Se indlæg
At møde en Thai pige på nettet?
|
|
PATINYA |
Lagt på d. 17/10-2012 13:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
Jeg/vi brugte ThaiLoveLink. |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 17/10-2012 15:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Kan se at de fleste af os som har fundet lykken via nettet har de samme erfaringer omkring netdating, nemlig det at kvinden bliver udsat for andet end de ledte efter. Tilgengaeld var min hustru saa smart nok selv, hun fik en veninde til at oprette en profil og saa skrive til mig. Jeg nappede naturligvis ikke paa dette " tilbud " Saa mon ikke det hele gaar begge veje og der er tosser i begge lejre, saadan er llivet jo ogsaa i den virklige verden. Gud li at vide hvor mange der egentlig har moedt sin kvinde udenfor Thailand saa at sige af dem som er aktive her, tror vi ville blive overrasket over hvor mange det sikkert er.... Nej har ikke statitik. Held og lykke til Jer som ogsaa er saa heldige at have fundet den i ledte efter Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 17/10-2012 16:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
DK skrev: Regel nr 1. på dating siderne: Camera på, så man ved at det ikke er en kreativ Katoy i den anden ende, som sidder og laver fis med en. Har tit tidl. (før kæresten) været ude for, at når kravet om camera blev forlangt, var der pludselig mange mystiske undskyldninger. Svindel og humbug...det er i mange tilfælde mænd i den anden ende, som ikke vil afsløres Eller en som har haft uheldige oplevelser, og som ikke har lyst til at få flere af slagsen. Tingene er ikke altid sorte eller hvide. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/10-2012 16:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Kim Ludvigsen skrev: DK skrev: Regel nr 1. på dating siderne: Camera på, så man ved at det ikke er en kreativ Katoy i den anden ende, som sidder og laver fis med en. Har tit tidl. (før kæresten) været ude for, at når kravet om camera blev forlangt, var der pludselig mange mystiske undskyldninger. Svindel og humbug...det er i mange tilfælde mænd i den anden ende, som ikke vil afsløres Eller en som har haft uheldige oplevelser, og som ikke har lyst til at få flere af slagsen. Tingene er ikke altid sorte eller hvide. En som har haft uheldige oplevelser, og alligevel stadig "er på" skal vel også "smide masken" en dag, hvis vedkommende er seriøs. Så hvor er logikken.? For mit eget vedkommende, var det netop pga. tidl. uheldige oplevelser, at jeg forlangte camera på tidligt i forløbet. Redigeret af Anonym Bruger d. 17/10-2012 16:32 |
|
|
milex |
Lagt på d. 17/10-2012 17:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Det er vel et spørgsmål om at bruge sin sunde fornuft. Og ikke lade sig forblænde. Jeg har 'dated' en kvinde på TLL i over et halvt år nu. Vi taler udelukkende på TLL's chat - dog med et par rigtige Emails en gang i mellem. Og dermed udveksling af foto's. Hun omtaler også diverse perverterede tilbud! I min optik er de fleste Thai-kvinder faktisk ret bly/gernerte. Nuvel - jeg drager formodentlig til BKK i morgen. Og vi mødes måske - hun bor ikke i BKK. Er lidt spændt! Alt andet lige er gnisten der ikke ved personlig møde - så lad det ligge. |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 17/10-2012 19:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
vandango skrev: Har selv mødt min forlovede på internettet, hun er et pragtfuldt menneske jeg ser min fremtid med. Folk der har været uheldige, har sikkert en dårlig dømmekraft. Det er utroligt mange informationer man kan nå at formidle til hinanden inden et møde i Thailand, hvis man ikke er i stand til at skille skidt og snot fra, vil jeg forslå enlige mænd at prøve lokale enkeballer i stedet. det er da pragtfuldt for dig at du har fundet dig en pragtfuld kvinde, ser frem til mange pragtfulde input fra dit kommende pragtfulde liv i det nordlige Thailand. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
flyer |
Lagt på d. 17/10-2012 20:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
Gift to gange med thaiér, begge her fra DK Men har skam også datet med to i den mellemliggende periode (singel) den første... en katoy hold kæft hvor dum kan man være, lignede godtnok en pige! Men da svesken skulle på disken, svigtede modet og så var det lisom slut, den anden meget seriøs fortalte alt og viste alt, snakkede oz med hendes bror.... puha, det var tæt på!!! Men blev afbrudt at mere spændende "ting" her til lands.... såøhh... Det var tæt på! Så nu kan jeg sige som alle de andre: "jeg er hellig og har ikke gjort alt det fæle som I andre har gjort" Og, det er rigtig sandt!!! Høre til Jørgen de Mylius mellem 18 og 19 og som han slutter sit program af med: "ha det godt nyd aftenen og hinanden derude" Det samme skal lyde herfra Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
Palmer |
Lagt på d. 18/10-2012 00:23
|
Begynder Antal indlæg: 14 |
Er enig med Kim Ludvigsen.....webcam på straks så man ved hvordan giraffen ser ud. Mødte min kone via Thaikisses.com......snakkede længe MED cam (over 1 år) - i starten 1-2 gange hver 14.dag.....til sidst hver dag og mindst 1 time af gangen. Vi aftalte at mødes i Bangkok i år 2009. Vi gik ud og spiste middag sammen - overnattede på hotel sammen en weekend og tog så hjem til hende i 3 uger. I dag er vi gift og bor her i Skovlunde....skønt. Vær ærlig fra starten af - og forlang cam....og skulle hun så straks spørge efter penge, så tænkt dig om..;-) For at opnå respekt fra andre, må man udvise respekt for andre.
|
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 18/10-2012 07:22
|
Det var nu ikke mig, der skrev det. Jeg skrev blot, at afvisning af webcam ikke nødvendigvis er fordi, det er svindel og humbug. Hvis webcam afvises i starten, og man ellers er interesseret, kan man jo lige vente lidt til pigen har tiltro til, at man ikke smider bukserne, så snart kameraet er tændt. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/10-2012 07:49
|
Kim Ludvigsen skrev: Det var nu ikke mig, der skrev det. Jeg skrev blot, at afvisning af webcam ikke nødvendigvis er fordi, det er svindel og humbug. Hvis webcam afvises i starten, og man ellers er interesseret, kan man jo lige vente lidt til pigen har tiltro til, at man ikke smider bukserne, så snart kameraet er tændt. Min pointe, gik nu mere på den hurtige og totale afvisning af web-cam, samt de fantasifulde undskyldninger, der fremkommer når man beder om det. Så blinker alle lamper hos mig. Beklager, den med at smide bukserne, har slet ikke passeret mine tanker... |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 18/10-2012 09:35
|
Men som du kan se af tidligere indlæg i tråden, så er det desværre ikke en ukendt tanke hos andre. Jeg kan godt fortå, at en pige, der har oplevet den slags, mister lysten til at bruge webcam. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/10-2012 09:57
|
Kim Ludvigsen skrev: Men som du kan se af tidligere indlæg i tråden, så er det desværre ikke en ukendt tanke hos andre. Jeg kan godt fortå, at en pige, der har oplevet den slags, mister lysten til at bruge webcam. Det kan jeg også, Men det var som sagt andre grunde som var årsagen, i mine eksempler. |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 18/10-2012 18:43
|
TG950 skrev: vandango skrev: Har selv mødt min forlovede på internettet, hun er et pragtfuldt menneske jeg ser min fremtid med. Folk der har været uheldige, har sikkert en dårlig dømmekraft. Det er utroligt mange informationer man kan nå at formidle til hinanden inden et møde i Thailand, hvis man ikke er i stand til at skille skidt og snot fra, vil jeg forslå enlige mænd at prøve lokale enkeballer i stedet. det er da pragtfuldt for dig at du har fundet dig en pragtfuld kvinde, ser frem til mange pragtfulde input fra dit kommende pragtfulde liv i det nordlige Thailand. hvad så vandango hvordan går det med bryllupet, var det ikke i septemper at du skulle giftes med din pragtfulde kvinde. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 18/10-2012 19:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
TG950 skrev: TG950 skrev: vandango skrev: Har selv mødt min forlovede på internettet, hun er et pragtfuldt menneske jeg ser min fremtid med. Folk der har været uheldige, har sikkert en dårlig dømmekraft. Det er utroligt mange informationer man kan nå at formidle til hinanden inden et møde i Thailand, hvis man ikke er i stand til at skille skidt og snot fra, vil jeg forslå enlige mænd at prøve lokale enkeballer i stedet. det er da pragtfuldt for dig at du har fundet dig en pragtfuld kvinde, ser frem til mange pragtfulde input fra dit kommende pragtfulde liv i det nordlige Thailand. hvad så vandango hvordan går det med bryllupet, var det ikke i septemper at du skulle giftes med din pragtfulde kvinde. Prøv at opføre dig ordentligt hvis du kan. |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 19/10-2012 06:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
