Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Prostitution blandt Thai'ere
|
|
Nero |
Lagt på d. 14/02-2015 14:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 354 |
sudsakhon skrev: sudsakhon skrev: Hvor mange Hellerupdirektørfruer kan så i virkeligheden regnes som prostituerede, når linjerne tegnes skarpt op? Der er flere definitioner på prostitution, gående fra narkoluderen til det man kunne kalde fornuftsægteskaber) Mon Peter Asschenfeldt kunne score i samme liga, hvis han ikke var ved muffen? (Jeg ved det ikke, kender ikke manden. Måske har han bare kvindetække ) Denne afgrænsning er især morsom at konfrontere fordomsfulde, især kvinder, med. Nemlig!!! Hvem husker ikke Kikki Tholstrup, som modtog en baghyler (var det fra Monsieur Henrik) ? (eller Peter Zobel)? i vindues karmen, i en strandsvej villa, mens de samtidig nød udsigten over Øresund. Hun var den gang gift med Kosan Gas millionæren Tholstrup. Ha'Ha'. Der er sgu penge i F**** Kvindemennesket er i dag gift med 007 helten Roger Moore. |
|
|
Nongree |
Lagt på d. 15/02-2015 11:54
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
hugoboerge skrev: vandango skrev: Nongree skrev: Find dig en luder i Pattaya gift dig med hende lej et billigt lokale og åben en Bar.Det er der en hel del danskere der har gjort. Find dig et stort stambord og en stor klokke og sæt dig på din flade røv og vent på turisterne kommer,husk endelig at prisen på en øl skal være på 60-80 THB. Nu kan du sidde ved dit stambord i mange år eller så længe dit helbred kan klare de mange gratis øl. Er du så heldig at du også har et lille køkken holder du fødselsdag et par gange om året for dig selv eller din kone selvfølgelig med spisning til en kuvert pris på 600 THB uden drikkevarer. Hvad er dit problem? Du lyder godt nok bitter. Det lyder mere som en forretningsmodel. Bitter er noget man drikker Trist at se de mange ensomme mænd på de danske steder,mange kommer bare for at læse Ekstrabladet,måske har det råd til en Cola eller en dansk vand..Danske folkepensionister,førtidspensionister får jo ikke ret mange penge udbetalt.. Man kan også se disse personer komme med en ung thai pige som bare sidder og kigger ud i luften og ikke siger et ord,hun tænker kun på hvor længe hun skal være sammen med den ældre herre så hun har råd til til sende penge hjem til Isan eller om hendes gamle boy friend fra Europa snart kommer til Thailand. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/02-2015 13:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Jeg er overbevidst om at det i højeste grad handler om hvillet miljø de udenlandske kvinder kommer fra før de kommer til dk. Altså miljø før nationalitet. Samt det faktum at 'Thailand' har et vidst 'brand' (image) og indgroet netværk i DK. Hvis kvindernes primære formål i deres hjemland var at sælge deres krop for penge, så er der stor chance for at det også er deres primære formål i dk, og her tror jeg bare at flere danske mænd møder deres udkårne i bar/prostitutionsmiljøet i Thailand end hvad danske mænd gør i Israel, USA, Sverige el. hvor danske mænd ellers møder deres udenlandske kærester. Samtidig er fundamentet lagt i DK med et netværk af 'klinikker', massagesteder, netværk af personer osv...En prostitueret fra Iran har alt andet end lige ringere chance for at blive absorberet i miljøet, end en prostitueret fra Thailand. En del af kvinderne i miljøet i dk er desuden veninder af herboende dansk gifte thaier som de kender fra miljøerne i TH. De kommer på alle mulige visummer. De kender visumreglerne bedre end somalierne kender asylreglerne. Og nej, folk behøver ikke have ondt af thaikvinderne i 'miljøet', de tjener rigeligt..30.000 dkk pr. måned (sort) er ikke usædvanligt, desuden står der danske skinkepander i kø for at hjælpe dem med penge, tjenester osv..de lider bestemt ikke nød, men en del af dem er desværre pænt rådne til det med at formidle de hurtige penge....easy come, easy go... Og det er altså rigtigt at nogle 'thai' bordeller er besat af andre nationaliteter, jeg har selv for en del år siden været inde på et sted i KBH med thai flag osv i vinduet, men indenfor var kun 2 afrikanske damer. Måske fordi stedet før har haft thaipiger el. thai ejet? og så er det jo blevet sådan at folk straks forbinder ordet 'thai' med sex og danske mænd får jo stådreng af bare synet af et thailandsk flag. Men det er et faktum at prostitutionsmiljøerne ændre sig i takt med de respektive landes økonomi og velstand, for nyligt læste jeg om en rapport om netop denne ændring....og hvor er desuden begrebet 'Russian Mail Order bride' blevet af idag? Måske det får comeback hvis nedturen i Rusland fortsætter. Så heldigvis er der ved at ske en massiv omvæltning i miljøet, bl.a. pga. ændring i turismen til thailand og thailands økonomiske fremgang. For 15 år siden var det ikke normalt at unge veluddannet mennesker giftede sig med en thai, det var mere sømænd, bodega segmentet og ensomme pensionister o.lign. der bragte en thai dasker med til DK (sommetider ekstremt overmatchede, rent udseendesmæssigt), idag er det helt normalt syn med unge veluddannet mennesker med ligeværdige thaipartnere. Derfor tror jeg også allerede at vi ser en omvæltning til mere 'fornuftige' kvinder fra Thailand, hvad angår uddannelse, moral osv..hvor det før i større omfang var uuddannede barpiger af tvivlsom moral (selvom kun få danske mænd indrømmer det). Men der er også kinesere og filippinere i prostitutions miljøet i DK, men hvor thaiprostituerede er 100% indstillet på 'formålet' som er ren og skær en masse penge i en helvedes fart, så har de andre asiatiske nationaliteter mere ting som fast arbejde og fast forhold i tankerne. Jeg ved ikke om religion spiller ind her. Men nationaliteterne benytter deres kontakter, bl.a. er det jo kendt at filippinere især bruger au pair modellen til at komme til dk og evt. finde en dansk mand, mens kinesere især husere i restaurationsbranchen....thaierne bruger således blot andre netværk og veje....og i sidste ende handler det hele om pengene, nøjagtigt som når danske kvinder går på arbejde el. gifter sig med en rig mand. Folk er sgu ikke så forskellige. hilsner fra BKK, hvor der pt. bliver gjort mange interessante observationer. Redigeret af Anonym Bruger d. 17/02-2015 14:00 |
|
|
Gapao2000 |
Lagt på d. 17/02-2015 15:19
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 53 |
JS skrev: Jeg er overbevidst om at det i højeste grad handler om hvillet miljø de udenlandske kvinder kommer fra før de kommer til dk. Altså miljø før nationalitet. Samt det faktum at 'Thailand' har et vidst 'brand' (image) og indgroet netværk i DK. Hvis kvindernes primære formål i deres hjemland var at sælge deres krop for penge, så er der stor chance for at det også er deres primære formål i dk, og her tror jeg bare at flere danske mænd møder deres udkårne i bar/prostitutionsmiljøet i Thailand end hvad danske mænd gør i Israel, USA, Sverige el. hvor danske mænd ellers møder deres udenlandske kærester. Samtidig er fundamentet lagt i DK med et netværk af 'klinikker', massagesteder, netværk af personer osv...En prostitueret fra Iran har alt andet end lige ringere chance for at blive absorberet i miljøet, end en prostitueret fra Thailand. En del af kvinderne i miljøet i dk er desuden veninder af herboende dansk gifte thaier som de kender fra miljøerne i TH. De kommer på alle mulige visummer. De kender visumreglerne bedre end somalierne kender asylreglerne. hilsner fra BKK, hvor der pt. bliver gjort mange interessante observationer. Det tror jeg, du har meget ret i. Hvad mener du i øvrigt med din sidste sætning? bare generelt eller noget specielt, du hentyder til? |
|
|
jens |
Lagt på d. 17/02-2015 17:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Det er i hvert fald alm kendt at mange filipinske au pair pger går benhårdt efter at blive gravide her i DK. Dette for at få danske børnepenge/faderbidrag med yil filipinerne, da dette beløb svarer til 3 månedslønninger på filipinerne. Og mange er dem der kommer til DK som au pair er jo allerede for gamle/blevet forladt med et barn til at blive gift med en fornuftig mand på filipinerne. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 17/02-2015 20:54
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
jens skrev: Det er i hvert fald alm kendt at mange filipinske au pair pger går benhårdt efter at blive gravide her i DK. Dette for at få danske børnepenge/faderbidrag med yil filipinerne, da dette beløb svarer til 3 månedslønninger på filipinerne. Og mange er dem der kommer til DK som au pair er jo allerede for gamle/blevet forladt med et barn til at blive gift med en fornuftig mand på filipinerne. Man kan læse lidt nærmere om det du kommer ind på her: - Halvdanske børn bør hjælpes bedre (Filippinerne Portalen) Andet om filippinske au-pairs kan f.eks. findes her: - Nyt om filippinske au-pair (Filippinerne Portalen) - Au pairs i Danmark får mere fri og flere lommepenge (Filippinerne Portalen) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Wardog |
Lagt på d. 18/02-2015 22:53
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
vandango skrev: ja den med bare at smide barpigerne ud af hotellet når man er færdig har jeg heller aldrig gået ind for, og har faktisk heller aldrig gjort det. de er også mennesker og skal have lov at sove i ens seng så længe de vil uden at føle sig uvelkomne. husker nogle syvsovere som har sovet imin seng helt til kl 18 næste dag, og sågar en som sov i hele 24 timer.hugoboerge skrev: maik skrev: Klovn skrev: De fleste Thaipiger, til salg her i Danmark , er i virkeligheden Phillipinske,de kalder sig bare for Thaipiger fordi de er flove over deres arbejde ! Men det ved i jo ikke,da i selvfølgelig ikke kommer på bordel ! Jeg tror dig - for jeg har heller aldrig betalt for sex Man betaler dem for at forsvinde om morgenen. Havde 2 piger med hjem fra baren, de sneg sig også betalt afsted tidligt om morgenen. Da jeg senere mødte dem spurgte jeg hvorfor pokker de ville afsted så tidligt, jamen de troede at jeg bare ville slippe af med dem. Det ville jeg så ikke ikke forklarede jeg dem. Havde dem med på hotellet et par gange mere. Det var rigtig hyggeligt at få sagt pænt tak og farvel. Søde friske piger at være sammen med. jeg betragter altid dem jeg tar med hjem som mine gæster og presser aldrig på for noget, og foretrækker en øl på balkonen og høre deres historie før der skal ske noget. man får så meget mere igen når man er en gentleman overfor pigerne, medmindre de altså er direkte onde i sulet ;-) |
|
|
Wardog |
Lagt på d. 18/02-2015 23:14
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
JS skrev: det største problem med Thailand som jeg ser det er den totale mangel på velfærd og et elendigt skolesystem som gør befolkningen uoplyste. folk af fattige familier kan ikke bryde den sociale arv, når de selv skal betale uddannelser, og risikerer livslang gæld for forældres/andre i familiens operationer, da sundhedssystemet heller ikke er gratis. det er desværre nogle hårde og ret umedmenneskelige vilkår for alle fattige thaier. Jeg er overbevidst om at det i højeste grad handler om hvillet miljø de udenlandske kvinder kommer fra før de kommer til dk. Altså miljø før nationalitet. Samt det faktum at 'Thailand' har et vidst 'brand' (image) og indgroet netværk i DK. Hvis kvindernes primære formål i deres hjemland var at sælge deres krop for penge, så er der stor chance for at det også er deres primære formål i dk, og her tror jeg bare at flere danske mænd møder deres udkårne i bar/prostitutionsmiljøet i Thailand end hvad danske mænd gør i Israel, USA, Sverige el. hvor danske mænd ellers møder deres udenlandske kærester. Samtidig er fundamentet lagt i DK med et netværk af 'klinikker', massagesteder, netværk af personer osv...En prostitueret fra Iran har alt andet end lige ringere chance for at blive absorberet i miljøet, end en prostitueret fra Thailand. En del af kvinderne i miljøet i dk er desuden veninder af herboende dansk gifte thaier som de kender fra miljøerne i TH. De kommer på alle mulige visummer. De kender visumreglerne bedre end somalierne kender asylreglerne. Og nej, folk behøver ikke have ondt af thaikvinderne i 'miljøet', de tjener rigeligt..30.000 dkk pr. måned (sort) er ikke usædvanligt, desuden står der danske skinkepander i kø for at hjælpe dem med penge, tjenester osv..de lider bestemt ikke nød, men en del af dem er desværre pænt rådne til det med at formidle de hurtige penge....easy come, easy go... Og det er altså rigtigt at nogle 'thai' bordeller er besat af andre nationaliteter, jeg har selv for en del år siden været inde på et sted i KBH med thai flag osv i vinduet, men indenfor var kun 2 afrikanske damer. Måske fordi stedet før har haft thaipiger el. thai ejet? og så er det jo blevet sådan at folk straks forbinder ordet 'thai' med sex og danske mænd får jo stådreng af bare synet af et thailandsk flag. Men det er et faktum at prostitutionsmiljøerne ændre sig i takt med de respektive landes økonomi og velstand, for nyligt læste jeg om en rapport om netop denne ændring....og hvor er desuden begrebet 'Russian Mail Order bride' blevet af idag? Måske det får comeback hvis nedturen i Rusland fortsætter. Så heldigvis er der ved at ske en massiv omvæltning i miljøet, bl.a. pga. ændring i turismen til thailand og thailands økonomiske fremgang. For 15 år siden var det ikke normalt at unge veluddannet mennesker giftede sig med en thai, det var mere sømænd, bodega segmentet og ensomme pensionister o.lign. der bragte en thai dasker med til DK (sommetider ekstremt overmatchede, rent udseendesmæssigt), idag er det helt normalt syn med unge veluddannet mennesker med ligeværdige thaipartnere. Derfor tror jeg også allerede at vi ser en omvæltning til mere 'fornuftige' kvinder fra Thailand, hvad angår uddannelse, moral osv..hvor det før i større omfang var uuddannede barpiger af tvivlsom moral (selvom kun få danske mænd indrømmer det). Men der er også kinesere og filippinere i prostitutions miljøet i DK, men hvor thaiprostituerede er 100% indstillet på 'formålet' som er ren og skær en masse penge i en helvedes fart, så har de andre asiatiske nationaliteter mere ting som fast arbejde og fast forhold i tankerne. Jeg ved ikke om religion spiller ind her. Men nationaliteterne benytter deres kontakter, bl.a. er det jo kendt at filippinere især bruger au pair modellen til at komme til dk og evt. finde en dansk mand, mens kinesere især husere i restaurationsbranchen....thaierne bruger således blot andre netværk og veje....og i sidste ende handler det hele om pengene, nøjagtigt som når danske kvinder går på arbejde el. gifter sig med en rig mand. Folk er sgu ikke så forskellige. hilsner fra BKK, hvor der pt. bliver gjort mange interessante observationer. i feks kina er grundskolen af høj standard, og uddannelser og hospitaler er gratis.her kunne Thailand lære noget |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 19/02-2015 06:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
http://www2.bangk...statistics Myndighederne arresterer som saedvanligt aldrig dem som staar bag. |
|
|
sputnik |
Lagt på d. 20/02-2015 08:47
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
Trist at se de mange ensomme mænd på de danske steder,mange kommer bare for at læse Ekstrabladet,måske har det råd til en Cola eller en dansk vand..Danske folkepensionister,førtidspensionister får jo ikke ret mange penge udbetalt.. Man kan også se disse personer komme med en ung thai pige som bare sidder og kigger ud i luften og ikke siger et ord,hun tænker kun på hvor længe hun skal være sammen med den ældre herre så hun har råd til til sende penge hjem til Isan eller om hendes gamle boy friend fra Europa snart kommer til Thailand.[/quote] Nongree Ved du hvad du ser ? er du tankelæser,det kunne være at mange af disse mænd trænger til fred fra deres danske rapenskralde i det høje nord og derfor nyder at se på diverse skønheder |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |