Se indlæg
 Udskriv debat
Premier league men hvordan?
Anonym Bruger
Hej Hugoboerge.

Vil det sige at hun ikke kunne fortælle dig om hvornår de ville komme og installerer det, jeg håbede på at det Max var en vente tid på omkring en uge?

Mvh
Michael

Ps. Hvad skal du betale ved installationen ialt, og så derefter 899.Bath så det de selv siger når en Thai ringer ind passer altså ikke, at der skal betales 599.Bath pr.mdr i 2 år og så skal man ikke betale for det 3 år?

johnhelt
Et alternativt kunne vaere at skille sig af med UBS og saa investere i denne... http://www.europe...annels/#DK
Kender en som har det og det virker ubeklageligt...Premier League kan ses paa 4,5, eller 6..har glemt hvilken en det er...og nej jeg saelger ikke produktet

Mai Mii Gik
Jeg har en ven i Chiang mai der har købt/bestilt det...

Da han ikke bo en en del der har kabel delen til CTH, har han måtte købe start pakken til en satellite skål samt modtager.. 4.000 baht, hvor de 1.800 baht betale tilbage hvis man siger op efter 6-12 måned, kan ikke huske om han sagde 6 eller 12 måned..
Der ud over skal han betale 899 baht pr måned for den store pakke.Mener jeg han sagde..
De skulle komme i starten af August og smide det op for ham, han bestilt det for jævn tid siden, men pga ventetid, kan de først nu lever til ham..Kan se i vores mail, at han kontakte dem første gang 30 maj...

Han gik i et af de store indkøb center der har en CTH promotion shop i hans områder...

Ved ikke om du kan bruge disse oplysning, men her er i de...

johnhelt
lkjj

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Hej Hugoboerge.

Vil det sige at hun ikke kunne fortælle dig om hvornår de ville komme og installerer det, jeg håbede på at det Max var en vente tid på omkring en uge?

Mvh
Michael

Ps. Hvad skal du betale ved installationen 32ialt, og så derefter 899.Bath så det de selv siger når en Thai ringer ind passer altså ikke, at der skal betales 599.Bath pr.mdr i 2 år og så skal man ikke betale for det 3 år?

Jeg skrev som foelger inkl beregningen paa THB 599.- per maaned. Jeg skal saaledes af med THB 26,886.32 inkl. et ekstra point til sovevaerelset og det betales forud. Det er inklusive boxes og installering og tallerken.

Paa deres website reklamerer man en pris paa THB 599 per maaned og se eet aar gratis. Det arbejder sig ud som foelger:

Abonnement tegnes for 36 maaneder og man betaler for 24 maaneder a THB 899.- per maaned (normal pris)

24 maaneder @ THB 899.- = THB 21.576.- plus 7% VAT giver THB 23,086.32 hertil kommer THB 1,800.- for equiment (decoder/tallerken/installation) i alt THB 24,886.32. Naar der ses bort fra equipment/VAT giver det THB 599.- fordelt over 36 maaneder. (THB 21,576.-/36 = THB 599.-).

Hvis man saa oensker et ekstra point til et andet vaerelse (f.eks. sovevaerelset) koster det THB 2,000.- ekstra.

Som naevnt jeg er blevet skrevet op til installering osv men det vides ikke hvornaar.

Der skal nok foelges op. Jeg brokkede mig ogsaa over at deres website ikke var paa engelsk, saa et meget "professionelt" firma maa man sige.

Mvh

Anonym Bruger
Hej Hugoboerge

Jeg venter så spændt på at høre, om hvor lang tid du må vente, men om alle omstændigheder ringer vi lige i morgen og prøver at spørge ind til vente tid for installation?
Det kan vel også betales på følgende måde 1800 ved installationen og så 899 pr mdr i 24 mdr og derefter ingen månedlig betaling?

Mvh
Michael

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Hej Hugoboerge

Jeg venter så spændt på at høre, om hvor lang tid du må vente, men om alle omstændigheder ringer vi lige i morgen og prøver at spørge ind til vente tid for installation?
Det kan vel også betales på følgende måde 1800 ved installationen og så 899 pr mdr i 24 mdr og derefter ingen månedlig betaling?

Mvh
Michael

Hej Michael, jeg forstod at det var hele beloebet upfront hvis man vil have 3. aar gratis, ellers skal man af med THB 899.-. Paa en maade er det "falsk" reklame (min mening) men som sagt det arbejder sig ud til at blive THB 599.- over en 3-aarig periode og det er saa vidt jeg husker ogsaa den kontrakt som CHT har med Premier League.

Jeg tror ikke at der er mange Thai der vil betale forud, det hader de nemlig. Bare tag et simpelt eksempel som Easy Pass. Heldigvis aabner de nu flere porte til Easy Pass der er bare den hage ved det at de er loebet toer for tags (planlaegning er ikke noget som Thaierne excellerer i maa man sige).

hugoboerge
http://www.nation...11242.html

Her er lidt nyt omkring CTH. Det ser ikke lovende ud med hensyn til installering osv da firmaet virker meget uprofessionelt og ikke har den stab der skal til.

CTH har solgt 17 EPL kampe per saeson til MCOT som vil vise kampene gratis, men udgifterne skal daekkes ind via reklamer, saa de 17 kampe bliver garanteret fyldt op med reklamer ved hjoernespark, indkast, maalspark osv osv.

Anonym Bruger
Jeg har lige været inde i en butik, og fik at vide at hvis jeg bestilte i dag, ville de komme og lave det i morgen, så det er vist mindst lige så hurtigt som hvis man ønsker et eller andet i DK, hvis ikke det er hurtigere ?
Prisen er 25420.Bath for 3.År alt inkl installation,Boks, tallerken osv....
Og man også vælge at splitte betalingen til Max. 10 rader, som en ekstra service som jeg ser det!

Mvh
Michael

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Jeg har lige været inde i en butik, og fik at vide at hvis jeg bestilte i dag, ville de komme og lave det i morgen, så det er vist mindst lige så hurtigt som hvis man ønsker et eller andet i DK, hvis ikke det er hurtigere ?
Prisen er 25420.Bath for 3.År alt inkl installation,Boks, tallerken osv....
Og man også vælge at splitte betalingen til Max. 10 rader, som en ekstra service som jeg ser det!

Mvh
Michael

Jeg og en nabo faar installeret paa loerdag. Vi henvendte os til det firma der opsatte tallerkenen til Grammy.

hugoboerge
Saa er vi klar til Premier League. Installeret og det virker. Smile

sony
hugoboerge skrev:

Hvordan kan du se om det virker da pl ikke er gået i gang endnuPfft

Sorry kunne ikke lade være.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

PeterS
hugoboerge skrev:

Har nogen mening om hvor mange kampe der sendes på samme tid, og kan man vælge?

hugoboerge
sony skrev:

hugoboerge skrev:

Det har du ret i, men kanalerne PL bliver sendt paa er helt i orden, saa jeg forventer ingen problemer i den retning. Hvorfor skulle de ikke virke naar alt andet virker og saa i HD ?Saa jeg er ikke sortseer.

hugoboerge
http://www.bangko...t-kick-off

Info

hugoboerge
Som afslutning paa CTH sagen for mit vedkommende vil jeg lige opsummere hvad den samlede omkostning blev:

CTH - 3 year offer:

24 months @ THB 899.00 24 THB 21,576.00 36 THB 599
Add 7% VAT 7% THB 1,510.32
THB 23,086.32
2 satellite boxes THB 1,800.00 2 THB 3,600.00
THB 26,686.32
Installation fee THB 329.21
TOTAL THB 27,015.53
Subscription for 1 additional box
24 months @ THB 200.00 24 THB 4,800.00 36 THB 133
Add 7% VAT 7% THB 336.00
TOTAL THB 5,136.00

TOTAL COST THB 32,151.53 36 THB 893

Alt i alt THB 32,151.53 eller THB 893 per maaned for 36 maaneder og der betales for 24, saa 1 aar gratis.

Mvh

Anonym Bruger
Perfekt detaljeret og meget lærerigt, jeg tror nu vi vælger 1.år først, det er jo Thailand og man ved aldrig hvad der sker, hvis alle vælger at betale forud for 3.år og de så lige pludselig lukker ned og forsvinder med kassen, og der er jo ikke en verden til forskel, på om man tager 1-3 år?

Mvh
Michael

hugoboerge
Michael Andersen skrev:

Perfekt detaljeret og meget lærerigt, jeg tror nu vi vælger 1.år først, det er jo Thailand og man ved aldrig hvad der sker, hvis alle vælger at betale forud for 3.år og de så lige pludselig lukker ned og forsvinder med kassen, og der er jo ikke en verden til forskel, på om man tager 1-3 år?

Mvh
Michael

Jeg tror nu ikke at CTH lukker ned. De har kontrakten med EPL for 3 aar plus der er adskillige gode kanaler bla. Sky News. Jeg havde et mindre teknisk problem og ringede til dem og selvom de ikke er helt professionelle endnu saa lykkedes det mig at komme igennem proceduren og fik loest problemet. Det meste foregik paa Thai selvom jeg havde ringet ind til den engelsksprogede support.

Thai'erne hader godt nok at betale forud, de vil jo ikke engang betale for Easy Pass, selvom man nu kan maerke at der er flere og flere der har det og at der bliver aabnet flere porte.

hugoboerge
hugoboerge skrev:

sony skrev:

hugoboerge skrev:

Det har du ret i, men kanalerne PL bliver sendt paa er helt i orden, saa jeg forventer ingen problemer i den retning. Hvorfor skulle de ikke virke naar alt andet virker og saa i HD ?Saa jeg er ikke sortseer.

Sony jeg forstaar godt du ikke kunne lade vaere, maaske havde jeg gjort det samme Smile Men for nu at goere dine ord til skamme kan jeg fortaelle at det hele fungerer perfekt og alle kampe i HD saa knivskarpt billede.

Paa spoergsmaalet om hvor mange kampe der vises kan jeg fortaelle at alle 7 kampe der blev spillet paa premiere dagen blev vist. Tidlig kamp 18:45, 5 kampe kl. 21:00 og den sene kamp kl. 23:30 hvor Laudrups maend fik en roevfuld af Man U.

De fleste af kampene er med engelsk kommentatorer da man kan vaelge sprog, dog var der 3 ud af de 5 kampe kl. 21:00 hvor der kun var thai kommentatorer paa. Med andre ord to idioter som sad og snakkede sammen og ikke havde spor forstand paa fodbold.

Der er blot et stort DESVAERRE og det er oplaeggene til kampene. Paa True Visions var der et ekspert panel anfoert af John Dykes og de herrer der var i studiet kunne deres kram. Maaske finder CHT ud af det paa et tidspunkt. Foer den sene kamp stod der "Three Stooges" og de lignede rappere og de stod op og fyrede en masse l... af og laeste op i kor hvilke firmaer der var sponsorer for kampene. Mine kone syntes det var nogen idioter at se paa.

CHT er langt bagefter med installering og levering og baseret paa den nuvaerende koe, saa vil de sidste vaere faerdiginstalleret per udgangen af oktober.

Haaber det er fyldestgoerende Smile

sony
Selvfølgelig vandt Man. u: da over swansea, havde du forventet andet? Som laudrup selv siger man. u. spiller i en anden række for sig selvTuttelu Tralla

Men fint det virker i thailand for dig, man havde vel heller ikke forventet andet, bare surt hvis man skal høre på de thaier speake
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: