Se indlæg
Hvor gamle`?
|
|
msr - Martin Rasmussen |
Lagt på d. 19/07-2013 10:28
|
Antal indlæg: 198 |
Jeg er 44, hun bliver 35 om et øjeblik... tidligere var jeg gift med en ældre dame, hun er nu 51 år Det var nu også meget godt... Redigeret af msr - Martin Rasmussen d. 19/07-2013 10:44 Vin til alle Erhverv, private og gavepakker Tilbehør, glas og decantere [url=http://www.winepusher.dk] Skal vi lave vinkortet til din restaurant
|
|
|
twixies |
Lagt på d. 19/07-2013 11:20
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 44 |
Måske vi kan konstatere at der måske slet ikke er så mange gamle grise herude... Haha
Livet er, hvad vi gør det til.
Livet er som vi tænker over det. Livet er, hvad vi ønsker, det skal være. |
|
|
Moouan |
Lagt på d. 19/07-2013 11:47
|
Begynder Antal indlæg: 8 |
Jeg er 38 år, mens fruen er 37 år
"mai koie bakwan..."
"mai koie daaley..." |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 19/07-2013 12:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 819 |
twixies skrev: Måske vi kan konstatere at der måske slet ikke er så mange gamle grise herude... Haha Næ det virker da ikke sådan. Undre mig den defensive stil nogen har så |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 19/07-2013 13:02
|
Antal indlæg: 1145 |
Jeg må indrømme at jeg ikke bryder mig om gamle og grimme kvinder og derfor vælger jeg dem altid langt yngre end jeg selv. Kvinderne har altid givet udtryk for at de er glade for den erfaring der følger med når de vælger mig frem for et ungt brushoved. ha ha ha Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 19/07-2013 13:22
|
clydehaumann skrev: Jeg må indrømme at jeg ikke bryder mig om gamle og grimme kvinder og derfor vælger jeg dem altid langt yngre end jeg selv. Kvinderne har altid givet udtryk for at de er glade for den erfaring der følger med når de vælger mig frem for et ungt brushoved. ha ha ha Hov hov, nu skal jeg blive fornærmet og defensiv over du er nedladende overfor unge mennesker jo puuuhaaa Clyde |
|
|
Longway |
Lagt på d. 19/07-2013 14:02
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Det er saa heller ikke alle piger, som bryder sig om gamle grimme maend ! Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 19/07-2013 14:36
|
Ej nu har du misforstået noget Longway ! Det er kun mændende der vil have smukke unge kærester. Pigerne vil have en ældre erfaren herre, de vil skam ikke have en smuk ung kæreste, det er jo næsten blasfemi du kommer med |
|
|
maichai |
Lagt på d. 19/07-2013 14:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 277 |
23 år og ingen gammel gris her 55 & 32 og 3 børn sammen på 4 2 & 1 man er forøvrigt jo ikke ældre end man føler sig Maichai Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
Longway |
Lagt på d. 19/07-2013 15:20
|
Der er vel ogsaa forskel paa hvor i livet begge parter er, en voksen mand som finder en pige paa 18....Hvad har de at tale om, hun har jo knap nok overstaaet highschool, og i det hele taget kan hun ikke have den store viden om noget som helst. Man kan jo ikke blive ved med at koebe bamser og mickey mouse t-shirt til hende..........Naa jo, det kan man jo faktisk godt..hehehe....TIT. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
Dalton |
Lagt på d. 19/07-2013 15:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 326 |
Ja, jeg er 52 og min kommende kone, et par og tyve.... men æhh, jeg har så ikke lige fundet hende endnu! |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 19/07-2013 15:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Man ser da ogsaa nydelige aeldre herrer som kommer gaaende sammen med yngre damer som ligner noget katten har slaebt med hjem. Med andre ord de er tudegrimme, men de herrer har saa truffet det valg som de nu har gjort. |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 19/07-2013 16:48
|
Antal indlæg: 1145 |
