Se indlæg
 Udskriv debat
Billig tablet GPS Danmark Thailand.
laodenmark
Klovn skrev:

Imponerende,at du kan overføre penge fra din tablet til udlandet
Jeg kan kun overføre fra min tablet i Danmark til anden konto i Danmark,hvilken bank har app.til overførsel fra Danmark til Thailand,eller omvendt ?

Det er da ikke et must at bruge app's på tablet, mobiltelefoner .
Så hvis man logger ind på netbank via www. Har man vel oftede samme funktioner.
Som via pc
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

THansen
laodenmark skrev:

Klovn skrev:

Jeg kan kun overføre fra min tablet i Danmark til anden konto i Danmark,hvilken bank har app.til overførsel fra Danmark til Thailand,eller omvendt ?

Som via pc

Jeg er kunde i Vestjysk Bank og har som iPad bruger tidligere været nødsaget til at bruge en netbank-app, da java som bekendt ikke fungerer på iPad. Jeg kan nu, efter skiftet til javascript nemid-login, logge på den normale netbank version og (umiddelbart) få samme funktionalitet som fra pc'en.

Klovn
Tror det handler om hvad man har brug for,jeg kunne godt undvære min Mac,og jeg syntes det er meget letere med min Ipad,når man lige skal tjeke sin mail,eller gå ind på diverse sites.

Jeg har to børn der går i 8 & 9 klasse,begge har Ipads,men det fungere bare ikke til skolebrug,med kompliserede regneark,og tung grafik,er en bærbar er must ( helst den med æble på ) men til facebook spil og youtube,spiller det bare max,med en tablet,og med en trådløs printer kan man godt få sin side på papir via bluetooth,så slipper man for alle de screenshouts / billeder på sin Ipad.

vandango
Kim Ludvigsen skrev:

vandango skrev:

Nu opfører du dig som en klovn.

Jeg taler ikke om at programmere hjemmesider?

Nej, det gør du ikke, men du påstod, at en tablet kan det samme som en computer. Jeg gjorde så opmærksom på, at det langt fra er tilfældet, og da du bad om eksempler, fik du nogle.

Det kan være, at du ikke har brug for de ting, fint nok for dig, men for dem som har brug for dem, er forskellen altså ret så stor.

Det kan være, du mente, at en tablet kan de ting, du har brug for, men det er altså ikke, hvad du skrev.

Undskyld mit sprogbrug før.
Som almindelig bruger oplever jeg, at den kan det samme, som det jeg før gjorde på den defekte computer.

Og jeg skal også lige nævne, at jeg har brugt mange timer på google, for at finde ud af hvordan tingene funggerer.

Bare tage valget af Internet explorer, skal bruge flere slags, for at kunne det samme som min gamle firefox.
Har firefox nu, men den er ikke særlig god på en tablet.

Bruger skiftevis crome og dolphin, de funggerer fint på min tablet.
Redigeret af vandango d. 09/11-2014 15:47

vandango
laodenmark skrev:

Klovn skrev:

Som via pc

Præcis - nogle gange kan app´s være ok, f.eks.til E-boks, men til bankerne bruger jeg skrivebords tilstand, så jeg får en alminelig hjemmeside.

vandango
Klovn skrev:

Bruger ikke app´s til bankerne, men vælger skrivebords tilstand i internet exploren, således får jeg bankens hjemmeside, ligesom jeg gjorde på min defekte computer.

vandango
Er der nogen der har testet navigationsprogrammet HERE?
Det er et Android program som er gratis, og man kan bla. downloade Thailand som er gratis såvel som de andre lande.
Det skulle virke offline.

Kim Ludvigsen
Jeg har ikke prøvet, men jeg vil foreslå et alternativ.

Sjovt nok stødte jeg ikke på Here, da jeg ledte efter et alternativ til Google Maps, som nu er blevet for ringe. I stedet stødte jeg på Ride with GPS - http://ridewithgp... Det findes i en gratis udgave, mens det koster fra 40 kroner om måneden for ekstra funktioner, som fx talt navigation.

Det er muligt at planlægge ruten på desktop-computer inklusive points of interest og så bruge appen på landevejen - https://play.goog...gps.mobile

Når jeg foreslår dig et alternativ i stedet for Here, som ellers skulle virke fint til navigation, så skyldes det appens tilladelser - jeg er meget pernitten med den slags. Here vil have adgang til dine kontaktpersoner, se hvem du ringer til og have mulighed for at ringe og sende SMS'er. Alt sammen et no no i min bog, da det ikke er tilladelser, som er nødvendige til navigation.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
zapper
Jeg kan heller ikke overfører til udlandet med smartphonen, bruger Spar Nord

Spring til debat: