Se indlæg
Thai Airways billige billetter.
|
|
vandango |
Lagt på d. 02/09-2013 11:22
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
kirsten64 skrev: Hvordan betaler i Hos Thai? Kan godt se, at der er et konto nummer, men er der ikke noget med, at man er dårligere stillet ved bankoverførsel, hvis noget skulle ske med selskabet? Der står også at man kan oplyse kreditkort oplysningerne. Ringer man så og oplyser kortnummer, udløbsdato og cvc kode? De kan jo så bruges af den, der får oplysningerne:-/ Er måske lidt forsigtig, men hvad gør I? Har modtaget via email et kontonummer pris og billettens reference nummer og selve billetten. Har så betalt via min netbank. Billetten er allerede registreret hos Amadeus. Og ja, en banoverførsel er ikke det bedste, men jeg stoler på Thai Airways. Redigeret af vandango d. 02/09-2013 11:26 |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 02/09-2013 11:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Jeg har oplyst mine kort oplysninger. Totalt uforsvarligt. Men Thai har skulle brug de 3 cifre for at kunne gennemføre betalingen. Alternativet er selv at møde op, eller bankoverførsel. Jeg har købt direkte 2 gange, og uden uheld. Men det kan da misbruges, håber bare personalet er så glad for deres job, at de ikke bliver fristet.
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
Girobank |
Lagt på d. 02/09-2013 15:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 527 |
Laver altid en bankoverførsel til Thai Travel på Halmtorvet. Ville heller ikke være betænkelig ved at bruge mit visakort overfor Thai Airways. Har lige gjort det ved betaling af indenrigsbilletter med NOK Air. Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
John |
Lagt på d. 02/09-2013 15:52
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Jeg handler ofte på nettet med mit kreditkort. Har en gang oplevet at jeg ikke fik varen, rykkede 2 gange uden resultat. Jeg kontaktede min bank og de tilbageførte pengene, efter de havde set mine rykkere til firmaet. Ovenstående kan ikke lade sig gøre ved en bank overførsel. De oplysninger Thai spørger efter er de samme som der bruges ved nethandel, altså: Kortnummer, udløbsdato og cvc nr. Så dem bruger jeg john@dansk-thai.dk
|
|
|
kirsten64 |
Lagt på d. 02/09-2013 16:41
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 65 |
Tak for svar. jeg har nu også læst mig til, at jeg ikke er bedre stillet, ved at betale med kort, da jeg kun har visakort og ikke et kreditkort. Så vil jeg få betalt og så må tiden jo gerne gå hurtigt, så man kan komme a sted |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 02/09-2013 18:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Men John, Når du handler på nettet er der ikke mennesker der ser de 3 kontrol cifre som når man sender dem på mail til Thai.
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 03/09-2013 15:42
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
xxxxx slettet xxxx
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
John |
Lagt på d. 03/09-2013 15:50
|
birkedhoj skrev: Men John, Når du handler på nettet er der ikke mennesker der ser de 3 kontrol cifre som når man sender dem på mail til Thai. Nogen må jo se dem, siden betalingen kan blive godkendt..... Og som sagt hvis du ikke får varen kan du trække betalingen tilbage. john@dansk-thai.dk
|
|
|
Girobank |
Lagt på d. 03/09-2013 21:25
|
Hej JOHN nej en sådan betaling klares helt automatisk-uden at nogen ser det. så bare rolig. Man køber vel ikke hos nogen man ikke stoler på?? Mae Phim, Klaeng, Rayong
|
|
fckguld |
Lagt på d. 04/09-2013 18:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
John skrev: ha ha ja en server registrerer det , men ingen øjne.
birkedhoj skrev: Men John, Når du handler på nettet er der ikke mennesker der ser de 3 kontrol cifre som når man sender dem på mail til Thai. Nogen må jo se dem, siden betalingen kan blive godkendt..... Og som sagt hvis du ikke får varen kan du trække betalingen tilbage. DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
Lungkaj |
Lagt på d. 04/09-2013 20:06
|
Begynder Antal indlæg: 6 |
vandango skrev: Kontakt THAI på tlf. 3375 0120 eller dit rejsebureau og hør mere om de særdeles favorable kampagnepriser og regler. (Opdateret 27AUG kl. 12.35) Mange tak vandango. Ved at bruge dit tip har vi nu fået billetter til Bangkok for DKK 6376,- pr person med afrejse kort før jul. Jeg kan nu afbestille de billetter til ca DKK 10000,- pr person som vi ellers havde reserveret. |
|
|
Girobank |
Lagt på d. 04/09-2013 20:31
|
Hej mener nu ikke at man kan bestille billetter direkte pr. telefon hos Thai i København , men f.eks. Thai Travel på 3325-8989. eller et andet rejsebureau. Mae Phim, Klaeng, Rayong
|
|
vandango |
Lagt på d. 04/09-2013 20:52
|
Lungkaj skrev: vandango skrev: Kontakt THAI på tlf. 3375 0120 eller dit rejsebureau og hør mere om de særdeles favorable kampagnepriser og regler. (Opdateret 27AUG kl. 12.35) Mange tak vandango. Ved at bruge dit tip har vi nu fået billetter til Bangkok for DKK 6376,- pr person med afrejse kort før jul. Jeg kan nu afbestille de billetter til ca DKK 10000,- pr person som vi ellers havde reserveret. Det glæder mig rigtig meget, at i har fået jeres billetter til en god pris, jeg selv er også tilfreds med min. |
|
|
John |
Lagt på d. 04/09-2013 20:54
|
Girobank skrev: Hej mener nu ikke at man kan bestille billetter direkte pr. telefon hos Thai i København , men f.eks. Thai Travel på 3325-8989. eller et andet rejsebureau. Det kan man godt. Jeg har lige sparet 1300 kr. på en billet, i forhold til prisen på Momondo. john@dansk-thai.dk
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 04/09-2013 20:54
|
Girobank skrev: Hej mener nu ikke at man kan bestille billetter direkte pr. telefon hos Thai i København , men f.eks. Thai Travel på 3325-8989. eller et andet rejsebureau. Hvis du læser tråden ordentligt, kan du jo se, at vi har handlet løs hos THAI på tlf. 3375 0120. Redigeret af vandango d. 04/09-2013 21:07 |
|
|
Girobank |
Lagt på d. 05/09-2013 12:17
|
Vandango, jeg kan godt læse hvad du skrive, men hvor langt tid tager en sådan ekspedition så? Thai Airways henviser normalt til rejseagenterne, da de ikke har personale nok til at sælge billetter. Den tid der bruges på det, blokerer for at yde andre kunder service vedr. f.eks. bonuspoint o.s.v. Men fortsæt du bare på din måde, jeg bestiller på min måde ved Thai Travel. Mae Phim, Klaeng, Rayong
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 05/09-2013 12:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Girobank skrev: Vandango, jeg kan godt læse hvad du skrive, men hvor langt tid tager en sådan ekspedition så? Omkring tre minutter for mit vedkommende, og det kunne sikkert have gået hurtigere, hvis ikke ekspedienten havde problemer med at få en pris frem for en af mine mulige rejsedage. Til gengæld har jeg endnu ikke fået en mail med bekræftelse af rejsen, men der er nu også god tid (har fået den bekræftet telefonisk, så den skulle være god nok). |
|
|
kirsten64 |
Lagt på d. 05/09-2013 14:07
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 65 |
Jeg vil også tro, det tog ca 3-4 minutter. Lavede bankoverførsel og dagen efter var billetter og kvittering for betaling. Havde lige inden jeg ringede til Thai, bestilt hos en af deres agenter, efter at ha modtaget en nyhedsmail om billige billetter, fik så også en fra Thai og prøvede så at ringe og de var så godt 950 billigere pr billet, så de 3 minutter blev ligesom tjent ind :-D |
|
|
slagter40 |
Lagt på d. 05/09-2013 14:33
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
takker fik billet til 5929 det er så fedt tager afsted 11-1 til den 20-2 |
|
|
bcnhunter |
Lagt på d. 05/09-2013 18:12
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 52 |
Thai Airways int. Direkte .....hele november 2013 2 x 5096kr Thai 4ever.....
|
|
Spring til debat: |