Hvad er det egentligt at denne tråd handler om? Om hvem der er mest egnet til at være sammen med hvem eller hvad. Finder to ud af at de kan finde ud af det sammen så er alt vel som det skal være? Nogle bliver forargede når de ser en ældre mand med en yngre kvinde men forargede over hvad? At denne kvinde ikke valgte dem? Nå ja, hun har sgu da kun valgt ham for pengenes skyld, vil nogle så sige. Pas nu på for nu er I der hvor I ikke ved hvad i taler om........ Min mening om denne tråd er at det er en tråd for trådens skyld og at den er overflødig. Han en god aften og godnat herfra. Jeg har en ung kone der kræver min opmærksomhed.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 19/07-2013 16:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
clydehaumann skrev: Hvad er det egentligt at denne tråd handler om? Om hvem der er mest egnet til at være sammen med hvem eller hvad. Finder to ud af at de kan finde ud af det sammen så er alt vel som det skal være? Nogle bliver forargede når de ser en ældre mand med en yngre kvinde men forargede over hvad? At denne kvinde ikke valgte dem? Nå ja, hun har sgu da kun valgt ham for pengenes skyld, vil nogle så sige. Pas nu på for nu er I der hvor I ikke ved hvad i taler om........ Min mening om denne tråd er at det er en tråd for trådens skyld og at den er overflødig. Han en god aften og godnat herfra. Jeg har en ung kone der kræver min opmærksomhed. Næsten mine ord Jeg er, ja prøv at gætte og hun er 20 år yngre.... I det almindelige tænker jeg ikke over denne aldersforskel. Vores forskelligheder bunder mest i at hun er kvinde og jeg er en mand OG hun er fra Thailand og jeg fra Danmark. Jeg har ikke efter mere end 5 år hvor vi har været gift, hørt en eneste nævne noget negativt om aldersforskellen. Hvad andre tænker er jeg ligeglad med Og ja, hvorfor denne tråd? Ægteskabet er frivilligt og vi er myndige bække to God weekend til alle |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 19/07-2013 17:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 513 |
Bjarke85 skrev: clydehaumann skrev: Jeg må indrømme at jeg ikke bryder mig om gamle og grimme kvinder og derfor vælger jeg dem altid langt yngre end jeg selv. Kvinderne har altid givet udtryk for at de er glade for den erfaring der følger med når de vælger mig frem for et ungt brushoved. ha ha ha Hov hov, nu skal jeg blive fornærmet og defensiv over du er nedladende overfor unge mennesker jo puuuhaaa Clyde --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Du kunne fx. også lære at have respekt overfor folk der har rigtig rigtig rigtig meget meget mere erfaring end dig ? folk som fx. kan tale,skrive og læse thai perfekt, og som har været i landet i mange år ? Bortset fra det, så er der i mit thai forhold 9 års forskel. Mvh,
Nahm |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 19/07-2013 18:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
VENNER !!!!. I skulle se filmen "Grumpy Old Men - Gnavne gamle mænd" Måske kan flere af jer genkende jer selv i denne film og snup så lige 2eren med i farten.. Det kan være det vil lune på humøret og at man måske begyndte at skrive pænt til hinanden selv om man er 27 eller 40 ja enda en "Gnaven gammel mand"
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Nahm |
Lagt på d. 19/07-2013 19:19
|
Amagerdreng skrev: VENNER !!!!. I skulle se filmen "Grumpy Old Men - Gnavne gamle mænd" Måske kan flere af jer genkende jer selv i denne film og snup så lige 2eren med i farten.. Det kan være det vil lune på humøret og at man måske begyndte at skrive pænt til hinanden selv om man er 27 eller 40 ja enda en "Gnaven gammel mand" Amagerdreng, Jeg er nu ikke en gammel gnaven mand, Når du rejser til Pattaya igen, så er du jo mega erfaren, du har været der så mange gange...og der skal du så tilsyneladende mødes med Bjarke85, så bliver din opgave måske at vise den unge mand byen osv ?? du er jo så erfaren ikke Kunne du så ikke også lære ham at vise lidt respekt overfor andre mennesker også ? el. er DTW for dig og ham som venner bare lidt sådan en klub hvor man dækker over hinanden ? det er da barnligt. Kliker på forums er noget møg, man burde komme med sine rigtige meninger. Mvh,
Nahm |
|
|
Longway |
Lagt på d. 19/07-2013 19:21
|
clydehaumann skrev: Hvad er det egentligt at denne tråd handler om? Om hvem der er mest egnet til at være sammen med hvem eller hvad. Finder to ud af at de kan finde ud af det sammen så er alt vel som det skal være? Nogle bliver forargede når de ser en ældre mand med en yngre kvinde men forargede over hvad? At denne kvinde ikke valgte dem? Nå ja, hun har sgu da kun valgt ham for pengenes skyld, vil nogle så sige. Pas nu på for nu er I der hvor I ikke ved hvad i taler om........ Min mening om denne tråd er at det er en tråd for trådens skyld og at den er overflødig. Han en god aften og godnat herfra. Jeg har en ung kone der kræver min opmærksomhed. Jeg forstaar slet ikke dit indlaeg Clyde, ingen har punket nogen, ingen har snakket om penge og ingen har givet udtryk for at have ondt i roeven. Hvis en mand paa 50. mener at han har noget at tale med en pige paa 18. om, saa fred vaere med det, men der kan vist ikke opstaa de helt skarpe diskutioner. Saa jeg ser nu ingen grund til at skulle passe paa, da jeg ikke mener at mit skrevne er saa langt ude som du goer det til. Jeg kender da til forhold, hvor pigen er omkring 20. og manden omkring 50. de har intet at tale om, men manden bruger pigebarnet som trofae.. " se hvor dygtig jeg er " der er ikke skyggen af kaerlighed i de forhold som jeg kender til hvor pigebarnet knap nok er faerdig med skolen. Om traaden er for traadens skyld ? det er de fleste traade vel, men derfor kan man godt laese hvad der bliver skrevet, istedet for at fare op og begynde at se syner. Naa ja, traaden handler om aldersforskel, og det er netop det som jeg skriver om. Dette er blot min helt personlige mening, og jeg haenger ingen ud..Hvad skulle jeg dog det for. Inden nogen begynder med dit og dat om mit skrevne, saa hold jer lige til at jeg skriver om 18 -50. eller der omkring, og jeg egentligt er floetene ligeglad hvad og hvordan folk lever og med hvem.......Men lad vaere med at kalde det kaerlighed og fortrolige samtaler som raekker over en highschool. Mvh. Chiliposen.
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 19/07-2013 19:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
@Nahm Sorry hvor får du det fra ??.. For det første kender jeg IKKE Bjarke personligt så stop du bare op der... TAK.. for det andet så dækker jeg ikke over nogle. Men er mange gange enig med bjarke (trods den STORE alders forskel) (og vi ser jo begge godt ud ) For det andet "Ja jeg kender bla Pattaya rimeligt godt og hvad så ?" Har jeg skrevet du er en gammel gnaven mand ? nej vel men blot henvist til en flm men den tog du så også til dig.. ? " du svarer Jeg er nu ikke en gammel gnaven mand" Nu ved vi alle jo at Bjarke har været i Pattaya før så mon ikke han selv kan finde rundt.... Han er jo trods alt 27 så om han behøver en at holde i hånden (se lige bort fra hans KONE) tror jeg næppe... Det bliver sidste skud i denne tråd fra mig for IKKE at smide endnu en intet sigende indlæg i en tråd... Det lader jeg så andre om fremover..... Glemte lige dette. Du skrev "Kliker på forums er noget møg, man burde komme med sine rigtige meninger. " rigtigt eller noget man kan bruge til noget når man skriver i et indlæg og ikke bare ligegyldige kommentarer. Den fik du ikke sandt.... Redigeret af Amagerdreng d. 19/07-2013 19:43 Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Nahm |
Lagt på d. 19/07-2013 19:44
|
Amagerdreng, Jeg tror vi er ret enige ret langt af vejen, måske vi snakker lidt forbi ? Lad os holde os til tråden uden at love hinanden tæsk ok "na krap"...for det spilder jeg godt nok ikke min tid på...der er andet og sjovere i PTY at lave Hvis du og bjarke farer vildt i byen, så giv mig en pb,,,ok ... hjælpen er nær. Mvh,
Nahm |
|
Spring til debat: |