kimkingo skrev: På nettet kan man møde søde piger fra Thailand. På nettet kan man møde "narrefisser" fra Thailand På nettet kan man møde guldgravere fra Thailand. Og det kan man ikke på nettet i Danmark????? Jeg mødte min kone på nettet. Er nu gift på 4. år. Så lad nu være med at skære alle over en kam. DER ER MANGE SØDE PIGER PÅ NETTET. OG OGSÅ DET MODSATTE. BÅDE FRA THAILANG OG ANDRE LANDE. Har også mødt min smukke kone på nettet. Jeg synes, ved brug af almindelig sund fornuft, kan man hurtig finde ud af hvilken slags pige man skriver sammen med. Men det kræver meget tålmodighed samt man skal være noget skeptisk (især i starten) når man chatter og skriver mails..... |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 19/10-2012 07:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Peder1968 skrev ; Jeg synes, ved brug af almindelig sund fornuft, kan man hurtig finde ud af hvilken slags pige man skriver sammen med. Men det kræver meget tålmodighed samt man skal være noget skeptisk (især i starten) når man chatter og skriver mails..... Helt enig.... Hmm, skal nok passe paa med ikke at vaere alt for ening med dig saa tror nogle bare vi er denne samme profil.. Normalt voksne mennesker kan vel nok skelne mellen snot fra godt. Sund fornuft... et godt udtryk i mange henseender Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 19/10-2012 14:52
|
vandango skrev: TG950 skrev: TG950 skrev: vandango skrev: Har selv mødt min forlovede på internettet, hun er et pragtfuldt menneske jeg ser min fremtid med. Folk der har været uheldige, har sikkert en dårlig dømmekraft. Det er utroligt mange informationer man kan nå at formidle til hinanden inden et møde i Thailand, hvis man ikke er i stand til at skille skidt og snot fra, vil jeg forslå enlige mænd at prøve lokale enkeballer i stedet. det er da pragtfuldt for dig at du har fundet dig en pragtfuld kvinde, ser frem til mange pragtfulde input fra dit kommende pragtfulde liv i det nordlige Thailand. hvad så vandango hvordan går det med bryllupet, var det ikke i septemper at du skulle giftes med din pragtfulde kvinde. Prøv at opføre dig ordentligt hvis du kan. Jamen, vandango jeg syntes da at jeg opfører mig ordentlig, hvad galt er der da i at jeg interesser mig for om det går folk godt i det fjerne østen nu når man har mødt en pragtfuld kvinde, husk på at du er jo selv ophavsmand til dine egne oplysninger, venligst forklar mig hvad jeg gør galt !!! Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 19/10-2012 19:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Du gør alt galt TG950, du nedgør jeg og andre, der bruger vores fornuft, før vi kaster os ud i et forhold i Thailand. Du nedgør os som har fundet vores partner via internettet, At du mon har dummet dig, ændrer ikke noget for, at vi andre har været noget mere forsigtige/undersøgende. Hvis du er blevet røvrendt pga. dumhed, så må du selv æde den. Du kan fortsætte med at nedgøre os som gennem internettet har fundet vores udkomne og fremtid. Med dit adfærd over for andres lykke, virker det til at du selv har prøvet - men er endt som en klaphat. Held og lykke med klaphatten i din fremtid TG950. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 19/10-2012 20:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
uha Vandango det angreb forstår jeg ikke lige,,han spørger dig pænt om ikke du skulle giftes i september... dine egne ord |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 19/10-2012 20:58
|
vandango skrev: Du gør alt galt TG950, du nedgør jeg og andre, der bruger vores fornuft, før vi kaster os ud i et forhold i Thailand. Du nedgør os som har fundet vores partner via internettet, At du mon har dummet dig, ændrer ikke noget for, at vi andre har været noget mere forsigtige/undersøgende. Hvis du er blevet røvrendt pga. dumhed, så må du selv æde den. Du kan fortsætte med at nedgøre os som gennem internettet har fundet vores udkomne og fremtid. Med dit adfærd over for andres lykke, virker det til at du selv har prøvet - men er endt som en klaphat. Held og lykke med klaphatten i din fremtid TG950. Helt ærlig vandango du er jo helt uden for pædagogisk rækkevide, tror sgú mere & mere at du lider af Münchausen syndromet forstår efterhånden godt hvorfor du måtte tage benene på nakken i Pattaya. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
Spring til debat: |