Se indlæg
2 thaipiger søger mænd
|
|
Stikkontakten |
Lagt på d. 22/04-2016 08:23
|
Begynder Antal indlæg: 18 |
Man skal vel ikke betale for opmaerksomhed Pingus...... At dine 2 soede massageveninder oensker 15 til 20.000 B. pr. md. siger ligesom alt, stakkels de maend som falder i kloerne paa disse piger. Som JohnBkk skriver, saa er det ikke maend som falder for dem, men pissemyre. Venlig hilsen Stikkontakten alias " Ole moeller "
|
|
|
Stikkontakten |
Lagt på d. 22/04-2016 08:26
|
Det er sygt ! Det lugter lidt som en handelsvare. Venlig hilsen Stikkontakten alias " Ole moeller "
|
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 22/04-2016 10:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 445 |
Hvis man har kendskab til Thailand og ønsker at skifte kranen ud. Eller finde en fast dame....... så ved man godt hvor og hvad man skal kigge efter. Hvis man sidder i andedammen og intet ved om Thailand. Så er det altså heller ikke det rigtige sted at starte. Jeg forstår ikke hvem der overhovedet kan være interesseret i annoncer af den slags? ??? Dem der spørger om jeg kan finde en falang til dem får alle samme svar: Ikke uden at ha testet først. Man skal jo vide hvad man anbefaler til andre |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 22/04-2016 10:25
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Asian Farmer skrev: Hvis man har kendskab til Thailand og ønsker at skifte kranen ud. Eller finde en fast dame....... så ved man godt hvor og hvad man skal kigge efter. Hvis man sidder i andedammen og intet ved om Thailand. Så er det altså heller ikke det rigtige sted at starte. Jeg forstår ikke hvem der overhovedet kan være interesseret i annoncer af den slags? ??? Dem der spørger om jeg kan finde en falang til dem får alle samme svar: Ikke uden at ha testet først. Man skal jo vide hvad man anbefaler til andre Formoder at testen gaar ud paa om de er gode til madlavning ? |
|
|
HongNam |
Lagt på d. 22/04-2016 11:06
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 50 |
"Pigerne arbejder selv men ønsker nok en sponsor der kan spæde lidt til husholdningen, det kan I selv aftale hvor meget beløbet skal være, men en 15.000 - 20.000 Baht i måneden er nok ikke helt ved siden af" ha ha ha bedst indlæg længe ...troede først at det var satire Hvad i al vide verden skulle man betale dem 15-20000 om måneden for ???? og hvor mange mænd har de der gør det ??? |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 22/04-2016 11:45
|
hugoboerge skrev: Asian Farmer skrev: Hvis man har kendskab til Thailand og ønsker at skifte kranen ud. Eller finde en fast dame....... så ved man godt hvor og hvad man skal kigge efter. Hvis man sidder i andedammen og intet ved om Thailand. Så er det altså heller ikke det rigtige sted at starte. Jeg forstår ikke hvem der overhovedet kan være interesseret i annoncer af den slags? ??? Dem der spørger om jeg kan finde en falang til dem får alle samme svar: Ikke uden at ha testet først. Man skal jo vide hvad man anbefaler til andre Formoder at testen gaar ud paa om de er gode til madlavning ? Ikke lige madlavning. Men ret ligegyldigt, da de stopper med at spørge efter det svar |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 22/04-2016 11:48
|
HongNam skrev: "Pigerne arbejder selv men ønsker nok en sponsor der kan spæde lidt til husholdningen, det kan I selv aftale hvor meget beløbet skal være, men en 15.000 - 20.000 Baht i måneden er nok ikke helt ved siden af" ha ha ha bedst indlæg længe ...troede først at det var satire Hvad i al vide verden skulle man betale dem 15-20000 om måneden for ???? og hvor mange mænd har de der gør det ??? Tjek hvor mange telefoner og bank konti de har. Så har du svaret! De er på sidste chance med den alder.... derfor den desperate fremgangsmåde. .... |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 22/04-2016 12:58
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Du stinker af uvidenhed. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 22/04-2016 13:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Pingus skrev: vandango skrev: Det er en rigtig god kontakt annonce Pingus har lagt ind, den fortæller klokkeklart klart hvad det koster at være bejler. Jeg forsøger som blot at fortælle hvad en thaipige håber/forventer, og ved fra mig selv hvad det koster. Men de fleste herinde har åbenlyst bedre erfaringer end mig, og det er jo godt for dem, og ja jeg nyder sku når min thaikæreste giver mig den opmærksomhed en dansk pige ikke har i sit gen anno 2016. Det var pokkers, jeg måtte lige checke én gang til, jo det er drundme Thailand Portalen jeg er logget ind på. En portal hvor jeg forventer at mændene kender lidt til forholdene og kulturen i Thailand? - farangmand og thaikvinde imellem. Pingus ærlige kontakt annonce har udløst en massepsykose hos mændene her på portalen. Væk/glemt er erfaringer og ærlige beretninger om forsørgelse og sågar sinsot? Selv ænderne ovre i Utterslev Mose ved at vi forsørger og sender penge jævnligt til Thailand for fuld udblæsning. Gu fanden forsørger de fleste af os vore kærester/koner/barpiger i Thailand, kvinderne taler jo ikke om andet? Nu da det er Store Bededag, vil jeg "bede" jer om lige at tænke på, hvor mange af jer der har overført penge via bank eller Western Union oa. til trunten i Thailand eller forrige trunter? Lad dog være med at flippe ud over, at Pingus har gjort prislappen synlig. |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 22/04-2016 13:10
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Tak Vandango. Vi er åbenbart de eneste to i dette forum, der har måtte spæde økonomisk til thai familien. alle andre her har oplevet den ægte kærlighed. ( Hvor må det være skønt) Jeg glæder mig på deres vegne. ps....ironi kan forekomme |
|
|
vandango |
Lagt på d. 22/04-2016 13:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Pingus skrev: Tak Vandango. Vi er åbenbart de eneste to i dette forum, der har måtte spæde økonomisk til thai familien. alle andre her har oplevet den ægte kærlighed. ( Hvor må det være skønt) Jeg glæder mig på deres vegne. ps....ironi kan forekomme Ja Pingus - mon ikke det handler om vi er midt i en agurketid her på portalen? |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 22/04-2016 13:29
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Pingus skrev: Tak Vandango. Vi er åbenbart de eneste to i dette forum, der har måtte spæde økonomisk til thai familien. alle andre her har oplevet den ægte kærlighed. ( Hvor må det være skønt) Jeg glæder mig på deres vegne. ps....ironi kan forekomme Endnu er de to damer endnu ikke blevet del af en farang's familie og hvis der bliver kontakt bliver det vel kun til de indledende manoevre hvor de laerer hinanden at kende uden at penge involveres. Nu skrives der at begge damer har jobs - har de taenkt sig at holde op med at arbejde ? siden der skal spaedes op til husholdningen. Bortset fra det saa har traadstarter opfyldt et oenske hos de to damer om at proeve paa at etablere kontakter saa nu har traadstarter sin samvittighed i orden og kan med sindsro bekraefte at han har gjort hvad han blev bedt om. |
|
|
Stikkontakten |
Lagt på d. 22/04-2016 13:44
|
Pingus skrev: Du stinker af uvidenhed. Du har ret, jeg forstaar intet efter 14 aar i Thailand. Venlig hilsen Stikkontakten alias " Ole moeller "
|
|
|
lek |
Lagt på d. 22/04-2016 14:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 299 |
Pingus skrev: Tak Vandango. Vi er åbenbart de eneste to i dette forum, der har måtte spæde økonomisk til thai familien. alle andre her har oplevet den ægte kærlighed. ( Hvor må det være skønt) Jeg glæder mig på deres vegne. ps....ironi kan forekomme Hvis man sender familien penge.. så skal de være så gamle de ikke kan klare sig selv.. typisk 70 + eller pga sygdom ikke kan klare sig selv. Alt andet er ÆD dumme uvidende farang. Og herre gud så overlever vi nok for et par gamle mennesker bruger højst 2 - 3.000 thb mdr. medmindre de har skidt det hele væk, eller vil leve over evne. Jeg er gift på 9. år i denne omgang og vi sender ikke 1 thb til svigermor, hvis hun er sød får hun 1000 til hendes fødselsdag. et udgangspunkt på 20.000 mdr for en gammel kone er total ude i hampen. Altså en mdr løn her er ca 10.000... medmindre der er overtid eller mange års ancinitet. |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 22/04-2016 15:08
|
lek skrev: Pingus skrev: Tak Vandango. Vi er åbenbart de eneste to i dette forum, der har måtte spæde økonomisk til thai familien. alle andre her har oplevet den ægte kærlighed. ( Hvor må det være skønt) Jeg glæder mig på deres vegne. ps....ironi kan forekomme Hvis man sender familien penge.. så skal de være så gamle de ikke kan klare sig selv.. typisk 70 + eller pga sygdom ikke kan klare sig selv. Alt andet er ÆD dumme uvidende farang. Og herre gud så overlever vi nok for et par gamle mennesker bruger højst 2 - 3.000 thb mdr. medmindre de har skidt det hele væk, eller vil leve over evne. Jeg er gift på 9. år i denne omgang og vi sender ikke 1 thb til svigermor, hvis hun er sød får hun 1000 til hendes fødselsdag. et udgangspunkt på 20.000 mdr for en gammel kone er total ude i hampen. Altså en mdr løn her er ca 10.000... medmindre der er overtid eller mange års ancinitet. Åh tak.... kunne ikke selv ha udtrykte det klarere! Hjernedøde turister der smider tusindevis af bath efter gold diggers og deres familier. ... har hørt det til bevidstløshed. Og læst det her på dtw til uendelighed. Vanklaphat. Troede din kone nærmest forsørgede dig ifølge dine tidligere indlæg..... Pingus..... hvis du ikke har aktier i den deal. Så burde du skamme dig! |
|
|
Stikkontakten |
Lagt på d. 22/04-2016 16:20
|
Jeg maa give de 2 sidste indlaeg en klapsalve.
Venlig hilsen Stikkontakten alias " Ole moeller "
|
|
|
kylling |
Lagt på d. 22/04-2016 17:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
Uden at vide det er det jo nok trådstartens hustru der har bedt ham om at lave et indlæg. Men hvorfor lige Danmark? De har begge været gift en i England og i Tyskland,og har været i flere år,de har vel et netværk i disse lande. Så det undre mig at det nu skal være Danmark. Og så skal de forsørges oven i købet god fornøjelse. Jeg kender masser af thai piger der vil nusse om dig,lave mad ja næsten gøre alt for de penge. Så find dig en anden platform til at søge nogle idioter. Folk her på siden er for garvet til at ryge på det. |
|
|
Draaben |
Lagt på d. 22/04-2016 17:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 177 |
Jeg holder stadigt 2 på 20 i stedet for en eller to piger A 39 eller pige B 40 år
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
kylling |
Lagt på d. 22/04-2016 18:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
HA HA |
|
|
Stikkontakten |
Lagt på d. 22/04-2016 18:09
|
Saadan kylling. Mon ikke traadstarter er fra Thy.
Venlig hilsen Stikkontakten alias " Ole moeller "
|
|
Spring til debat: |