Se indlæg
Bank Konto
|
|
mickE |
Lagt på d. 15/03-2016 14:57
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
Asian Farmer skrev: Boes skrev: Det glemmer du bare " Klick Hat" for ALLE banker har fået det på skrift og fatter du ikke det, så kigger jeg over i min bank i morgen og så får du det på thai/engelsk.... De banker der ikke følger de regler der bliver stukket ud må tage følgerne og tror du de gider have problemer pga. Ki nok fra dk eller andre? Gå i spjældet i x- Antal år for et næringssår fra DK, det er der INGEN som gør NU!!! Tag dig sammen og find på noget andet og mere realistisk sjov! Tænk, hvis nogle tror på dig og kommer i klemme.... Vil i fremtiden betragte dine indlæg/råd som det rene nonsens!!! Klapkatten MickE skal tages med et gran salt - hans sprogbrug burde ikke vaere tiladt på dette destinguerede forum....Lyder som han er fra Nordvest.... Sprogbruget er fordi der er nogle som er total fatsvage!!! Incl. ovenstående... FØLG REGLERNE ELLER TAG KONSEKVENSERNE!!! Prøv selv og gør jeres erfaringer i stedet for og spørge når i ikke gider læse og forstå! Håber aldrig det bliver muligt igen for turister og få bank konto her ude!!! Brug jeres MasterCard eller dankort og betal hvad det koster!!! Ha ha ha ha ha ha Du er sgu da noget af en troll. Smut du bare over i din bank og find de papirer. ... Men husk at lade din thai oversætter blive hjemme |
|
|
Boes |
Lagt på d. 15/03-2016 15:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Mikke , hvad er du på nu ?
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Boes |
Lagt på d. 15/03-2016 15:07
|
Mikkel skrev : FØLG REGLERNE ELLER TAG KONSEKVENSERNE!!! "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
mickE |
Lagt på d. 15/03-2016 15:07
|
Boes skrev: Det glemmer du bare " Klick Hat" for ALLE banker har fået det på skrift og fatter du ikke det, så kigger jeg over i min bank i morgen og så får du det på thai/engelsk.... De banker der ikke følger de regler der bliver stukket ud må tage følgerne og tror du de gider have problemer pga. Ki nok fra dk eller andre? Gå i spjældet i x- Antal år for et næringssår fra DK, det er der INGEN som gør NU!!! Tag dig sammen og find på noget andet og mere realistisk sjov! Tænk, hvis nogle tror på dig og kommer i klemme.... Vil i fremtiden betragte dine indlæg/råd som det rene nonsens!!! Klapkatten MickE skal tages med et gran salt - hans sprogbrug burde ikke vaere tiladt på dette destinguerede forum....Lyder som han er fra Nordvest.... Nej! Og det er ikke tilladt og kalde andre for KLAPHAT, så du burde have en tænkepause. Og hvad er der galt med NV??? Hvad er der galt med dem hvor du kommer fra??? De er FATSVAGE!!! Tror du er lige så blød i hatten som de patter på din avatar! |
|
|
Boes |
Lagt på d. 15/03-2016 15:12
|
Gå nu i seng eller noget....Du har vist for mange spaenninger iaften..
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 15/03-2016 15:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
"Tror du er lige så blød i hatten som de patter på din avatar!" Humor er godt for helbreddet.. |
|
|
mickE |
Lagt på d. 15/03-2016 15:23
|
JohnBKK skrev: "Tror du er lige så blød i hatten som de patter på din avatar!" Humor er godt for helbreddet.. Helt ærligt. Jeg svarer trådstarter og så starter der en krig fordi der sidder nogle som ikke aner noget som helst om de nye regler.... Er det virkeligt nødvendigt og komme med vildledende, urigtige eller løgnagtige indlæg for og føje de få som ikke fatter, hvad der skrives, så rend mig i r.... Hop i nu bare ind i en bank og hør om i kan få en konto....HA-HA-HA!!! |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 15/03-2016 16:06
|
Luk nu din grimme mund for h..... da mand!!!!!! "The type of account you can open depends upon how long you intend to stay in the Kingdom and your corresponding immigration visa. More information on account requirements is detailed below – you can also visit your nearest branch today to discuss your situation with one of our branch staff. In Thailand for a short time? Staying for a long time? Even if you are only visiting Thailand for a relatively short period of time, you can open a savings account and get a debit card to use for shopping and ATM withdrawals. All you will need to provide is your passport and one other official identification document – for example, a reference letter from your embassy, your home bank or a person acceptable to the bank." http://www.bangko...ntnew.aspx Sgu´da pis irriterende at en skide amatør som dig skal bralre op med din uvidenhed her, smut over på et andet forum, thaidk f.eks. - der er mange af din slags i forvejen.. |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 15/03-2016 16:10
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Er der ingen der bruger[url] https://transferw... [/url] |
|
|
Draaben |
Lagt på d. 15/03-2016 16:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 177 |
JohnBKK HAR RET..! Jeg er også totalt træt af mennesker der tror..og de gør det svært for folk der ikke ved. Engentligt burte folk tage deres tro med i kirke om søndagen, det gør vi andre :-) JohnBKK skrev:
Luk nu din grimme mund for h..... da mand!!!!!! "The type of account you can open depends upon how long you intend to stay in the Kingdom and your corresponding immigration visa. More information on account requirements is detailed below – you can also visit your nearest branch today to discuss your situation with one of our branch staff. In Thailand for a short time? Staying for a long time? Even if you are only visiting Thailand for a relatively short period of time, you can open a savings account and get a debit card to use for shopping and ATM withdrawals. All you will need to provide is your passport and one other official identification document – for example, a reference letter from your embassy, your home bank or a person acceptable to the bank." http://www.bangko...ntnew.aspx Sgu´da pis irriterende at en skide amatør som dig skal bralre op med din uvidenhed her, smut over på et andet forum, thaidk f.eks. - der er mange af din slags i forvejen.. Beer is proof that God loves us, and want us to be happy. |
|
|
mickE |
Lagt på d. 15/03-2016 16:21
|
JohnBKK skrev: Luk nu din grimme mund for h..... da mand!!!!!! "The type of account you can open depends upon how long you intend to stay in the Kingdom and your corresponding immigration visa. More information on account requirements is detailed below – you can also visit your nearest branch today to discuss your situation with one of our branch staff. In Thailand for a short time? Staying for a long time? Even if you are only visiting Thailand for a relatively short period of time, you can open a savings account and get a debit card to use for shopping and ATM withdrawals. All you will need to provide is your passport and one other official identification document – for example, a reference letter from your embassy, your home bank or a person acceptable to the bank." http://www.bangko...ntnew.aspx Sgu´da pis irriterende at en skide amatør som dig skal bralre op med din uvidenhed her, smut over på et andet forum, thaidk f.eks. - der er mange af din slags i forvejen.. Kan du ellers finde andet gammelt lort frem? Trådstarter og andre som er i tvivl kan bare gå i en bank og prøve!!! Du er så helvedes fyldt med løgn!!! Hvem løj sig død for et par år siden??? SKOD!!! |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 15/03-2016 17:04
|
Kan du ellers finde andet gammelt lort frem? Trådstarter og andre som er i tvivl kan bare gå i en bank og prøve!!! Du er så helvedes fyldt med løgn!!! Hvem løj sig død for et par år siden??? SKOD!!! MickE det vil fremme debatten om du holdte en mere sober tone. Derudover kan jeg nu godt betro dig, at John BB intet har at gøre med salig JackD at gøre. Det er muligt John BB i et svagt øjeblik har givet dig indtryk at han var alias salige JackD, men det er han IKKE. Skal vi så komme tilbage til emnet på en mere sober udtryksform. Vi er trods alt ikke i en skolegård mere. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 15/03-2016 18:22
|
Sober tone??? mickE???? Umuligt... http://www.thaila...ost_235019 Han er værre end mig, høhøhø! Men jeg er nu også på ekstra stærk medicin p.t. og det virker fint. |
|
|
Girobank |
Lagt på d. 15/03-2016 19:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 527 |
se venligst bort fra mine indlæg i denne tråd, da jeg åbenbart fylder folk med løgn! Webmaster slet venligst mine indlæg i denne tråd! Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 15/03-2016 19:42
|
Har du spurgt andre end SCB? Skrot jeres fornærmede mega Ego p!s og lad os få fakta og ekspertviden på bordet istedet for det her ævl, helt, helt utroligt med jer!!!! Skaf dok. på det du påstår, hvor findes det, hvor har de oplyst det? Thaivisa har intet om det, tværtimod: http://www.thaivi...gkok-bank/ |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 15/03-2016 20:39
|
Går man ind i en bank og vil åbne en konto og er så uheldig at møde en medarbejder der enten ikke fatter en skid, ikke gider besværet med at servicere en farang pga. sprog, for mange spørgsmål osv. osv. - listen er uendelig, ja så svarer de med den saduak sabai/face løgn der passer bedst til situationen! Jeg har oplevet at gå ind i K-Bank, Huamark City Center og de ville ha´ workpermit, hvorefter jeg gik 4-500 meter hen ad Ramkh. Road til en meget mindre K-Bank filial, og der fik jeg en konto og debit card, no promblem.. Samme på Phucket for en menneskealder siden, vil den ene bank ell. filial ikke, så find en anden. Redigeret af JohnBKK d. 15/03-2016 20:41 |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 15/03-2016 20:39
|
Er det noget vi andre også kan nyde rusen af ;-) |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 15/03-2016 20:47
|
Gerne: 200 Mg. Q10 dagligt, magnesium, kalk, C-vitamin, komb. vitamin og mineral ad lib, B-vitamin, den stærke Executive udgave fra Boots, fiskeolie, olivenolie, kokosolie, samt te lavet på tørrede og pulveriserede abe nosser, så er man fit hele tiden! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 15/03-2016 21:02
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Ksoerensen skrev: Hej Er der nogen er jer som har thai Bank konto. Jeg har følgende spørgsmål angående dette: 1. Hvilken bank skal man vælge? 2. Er der nogle gebyrer jeg skal være opmærksom på? 3. Er det problemfrit at overfør fra DK konto til TH konto? 4. Noget skattemæssige hensyn at tage? På forhånd tak. /K Hold da helt kæft, er der udbrudt krig her i tråden? Debattere nu ordentlig med hinanden uden det fnidder. Jeg har tilladt mig at bringe trådstarters indlæg op igen. Det er det tråden drejer sig om, og ikke alt det tøse-fnidder som tråden desværre er røget over i. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 15/03-2016 22:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Tror Ksørensen har fået svar på hvad han spurgte om, og mere til. @Ksørensen, prøv dig frem, også flere steder hvis du skulle støde på et nej. Mange regler bliver lavet i Thailand og bliver hurtigt glemt igen og kører som det plejer. Det kunne være en god idé at følge op på debatten når du har afprøvet sagen. |
|
Spring til debat: |