Se indlæg
 Udskriv debat
Sådan forsøgte thai-kvinde
Amagerdreng
@Gambit dit svar ikke forstået !!
@Js Vil det så feks sig følgende. Kvinde 30 år - Mand 50 år er han en gammel gris og at dette forhold / ægteskab ikke er lykkelig kærlighed ??..
@Lek statistikker kan ikke bruges til en skid.
@hugoboerge du rammer spot on.....
@1viggovax Nemlig det er jo han selv der har haft pungen oppe mere eller mindre frivilligt.. Og kunne jo bare selv have sagt STOP meget tidligere - ja enda undersøgt hvor meget det kostede at sende denne pige på uni...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Thomas72

http://ekstrablad...ed/5686674

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Amagerdreng
Et tak skal lyde herfra til Rojana som nu står frem og modsiger det en del af jer herinde påstår...
Men hun er selvfølgelig 1 af ud af 1 million (eller flere) der føler sådan mener sikker mange herinde...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

JohnBKK
"A good girl.." - de findes skam også, kender selv flere..

Wink

jh
Vi har vel alle dummet os første gang vi var i Thailand,nogle måske mere end andre sådan er livet bare,man er klogere efter 8 år dernede.Eller hva, det har kostet noget men ikke i forhold til Danmark.

vandango
Hun virker som en dygtig kvinde med en god forretning.

Kunne godt tænke mig at kende hendes historie, fra Thailand til dansk ægteskab og skilsmisse, og hvor godt hun klarer sig idag.

Det er godt med nogle forbilleder frem for fordomme om thai kvinder.

JohnBKK
Ja, og hvorfor ender det som regel med skilsmisse efter nogle år?

Er manden udelukkende adgangsbillet til DK?

Tag aldrig deres smilende forklaringer for pålydende, løgn og sandhed blandes altid i en pærevælling og fremstilles så det giver vedkommende person bedste "face".

Måske nogle fraskilte mandlige medlemmer kan fortælle mere?

Anonym Bruger
JohnBKK skrev:

Ja, og hvorfor ender det som regel med skilsmisse efter nogle år?

Er manden udelukkende adgangsbillet til DK?

Tag aldrig deres smilende forklaringer for pålydende, løgn og sandhed blandes altid i en pærevælling og fremstilles så det giver vedkommende person bedste "face".

Måske nogle fraskilte mandlige medlemmer kan fortælle mere?

Du er sgu da altid så nedern! Læste du den artikel som der blev linket til om at det jo afhænger af hvilke kvinder man omgås. Jeg tror 100% at der er stor sandhed i dette da forholdet så netop ikke starter på lige fod.

Men angående hvorfor så mange bliver skilt husk på at skilsmisse procenten generelt er omkring 50% i Danmark. Dvs hver andet par der bliver gift bliver også skilt igen. Når man så tillægger folk som går fra hinanden men som ikke er gift så bliver tallet meget højere. Når jeg nævner den del, så er det fordi vores lovgivning ikke giver folk mulighed for at være kærester i et par år før man bliver gift når den ene person er udlænding. Så jeg vil betegne mellem 50 og 60% af skilsmisserne som "naturlige"

Endeligt er der kultur forskellen og de forskellige forventninger til hvad man vil have ud af et ægteskab og det er den procent som udgør den ekstra forskel på Thaier. Jeg kan ikke finde et nyt tal for skilsmisser blandt Thaier men jeg fandt en artikel fra 2010 hvor 65% er angivet som tallet http://www.b.dk/d...er-tyrkere

Dansk-thai ægteskaber er altså ikke markant mere udsatte for skilsmisse end Dansk - Dansk ægteskaber.

JohnBKK
TomDK: "Du er sgu da altid så nedern!"

Er det en kompliment? Forstår ikke teenage-slang, solly!

Danske mænd bruges da tit og ofte som et "free ride" og adgangsbillet til dansk pas og statsborgerskab, og når det er i hus og han er malket tør for saft, kraft og penge, så hedder det skilsmisse.

Beklager hvis fakta "er for nedern" for dig.
Redigeret af JohnBKK d. 16/08-2015 12:00

Anjin
@TomDK

"Når man så tillægger folk som går fra hinanden men som ikke er gift så bliver tallet meget højere."

Nej, de 50% i Danmark er ret præcist. De samlevende som går fra hinanden kan ikke lægges til, da "antal samlevende" heller ikke er med i udregningen i første omgang. (tæller/nævner brøken) .

Anonym Bruger
JohnBKK skrev:

TomDK: "Du er sgu da altid så nedern!"

Er det en kompliment? Forstår ikke teenage-slang, solly!

Danske mænd bruges da tit og ofte som et "free ride" og adgangsbillet til dansk pas og statsborgerskab, og når det er i hus og han er malket tør for saft, kraft og penge, så hedder det skilsmisse.

Beklager hvis fakta "er for nedern" for dig.

ok så siger jeg det direkte, Du er altid gammel og sur at høre på . Forstod du den? Jeg har intet sted argumenteret imod at folk ikke bliver skilt blot fortalt at det faktisk også sker for næste lige så mange Dansk-Dansk forhold.

Anjin skrev:

@TomDK

"Når man så tillægger folk som går fra hinanden men som ikke er gift så bliver tallet meget højere."

Nej, de 50% i Danmark er ret præcist. De samlevende som går fra hinanden kan ikke lægges til, da "antal samlevende" heller ikke er med i udregningen i første omgang. (tæller/nævner brøken) .

Jeg tror du misforstår min argumentation, jeg er godt klar over at det i brøken ikke er talt med. Men tager du et par der bliver forelskede så kan et par her i Danmark date i nogle år finde ud af hinandens særheder og generelt bare finde ud af om de er noget for hinanden. Nogle par går fra hinanden før de bliver gift fordi de finder ud af at det alligevel ikke var noget for dem, de tæller ikke med i statistikken.

Dansk-"uden for EU forhold" her kan parret blive lige så forelskede men grundet lovgivningsmæssige forhold er de nød til at gifte sig meget hurtigt for at kan være sammen. det betyder at de ikke får tid til at se hinanden an før de bliver gift. Bliver de så skilt efter at have været sammen i nøjagtigt samme tid som det andet par så tæller det naturligt med i statistikken.

Derfor lægger jeg virtuelt bruddet fra eksempel 1 sammen med tallet for skilsmisser da parret i eksempel 2 ikke har samme mulighed.

JohnBKK
Jotak Lille Tom, den forstod jeg godt, og jeg er en sur gammel mand, nogle må påtage sig den tjans midt i alt det lalleglade teenagepjank nu om dage.

Her ses jeg en mørk vinteraften, og er rigtig meget sur og gal..

Anjin
@TomDK

ok.

farao54
JohnBKK skrev:

Jotak Lille Tom, den forstod jeg godt, og jeg er en sur gammel mand, nogle må påtage sig den tjans midt i alt det lalleglade teenagepjank nu om dage.

Hatten af for selverkendelse:-) og tak for grinet via Youtube.

Anonym Bruger
hahaha godt ramt!

GAMBIT
GAMBIT skrev:

Amagerdreng:
Hvornår kan man så kaldes en "gammel gris"

Når man stiller ovenstående spørgsmål.

Jørgen Leth, er en gammel gris uden diskussion! Jeg bebrejder ham ikke..

JohnBKK
"Jeg tager kokkens datter, det er min ret"

Rock on...

Yo baby

GAMBIT
Kedelig film han fik lavet, selvom det var nogle flotte kvinder han fik prikket

vandango
JohnBKK skrev:

Jo jo men du har da også dine bedre dage, tak for sidst det var sgu en hyggelig aften. 😂

JohnBKK
Faktisk ikke særlig sjov, nærmest ret skræmmende, er den fåårking grimme albino fugl på Yabaa???

Sad

Spring til debat: