor? Bliv dog for h..... hjemme og lav om på tingene der hvis de er utilfredse, alt alt for nemt bare at fise af og rejse til lande der selv har klaret den hårde tørn med at gøre op med de ting og dermed få skabt gode velfungerende samfund. I skal blive hjemme og ændre på jeres egne lande, forstå det dog for h.....!!!! Sushi restaurant? Vi har nok af det lort, hvad med noget HiTech nyt, eller hvorfor ikke bruge den marketing uddannelse han fik, eller måske netop ikke fik? Helt enig JohnBkk...men når der endelig kommer nogle udlændinge som kan og vil, og kan lave specielt mad som folk gider at betale for, så lad dog dem få én chance...men selvfølgelig, hvis de laver den mindste kriminalitet, så skal de udvises omgående, det er min mening. @ sony, stemmer du så på enhedslisten igen næste gang ? Nej De sgu ligeså korrupte som df. Eller skal jeg sige utroværdige. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
energy |
Lagt på d. 20/05-2016 15:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
Endnu en sag som er helt hen i vejret.. http://ekstrablad...ok/6090193 |
|
|
sony |
Lagt på d. 20/05-2016 16:03
|
Ja man skal åbenbart være kriminel for at få lov at blive her.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 20/05-2016 16:20
|
Det er sgu da lige før man bliver nervøs for om man også som blåøjet blond ærkedansker en dag risikerer at blive losset ud fordi man ikke er fin nok, eller bidrager nok til det sindssyge rotteræs der åbenbart er blevet en nationalsport i verdens lykkeligste land. Syg, sygt, syggere... uha nu skal jeg vel indkaldes til en dansksprogs test? |
|
|
jh |
Lagt på d. 20/05-2016 16:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
JohnBKK skrev: Det er sgu da lige før man bliver nervøs for om man også som blåøjet blond ærkedansker en dag risikerer at blive losset ud fordi man ikke er fin nok, eller bidrager nok til det sindssyge rotteræs der åbenbart er blevet en nationalsport i verdens lykkeligste land. Syg, sygt, syggere... uha nu skal jeg vel indkaldes til en dansksprogs test? En Dansk sprogstest æhe er der nogen tilbage i Danmark der tale Dansk.Revl og krat fra Afrika og andre sindsyge lande der tror de kan leve af at slå på tromme. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 20/05-2016 16:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Hun kan vel soege om dansk statsborgerskab med den baggrund ? |
|
|
jh |
Lagt på d. 25/05-2016 12:20
|
Ja nogle kan altid få plads i Danmark,som nu ham her. http://ekstrablad...rk/6095171 |
|
|
energy |
Lagt på d. 25/05-2016 14:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
http://www.avisen...88227.aspx Hvad med hende her ?. Er det ok hun kommer hjem efter 40 år og vil have bistand ?. Jeg syntes det ikke men sikkert nok nogen her som er uenig. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 25/05-2016 15:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
energy skrev: http://www.avisen...88227.aspx Hvad med hende her ?. Er det ok hun kommer hjem efter 40 år og vil have bistand ?. Jeg syntes det ikke men sikkert nok nogen her som er uenig. Den er svaer. Hun kvalificerer heller ikke til dansk folkepension naar den tid kommer (maaske en meget lille broekdel) efter 40 aar udenfor DK. Hvad siger EU reglerne ? Portugal er medlem af EU. |
|
|
jh |
Lagt på d. 25/05-2016 15:24
|
hugoboerge skrev: energy skrev: http://www.avisen...88227.aspx Hvad med hende her ?. Er det ok hun kommer hjem efter 40 år og vil have bistand ?. Jeg syntes det ikke men sikkert nok nogen her som er uenig. Den er svaer. Hun kvalificerer heller ikke til dansk folkepension naar den tid kommer (maaske en meget lille broekdel) efter 40 aar udenfor DK. Hvad siger EU reglerne ? Portugal er medlem af EU. Jo det gør så begge udsendelser igår,Men hun spurgte til om beløbet var pr måned hun kunne få.Altså de 76000kr om året hun mente. |
|
|
kylling |
Lagt på d. 27/05-2016 19:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
JohnBKK skrev: Det er sgu da lige før man bliver nervøs for om man også som blåøjet blond ærkedansker en dag risikerer at blive losset ud fordi man ikke er fin nok, eller bidrager nok til det sindssyge rotteræs der åbenbart er blevet en nationalsport i verdens lykkeligste land. Syg, sygt, syggere... uha nu skal jeg vel indkaldes til en dansksprogs test? Hvor er det lige du bor? For min skyld kan man godt afskaffe,gratis hospitaler,børnehaver,vuggestuer,skoler ja alt der er gratis (gratis) i dk Jeg er selv folkepentionist så vi kan vel klare os selv. og så kan vi vel sige til alt det lort der kommer her til dk i må klare jer selv. det gør folk jo i thailand |
|
|
vandango |
Lagt på d. 16/06-2016 17:00
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Din opholds- og arbejdstilladelse er gyldig fra 15. juni 2016 og indtil 14. juni 2020', lyder svaret fra Styrelsen for International Rekruttering og Integration som Jyske Vestkysten har fået indsigt i. http://ekstrablad...rk/6141558 |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 16/06-2016 17:18
|
Det vakte opsigt og kritik blandt både politikere og borgere, da den 30-årige Wang Zhao for et par måneder siden fik besked på, at han ikke længere var berettiget arbejds- og opholdstilladelse i Danmark. Nu har sushikokken imidlertid fået en glædelig besked - hans arbejds- og opholdstilladelse er alligevel blevet forlænget, foreløbigt indtil 2020. Det oplyser Wang Zhao til Jyllands-Posten. Læs nærmere på: Jyllands-Posten Glædeligt og på rette plads. Men igen, hvad med alle dem som ikke har held med at få deres sag i medierne? Personligt så jeg hellere man tog fat og løste problemerne fremfor denne vilkårlige chikane af fredelige mennesker som hverken vil omvende os eller vil os det ondt. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 15/07-2016 08:09
|
Wang Zhao er en glad mand i disse dage. I foråret var han tæt på at blive smidt ud af landet, selv om han har været her i ti år og har drevet restaurant på Fanø i tre. Men nu har han fået permanent opholdstilladelse. - Det er meget dejligt. Jeg er kun 30 år, så jeg er glad for, at jeg ikke skal bruge resten af livet på at spørge om lov til at blive i Danmark hvert fjerde år. Nu skal jeg ikke bekymre mig så meget, hvis der for eksempel kommer en dårlig sommer, der gør at jeg ikke tjener nok til at blive i landet, siger Wang Zhao. Og han er meget glad for at få lov til at blive i Danmark, hvor han også føler, han hører til. - Jeg er vil gerne være i det her dejlige land og arbejde hårdt her, så det er rart at få tilladelse til det nu, siger Wang, der føler sig en smule tættere på at være dansk. Læs nærmere på: JydskeVestkysten Med venlig hilsen
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |