Se indlæg
 Udskriv debat
en dansk turist.....
1viggovax
mod fod og negle svamp bruger jeg atamon fra dk. fås i pulver og opløses i lid vand og så noget børnepuder,talkum på, og det virke natten over. ,im thai kone var ipormeret over hvor let det var.
hygge viggovaxEating Fast

Boes
Atamon = Natriumbenzoat = konserveringsmiddel. Kan koebes i Thailand i pulverform
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

1viggovax
jo jo, jeg har ikke endnu haft brugt for det thailandske, da jeg regelmæsig for vare fra dk. jeg bruger osse atamon i sylte agurker og rødbeder, og lidt i rugbrød så det ikke mugger så let. men sådan har vi jo alle vores egen ide ig måde at gøre ting på.
hygge viggovaxAngel

lissy
aldrig aldrig bruge atamon, det kan KUN bruges til fødevare, man kan risikere overfølsomhed over for stoffer i atamon, og vil ikke kunnetåle de fødevarer, hvor der bliver brugt atamon i. Vedr. Neglesvamp kan man købe et flydende middel i Thailand, til at smøre på negle, vi købte det på kata beach, i oktober,og hedder LOPROX solution.
Det virke r, og er efter vores forhold ikke dyrt.
Og det er pænere på neglen, er helt klar, end sokker i sandaler, fy da
Venligst lissySmile

1viggovax
jeg har kun brugt der 3-4 gange på 20 år, så jeg klare mig nok. det var bare et hurtigt godt råd, med noget vi alle kender, det er et gl. husråd fra min familie i dk. for mange år siden.
hygge viggovaxCool

Spring til debat: