Se indlæg
 Udskriv debat
Hotel i den lave ende af Sukhumvit
JohnBKK
Folk er tilfredse ser det ud til..

https://www.tripa...ngkok.html

hugoboerge
kanut skrev:

Snart tager jeg til Bangkok igen, og vil gerne bo på Stable Lodge igen igen , men jeg er dog kommet lidt i tvivl om stedet, da jeg har fundet ud af at der er kommet nye ejerskab på stedet.

Er der nogle der har erfaringer med dette og om dette har ført til forandringer, jeg tænker på pris-service-dansk mad osv.?

Og om der er planer om at rive hele molotjavsen ned og bygge nyt og højt ?

Måske man skulle finde et andet hotel for første gang i 30 årCrying, dette kan være svært da jeg gerne vil bo et sted med altan og en hyggelig have, og det har jeg ikke haft helt til i min søgning indtil nu.

Jeg håber på positiv indput, der vi helt sikkert komme nogle sjove bemærkninger om mit forhold til stable Lodge Cheers og det er ok Pibe

Du faar saa et positivt input. Menukortet og loerdags/soendags buffetten er der ikke pillet ved og koekkenpersonalet er det samme. Overtjener Khun Pu er der stadigvaek.

Om vaerelserne er OK kan jeg ikke svare paa men man kan tvivle at reparation og vedligeholdelse staar oeverst paa prioritetslisten.

kanut
Hej Nero.

Jeg fik det for sent at vide Angry Satans ! Angry
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

Nero
JohnBKK skrev:

Folk er tilfredse ser det ud til..

https://www.tripa...ngkok.html

Har lige checket deres priser. Det ser ud til at de nye ejere har 'skruet' på priserne, i den rigtige retning. Nu er der morgenmad med i vær. prisen. Klogt.

Før skulle man efter diverse X-tra charge (service, tax, vat) kalkulere med lige under 300 bht for et simpelt morgenmåltid.

Bla. derfor stoppede jeg for mange år siden med Stable. L. Værelserne er heller ikke noget særligt og value for money på S.L. var en joke.

Thaidreamer
hva med nana hotel ? det vel billigt og lige overfor nana plaza .. har selv boet på majestic suites lige om ved hovedvejen foran nana ka bare ikke huske prisen, sys ik det var dyrt .. og de tog ikke ekstra for selskab

god fornøjelse

Mykland
Thaidreamer skrev:

hva med nana hotel ? det vel billigt og lige overfor nana plaza .. har selv boet på majestic suites lige om ved hovedvejen foran nana ka bare ikke huske prisen, sys ik det var dyrt .. og de tog ikke ekstra for selskab

god fornøjelse

Nej, hvis Nana Hotel tog "ekstra" for selskab, ville hotellet enten være helt tomt, eller også ville ejerne blive de rigeste mennesker i verden...........Yo baby

kennet
kanut skrev:

Snart tager jeg til Bangkok igen, og vil gerne bo på Stable Lodge igen igen , men jeg er dog kommet lidt i tvivl om stedet, da jeg har fundet ud af at der er kommet nye ejerskab på stedet.

Er der nogle der har erfaringer med dette og om dette har ført til forandringer, jeg tænker på pris-service-dansk mad osv.?

Og om der er planer om at rive hele molotjavsen ned og bygge nyt og højt ?

Måske man skulle finde et andet hotel for første gang i 30 årCrying, dette kan være svært da jeg gerne vil bo et sted med altan og en hyggelig have, og det har jeg ikke haft helt til i min søgning indtil nu.

Jeg håber på positiv indput, der vi helt sikkert komme nogle sjove bemærkninger om mit forhold til stable Lodge Cheers og det er ok Pibe

Hej kanut,
Jeg var på stable lodge i sidste uge. Jeg var meget godt tilfreds. Der er laver en del om i pool området, der var stadig håndværker, men jeg var der. Det ser fint ud nu. Værelserne er det ikke pillet ved, men rent og pænt. Morgenmaden var inkl. Lille men ok!
De laver godt thaimad, beder man om "thaistyle" så for man det. En enkelt dag følte vi os fristet af den danske mad. Og bestilte smørrebrød med øl og snaps. Der var en god oplevelse. Jeg er sikker på jeg vil komme tilbage.

sudsakhon
Da jeg arbejdede i Thailand og havde opgaver i Bangkok, boede jeg ofte på Rembrandt Hotel..
Godt business class hotel

Ikke i den laveste ende, men der måtte jeg ikke komme alligevel ;-)

-Bortset fra , at et af BKK's bedste hospitaler ligger der (Sukhumvit Soi 3)

http://www.rembra...

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Spring til debat: