Se indlæg
 Udskriv debat
Årsopgørelse
handy
jeg kom også ind her for 10 min siden og da jeg kun manglede at godkende smed dem mig a venter et par dage mere men kan da selv se jeg skal ha lidt tilbage ikke meget små 1500 men altid dejligt fremfor at skulle betale.

god dag Smile

handy
kunne ikke dy mig for at prøve igen der kom jeg skulle ha xxxx tilbage og de ville på min nem konto den 12 Aprill Wink

click
Ja i dag køre det åbenbart efter lidt besvær endte jeg også med at få xxx tilbage 12 april så det bliver jo en festdagGrin
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

hugoboerge
Jeg synes de svarer rimelig hurtigt paa trods af at de skriver der er "ventetid paa 20 dage".

Jeg skrev i gaar:

"Goddag jeg har lige haft mulighed for at se min aarsopgoerelse for 2015 og bemaerker at der ikke er taget hoejde for dobbelt fradrag. Jeg vil formode at det foregaar per automatik naar foerst man er kommet ind under ordningen ?"

Svar samme dag som foelger:

Kære xxxxxxxxxxx
Vi fremsender ny årsopgørelse
Venlig hilsen
Skat Udland

Fin service.

click
Ja meget fin og hurtigt service Skat har oppet sig og det er jo rart at det nu fungere

Med hensyn til
"Goddag jeg har lige haft mulighed for at se min aarsopgoerelse for 2015 og bemaerker at der ikke er taget hoejde for dobbelt fradrag. Jeg vil formode at det foregaar per automatik naar foerst man er kommet ind under ordningen ?"

Har jeg skriftligt fået at vide fra Skat, det kan man ikke, da de jo ikke kan se ligesom i Danmark, om ægtefællen er død eller i er blevet skilt eller måske lever i slet ikke mere sammen, derfor må man hvert år gøre opmærksom på at man levede sammen sidste år. Og ok det er da til at leve med, man kan jo selv gøre det i tast selv når man modtager årsopgørelse under ret i årsopgørelsen
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Spring til debat: