Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
danishbits invites
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 16/05-2015 15:23
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Han skriver godt nok: "No shipping outside of United States". Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Yonok |
Lagt på d. 17/05-2015 13:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
Hymmer skrev: Ja jeg tror osse de fleste sider tilbyder det samme. Det er når man gerne vil have noget specielt at fx. et godt bruger forum eller IRC viser forskellen. Jeg er fx vild d med gamle serier som jeg husker fra min barndom/ungdom og har på den måde fået fat i de fleste. Men skulle en eller anden ligge inde med serien The Gangster Chronicles fra 1981 må de endelig sige til. Jeg fandt engang en der havde den på Betamax, men kunne ikke få den digitaliseret da en betamax afspiller ikke lige var ved hånden. Jeg er endda gået så langt at lede efter den for at købe, men har ikke kunnet finde den. Det samme gælder for serien når der kommer en båd med bananer, der har jeg fundet en del torrents men de er for det meste døde. Piratebay var god da den kørte optimal men siden locationskift etc. er den desværre gået meget ned. http://www.tvrage...chronicles |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |