Se indlæg
It supporter/sælger job Pattaya
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 22/12-2015 13:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Gav firmaet et bud på hvor mange penge det at tjene kassen udgør i forhold til den danske løn, som de skriver at de tilbyder ? Startes firmae ikke under BOI ordningen, vil det i øvrigt være lidt svært at ansætte så mange udenlandske medarbejdere. Når man sammenligner regnskabet fra firmaets danske moderselskab må man håbe, at de har overskudskapital, der ikke fremgår, til etablering og aflønning på danske vilkår som lovet. Skulle man mod forventning ikke tjene kassen, er det alternative forslag om at blive kodriver, måske nok en kvalifikation man har opnået, men det vil efter thailandsk lov ikke være muligt at bestride dette erhverv Redigeret af sudsakhon d. 22/12-2015 13:36 |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 22/12-2015 13:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
moerk5002 skrev: Kan meddele at jeg har været i kontakt med firmaet de sidste par dage.... Det er det mest seriøse selskab fra Danmark jeg nogensinde har været i dialog med. De er allerede etableret i Pattaya. Vedr egen computer så er der også en god grund til det..... Arbejdstilladelse kommer der også, de kører det over et BOI selskab og dem som ikke ved hvad det er, så spørg din bedtse ven, Google.... Er sikker på de har fat i noget rigtigt, vent og se..... Til alle Jer negative mennesker, så giv da firmaerne som prøver at starte i Thailand en chance, de har alle forskellige grunde og dette firma er vel etableret i Danmark. Surf til på nettet og deres reklamer dukker op over alt.... Hav en forrygende jul og nytår alle sammen Fantastisk - de er bare ikke så gode til at følge op på deres egne opslag. Fik du jobbet så |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 22/12-2015 14:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Ser godt ud og folk er tilfredse med produktet.. http://www.chilis...ity.dk/pc/ https://www.trust...curity.com |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 22/12-2015 16:34
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
JohnBKK skrev: Ser godt ud og folk er tilfredse med produktet.. http://www.chilis...ity.dk/pc/ https://www.trust...curity.com Verdens bedste produkt ? men kun roser fra danske kunder. |
|
|
Gunter |
Lagt på d. 22/12-2015 17:30
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Mon ikke noget er lidt muggent ? Verdens bedste antivirus program.. ingen kender det og på intet tidspunkt er det nævnt på av-test.org , til trods for at de skriver på deres side her.. http://www.chilis...-security/ Det de skriver på deres side.. Citat: "Chili Internet Security er en prisbelønnet sikkerhedssoftware. Den bygger på en teknologi prisbelønnet af AV-TEST (The independent IT-Security Institute), der tre år i træk har kåret Chili Internet Security til “Best Protection” samt “Best Performance” for systemhastighed." Det er vel egentlig ikke sandt. Da deres navn på ingen måde fremkommer på Av-test side. Mere her .. http://www.amino....ageIndex=3 Mvh. Günter. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 22/12-2015 18:09
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Gunter skrev: Mon ikke noget er lidt muggent ? Verdens bedste antivirus program.. ingen kender det og på intet tidspunkt er det nævnt på av-test.org , til trods for at de skriver på deres side her.. Nej, der er ikke noget muggent, men de burde skrive mere tydeligt, hvad Vandango oplyste for nogle indlæg siden. Programmet er bygget på Bitdefender, så det er altså Bitdefender, man skal tjekke på AV-Test.org. Og her har Bitdefender vundet som værende bedste program en god række år. |
|
|
Pingus |
Lagt på d. 23/12-2015 02:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Vil nu påstå NOD 32 er verdens bedste. |
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:21
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
vandango skrev: kig på avtest.org der er bitdefender helt i tophugoboerge skrev: også detUtrolig daarlig stillingsannonce. tak for responsen Dansk loen ? men i Thailand er det aendret til provisionsloennet. Skal have egen computer ? ja vi har 9 medarbejdre som ikke har klaget, vi er et nystartet firma Det eneste de kan garantere for er "en oplevelse for livet". Det lyder som en rigtig fuser, firmaet vil ikke engang stille en computer til rådighed. Det bliver en svær opgave at sælge produkter der både er dyre på månedsbetaling, men også skal hamle op med gamle spillere på markedet, der i forvejen leverer gratis produkter. Det må være en enklere brugerflade og support de vil tjene penge på. ' vi har en hitrate på 74 % på vores kunder og det er ikke kanvas salg vi laver, firmaet har eksisteret 4 år i odense. De bruger teknologi fra Bitdefender. |
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:22
|
Kim Ludvigsen skrev: dette passer ikke Gunter skrev: Mon ikke noget er lidt muggent ? så har du ikke set vores trustpilot og bitdefender ligger øverst på avtest.org Verdens bedste antivirus program.. ingen kender det og på intet tidspunkt er det nævnt på av-test.org , til trods for at de skriver på deres side her.. Nej, der er ikke noget muggent, men de burde skrive mere tydeligt, hvad Vandango oplyste for nogle indlæg siden. Programmet er bygget på Bitdefender, så det er altså Bitdefender, man skal tjekke på AV-Test.org. Og her har Bitdefender vundet som værende bedste program en god række år. vores virksomhed i dk er 1,5 år gammelt Redigeret af stefanandersen d. 23/12-2015 14:52 |
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:24
|
maik skrev: Der er et meget centralt ord jeg savner i den annonce: ARBEJDSTILLADELSE. Fra andre firmaer ved vi, det er centralt. self får folk arbejdstilladelse igennem vores BOI |
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:26
|
hugoboerge skrev: kan du garantere mig du arbejder normalt kan jeg garantere dig mere end en oplevelse for livetUtrolig daarlig stillingsannonce. Dansk loen ? men i Thailand er det aendret til provisionsloennet. Ja vores danskeafdeling køre også med provisions løn, den er langt højere end normalt så man får en go løn, gode sælgere vil hellere have høj provision i stedet for grundløn Skal have egen computer ? vi er en nyopstartet afdeling og ingen af vores 9 medarbejdere har klaget over dette punkt Det eneste de kan garantere for er "en oplevelse for livet". |
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:27
|
click skrev: Det eneste de kan garantere for er "en oplevelse for livet". En tur i immigration buret kan jo blive en oplevelse for livet Vi har et BOI og folk betaler deres arbejdstilladelse selv |
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:28
|
Druwor skrev: Nu det jo et dansk firma og det går man jo ikke så meget op i arbejdstilladelser, det er jo set så mange gange før. En af mine venner er IT supporter i DSV, hindes løn er på 36000kr Og en luksus lejlighed til 3000kr ca. 16000THB findes det i Pattaya ?. Jeg får 20000THB plus forbrug om måneden for min lejlighed på 145m2 i Hua Hin og den er ikke luksus, men dog er der kun 100 meter til stranden, dog ikke med direkte havudsigt. 'det lyder meget dyrt for en lejlighed i hua hin |
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:28
|
sudsakhon skrev: Det er muligt, at jeg altid ser denne slags med lidt skepsis. Men der loves "En dansk løn " i Thailand. Med et ikke urealistisk krav om en dansk løn, der for den slags arbejde vel er i omegnen af 25000 DKK/måned, er der omsat til THB lidt over 130000. Man skal således, i ren provision og efter at arbejdsgiveren har fået sin del, indtjene 800-900THB i timen på salg. Jeg er ikke sælger, men man må gøre op med sig selv om der er dette potentiale i salg af antiviruslicenser.. Dette er jo så et forventet minimum ud fra forståelsen "En dansk løn ", men der er mulighed for at tjene "kassen" Hvad denne løn indebærer i forholdt en "En dansk løn " må de, der kender branchens muligheder bedre end mig, kunne oplyse om -Eller firmaet kunne oplyse om realistisk indtjening. Firmaet er nystartet i et marked, der ikke ligefrem er et vakuum for antivirus og første års regnskab ser ikke imponerende ud. Så "kassen" er ikke tjent endnu, men det kan være at en heldig sælger rammer en guldåre vores afdeling er nystartet men vi har eksisteret i 1,5 år Redigeret af stefanandersen d. 23/12-2015 14:54 |
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:29
|
click skrev: Det eneste de kan garantere for er "en oplevelse for livet". En tur i immigration buret kan jo blive en oplevelse for livet vi har styr på sagerne |
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:31
|
Kim Ludvigsen skrev: Gunter skrev: Mon ikke noget er lidt muggent ? Verdens bedste antivirus program.. ingen kender det og på intet tidspunkt er det nævnt på av-test.org , til trods for at de skriver på deres side her.. Nej, der er ikke noget muggent, men de burde skrive mere tydeligt, hvad Vandango oplyste for nogle indlæg siden. Programmet er bygget på Bitdefender, så det er altså Bitdefender, man skal tjekke på AV-Test.org. Og her har Bitdefender vundet som værende bedste program en god række år. tak for det kim, og kan til dato oplyse at vi blir 12 mennesker i virksomheden til jan og pt er vi 5. |
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:33
|
hugoboerge skrev: JohnBKK skrev: Ser godt ud og folk er tilfredse med produktet.. http://www.chilis...ity.dk/pc/ https://www.trust...curity.com Verdens bedste produkt ? men kun roser fra danske kunder. vi er en dansk virksomhed med danske kunder |
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:35
|
moerk5002 skrev: Kan meddele at jeg har været i kontakt med firmaet de sidste par dage.... Det er det mest seriøse selskab fra Danmark jeg nogensinde har været i dialog med. De er allerede etableret i Pattaya. Vedr egen computer så er der også en god grund til det..... Arbejdstilladelse kommer der også, de kører det over et BOI selskab og dem som ikke ved hvad det er, så spørg din bedtse ven, Google.... Er sikker på de har fat i noget rigtigt, vent og se..... Til alle Jer negative mennesker, så giv da firmaerne som prøver at starte i Thailand en chance, de har alle forskellige grunde og dette firma er vel etableret i Danmark. Surf til på nettet og deres reklamer dukker op over alt.... Hav en forrygende jul og nytår alle sammen 'takker for dine ord |
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:37
|
sudsakhon skrev: Gav firmaet et bud på hvor mange penge det at tjene kassen udgør i forhold til den danske løn, som de skriver at de tilbyder ? Startes firmae ikke under BOI ordningen, vil det i øvrigt være lidt svært at ansætte så mange udenlandske medarbejdere. ja vi har et BOI Når man sammenligner regnskabet fra firmaets danske moderselskab må man håbe, at de har overskudskapital, der ikke fremgår, til etablering og aflønning på danske vilkår som lovet. vi har ændret i vores struktur og derfor har vores tilgang til vores salg ændret sig markant Skulle man mod forventning ikke tjene kassen, er det alternative forslag om at blive kodriver, måske nok en kvalifikation man har opnået, men det vil efter thailandsk lov ikke være muligt at bestride dette erhverv tak for alternativer til job |
|
|
stefanandersen |
Lagt på d. 23/12-2015 14:47
|
GAMBIT skrev: moerk5002 skrev: Kan meddele at jeg har været i kontakt med firmaet de sidste par dage.... Det er det mest seriøse selskab fra Danmark jeg nogensinde har været i dialog med. De er allerede etableret i Pattaya. Vedr egen computer så er der også en god grund til det..... Arbejdstilladelse kommer der også, de kører det over et BOI selskab og dem som ikke ved hvad det er, så spørg din bedtse ven, Google.... Er sikker på de har fat i noget rigtigt, vent og se..... Til alle Jer negative mennesker, så giv da firmaerne som prøver at starte i Thailand en chance, de har alle forskellige grunde og dette firma er vel etableret i Danmark. Surf til på nettet og deres reklamer dukker op over alt.... Hav en forrygende jul og nytår alle sammen Fantastisk - de er bare ikke så gode til at følge op på deres egne opslag. Fik du jobbet så 'hvis du er intresseret i jobbet vil jeg mene dine chancer hos mig er rimelige ødelagt men din holdning til hvordan undersøger om et firma er reelt, du kunne jo have sendt mig en ansøgning og ringet til mig |
|
Spring til debat: |