Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
afbestillingsforsikring og konkursdækning.
|
|
natty |
Lagt på d. 16/07-2013 04:18
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Bjarne skrev: MasterCard-grænserne bør måske lige tjekkes, inden man lægger sig alt for skråsikkert fast på et maksimum. Jeg har dog tidligere hevet 50.000 Baht ud af en maskine i ét hug. Så måske er der også forskelle på MasterCard. Ja, det er der, der kan endda være meget store forskelle. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 16/07-2013 07:47
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Bjarne skrev: MasterCard-grænserne bør måske lige tjekkes, inden man lægger sig alt for skråsikkert fast på et maksimum. Jeg har dog tidligere hevet 50.000 Baht ud af en maskine i ét hug. Så måske er der også forskelle på MasterCard. Også inden for de seneste par år? Tilbage i foråret 2010 kunne jeg hæve mere på både Visa og Mastercard i flere forskellige bankers ATM'er. Om efteråret var det kun en bestemt banks ATM'er, der ville lege med. Og siden 2011 har jeg ikke fundet ATM'er, der ville tillade mere. I henhold til min bank er det Visa/Mastercard, der fastlægger grænserne. |
|
|
sony |
Lagt på d. 16/07-2013 07:53
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Hvad har det med konkurs og afbestillinger at gøre?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
energy |
Lagt på d. 16/07-2013 13:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
|
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |