Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Livet som udlænding i Thailand » Andet
 Udskriv debat
Brev fra Danmark
Kim Ludvigsen
larsmand skrev:

Nej det er faktisk ikke så svært... Alle har en smart phone i dag.. tag et billede af hvert af de 3 fløje der udgør nøglekortet

Hvordan gør man det, når man ikke har fået kortet, og ikke kender nogen, som kan gøre det for en? Og så ser vi lige bort fra, at man slet ikke må gemme en digital kopi af nøglekortet.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
milex
Kim Ludvigsen skrev:

larsmand skrev:

Nej det er faktisk ikke så svært... Alle har en smart phone i dag.. tag et billede af hvert af de 3 fløje der udgør nøglekortet

Hvordan gør man det, når man ikke har fået kortet, og ikke kender nogen, som kan gøre det for en? Og så ser vi lige bort fra, at man slet ikke må gemme en digital kopi af nøglekortet.

Pudsigt, har dd. modtaget en SMS fra NETS.

De skriver der er problemer med mit nøglekort - og jeg skal tage et foto af kortet og uploade det via et angivet link. STRAKS! Ellers bliver min NEMID lukket.

Nå, har absolut ikke nogen kopi af mit nøglekort liggende på min smart-phone.

Og har heller til til hensigt at have det. Smile

Leif56

De skriver der er problemer med mit nøglekort - og jeg skal tage et foto af kortet og uploade det via et angivet link. STRAKS! Ellers bliver min NEMID lukket.

Og har heller til til hensigt at have det. Smile[/quote]

Det er helt sikker fup, der er nogen, som gerne vil have en kopi af dit NemID

HansW
Jeg fik min bank til at modtage mit NemId kort samt ogsaa en electronic dims til 99 kroner saa sendte de det til mig i "R". brev det tog ca en uges tid.
Jeg aendrede min adresse online og fik besked fra banken at jeg kunne aendre den tilbage igen til min Thailanske adresse da de havde modtaget forsendelserne fra NemId.
Jeg bruger samme metode til mine kredit kort naar de skal fornyes.
Jeg formoder at dette ogsaa kan goeres igennem en bekendt eller familie i DK, hvis banken ikke vil modtage og sende til dig.
Du skal gaa ind paa NemId og lave en alternativ adresse som du saa fjerner igen naar forsendelsen er modtaget.
Banken abner ikke brevene, men laegger dem uaabnet i en ny kuvert og sender til mig.
Redigeret af HansW d. 21/08-2015 14:14
MVH Hans

click
Jeg fik min bank til at modtage mit NemId kort samt ogsaa en electronic dims til 99 kroner saa sendte de det til mig i "R". brev det tog ca en uges tid.
Jeg aendrede min adresse online og fik besked fra banken at jeg kunne aendre den tilbage igen til min Thailanske adresse da de havde modtaget forsendelserne fra NemId.
Jeg bruger samme metode til mine kredit kort naar de skal fornyes.
Jeg formoder at dette ogsaa kan goeres igennem en bekendt eller familie i DK, hvis banken ikke vil modtage og sende til dig.
Du skal gaa ind paa NemId og lave en alternativ adresse som du saa fjerner igen naar forsendelsen er modtaget.
Banken abner ikke brevene, men laegger dem uaabnet i en ny kuvert og sender til mig.

Der er der ingen problemer med at have en thailandsk adresse hos nem id problemet er bare at de måske sender med B-post eller hvad ved jeg og så tager det altså lang tid før man modtager det, jeg afventer stadig min nye nøgleviser som de her har skrevet om den 03.08.2015. sidste gang jeg fik mine nøglekort (3 stk.) kom de efter 7 uger så jeg bevarer roen og afventer stadig her efter 18 dage

Vi har nu sendt din NemID nøgleviser med posten, så du burde modtage den inden for få dage. Sammen med nøgleviseren modtager du et brev, der forklarer, hvordan du tager nøgleviseren i brug.
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Druwor
Leif56 skrev:

Og har heller til til hensigt at have det. Smile

Det er helt sikker fup, der er nogen, som gerne vil have en kopi af dit NemID[/quote]

NETS vil Ikke sende en mail med et link. De vil sende det via digitalpost
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved...

milex
Druwor skrev:

Leif56 skrev:

Og har heller ikke til hensigt at have det. Smile

NETS vil Ikke sende en mail med et link. De vil sende det via digitalpost[/quote]

Nu var det en sms. Ja selvfølgelig er det svindel og humbugCool

Leif56
milex skrev:

Druwor skrev:

Leif56 skrev:

Og har heller ikke til hensigt at have det. Smile

NETS vil Ikke sende en mail med et link. De vil sende det via digitalpost

Nu var det en sms. Ja selvfølgelig er det svindel og humbugCool[/quote]

Jeg regnede med at at du havde set det Smile
Men jeg synes det var værd at slå en streg under.

Spring til debat: