Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hvordan kommer varen egentlig frem? Det nytter jo ikke at sende med skib til Danmark og så sende et indenlandsk brev med de priser, som vores hjemlige postvæsen benytter sig af. De må vel sende det sidste stykke fra et land med en ekstrem billig porto for at få en forretning ud af de ørepropper, jeg netop har bestilt til under 7 kroner - med gratis fragt.
Jeg har netop modtaget mine ørepropper. De er sendt med luftpost direkte fra Kina, hvilket så har taget lidt over to uger.
Det er svært at se, hvor meget porto der er betalt, fordi portostemplet er meget utydeligt. Der står muligvis 80, hvilket skulle være lidt under 1 krone - en yderst rimelig porto for at sende halvvejs rundt om jorden
Det koster 10 gange så meget, hvis jeg vil sende et brev til min nabo.
plejer selv at bruge Ebay, af samme årsag,
tidligere var der alt for mange postbox-boende-kinesere,
men de er smidt ud nu,
i dag, står Ebay som garant, hvis du er uheldig / utilfreds.
og Jo Tak, har prøvet et par selvstændige Kina-firmaer,
som ikke leverede varen,.. heldigvis kun småpenge, det er mere princippet, og fornemmelsen af at være røvrendt, og ikke kan gøre noget.