Se indlæg
Bruger i toiletpapir?
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 05/08-2013 06:40
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Tråden her minder mig om en tråd på Pattaya Portalen for noget tid siden. Den tråd kan ses HER Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 05/08-2013 07:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Efter mit første længere varende ophold i Thailand, tog jeg mig selv i flere gange, at række hånden ud efter spuleren på mit Danske toilet, når arbejdet var udført. Fik hurtigt installeret en spuler, som jeg næste gang havde med fra Thailand og det første kulde chock, var efterfølgende en realitet. Talte med VVS-installatøren om det og har nu til en pris, som overstiger hvad et bidet ville ha' kostet, fået monteret en thermostat på anlægget, så vi nu har Thailandske temperaturer i begge ender. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 05/08-2013 10:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
denne tråd er vist det rene lort. |
|
|
nafalang |
Lagt på d. 05/08-2013 11:25
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
Bruger papir efter at have brugt spuleren, for ellers man altsaa ikke ren. |
|
|
Longway |
Lagt på d. 05/08-2013 11:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Selvfoelgelig er man ren, men dog vaad. Hvis man ikker er ren efter endt spulning, saa har man ikke spulet nok, eller saa har man blot meget daarlig mave. 555 Skylleskaal, den er fyldt med andre folks modbydelige bakterier... Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 05/08-2013 12:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Du tænker på den lille skål til at fylde med vand og skylle i stedet for en cisterne? I så fald er det ikke kun, at den er fyldt med bakterier, det er også svært at undgå at få nogle af dem ud over sig. Jeg har i hvert fald endnu ikke fundet ud af at mestre at skylle ud med sådan en, uden at det sprøjter. |
|
|
Longway |
Lagt på d. 06/08-2013 05:44
|
Ha ha Kim. Jeg kan nu heller ikke bruge en skaal, det sviner mere end det rengoere..... Sol i bkk. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
vandango |
Lagt på d. 06/08-2013 09:17
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Kim Ludvigsen skrev: Du tænker på den lille skål til at fylde med vand og skylle i stedet for en cisterne? I så fald er det ikke kun, at den er fyldt med bakterier, det er også svært at undgå at få nogle af dem ud over sig. Jeg har i hvert fald endnu ikke fundet ud af at mestre at skylle ud med sådan en, uden at det sprøjter. Vi bruger det, fordi vandværket lukker for vandet nogle timer om dagen, og hvis man skal, ja - så skal man jo. Bruger ikke papir, bruser først - og så et hurtigt bad bagefter, bader alligevel en halv million gange hver dag, samtlige thaikvinder jeg har kendt, sætter stor pris på en god hyggeine, og det er jeg også begyndt på selv. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 06/08-2013 10:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
er selv til spuleren og er meget tilfreds med den ...og ang at bade mange gange om dagen så se her.... http://www.sundhe...8-06-2009/ Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/08-2013 10:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Jeg må nok sige at jeg ikke forstår ideen med at spule sig bagi. For det første er det røv ubehageligt (pun intended ;) derudover synes jeg da mest af alt at det tjener at spule bakterierne ud over hele bagdelen. De gange jeg har prøvet det har jeg altid kunne tage toiletpapir og stadig tørre afføring af. Men det kan jo også godt være at jeg ikke har en stor nok fetish med at spule vand op I anus ;-) |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/08-2013 10:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
TomDK skrev: De gange jeg har prøvet det har jeg altid kunne tage toiletpapir og stadig tørre afføring af. Men det kan jo også godt være at jeg ikke har en stor nok fetish med at spule vand op I anus ;-) Som med alt andet...Øvelse gør mester.! Bortset fra dette, er spuleren også eminent, til rengøring af toilettet. |
|
|
Longway |
Lagt på d. 06/08-2013 10:43
|
- har man daarlig mave, ja saa er spuleren ogsaa en god ting, jeg mener, papir, saa har man jo naesten ikke mere hud tilbage efter en 20 + toemninger...... Mvh. Chiliposen.
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 06/08-2013 11:36
|
TomDK skrev: De gange jeg har prøvet det har jeg altid kunne tage toiletpapir og stadig tørre afføring af. Du gør det forkert. Du skal bruge en hånd samtidig med, at du spuler. Hvis du rører ved en hundelort og skal vaske hånden, så bruger du også den anden hånd. Du nøjes ikke med at stikke lortehånden ind under vandhanen. |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 06/08-2013 12:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
og så skal man helst være forberedt på, at der kan smutte noget op under neglene
Peter
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/08-2013 14:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 641 |
Kim Ludvigsen skrev: TomDK skrev: De gange jeg har prøvet det har jeg altid kunne tage toiletpapir og stadig tørre afføring af. Du gør det forkert. Du skal bruge en hånd samtidig med, at du spuler. Hvis du rører ved en hundelort og skal vaske hånden, så bruger du også den anden hånd. Du nøjes ikke med at stikke lortehånden ind under vandhanen. og lige netop der er det at det hygiejniske forsvinder. Vil hellere have lort på røven end under neglene. |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 06/08-2013 14:48
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 93 |
Nu er der der vist gaaet baade hund og lort idet hele - ell. som min gamle skipper sagde naar vi kom ud hvor vi ikke kunne bunde - nu braender lokum romanum styrmand, men pyt det skider vi soefolk paa... |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/08-2013 15:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Gad vide om der er en instruktionsvideo paa You Tube ? |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 06/08-2013 15:21
|
Det var maaske en ide at tilfoeje dette som et aftenkursus... |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 06/08-2013 15:31
|
kunne man ikke : stifte en international forening for dem der har problemer med skidtet eller ikke kan toerre roeven som de er opvokset med???? ell. rettere sagt - skideriet... og saa ioevrigt faa lavet nogle gaeldene internationale lokumsaftaler???? Helt aerlig folkens, er vi ikke kommet helt ud paa lars tyndskids mark????? Troede godt nok det var en serioes flok voksne individer her, men some tider maa man forundres og sige som en thai'er "Farang mai ru roeang" ell. er jeg helt ved siden af???? |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 06/08-2013 15:40
|
Selvfølgelig: |
|
Spring til debat: |