Se indlæg
 Udskriv debat
Smart dims forhindrer stolen foran i at blive slået ned
cesse
sula skrev:

cesse skrev:

Det var da sjovt at i alle mener at bare fordi man har købt en bilet til et flysæde der kan slås ned så er det ensbetydende med at det også skal bruges fuldt ud
I kan være sikker på at vis i sidder foran mig og slår jerges sæde ned for at sove så får i ikke lukket et øje hele turen fordi så kan jeg nemlig ikke være i mit sæde og så får jeg ikke hvad jeg har betalt for nemlig et anstændigt sæde jeg kan sidde i 11 timer i
Hilsen den langbenede Cesse

Du mener at det kun er dig der skal have hvad du har betalt for det er det dummeste argument endnu

Sådan et svar burde man ikke svare på men jeg vil nu gøre det alligevel
NEJ jeg mener ikke at når jeg har betalt så skal det hele gå efter midt hoved men det var det jeg læste at andre mente at de havde rat til
Rat til at have sædet slået ned ikke under maden men ihvertfald de 7 timer hvor man sover
lengere nede i tråden kan jeg læse at man bare kan bestille et sæde der hvor gangen går på tværs
Det har jeg prøvet sæderne i midten kan man risikere at man bliver flyttet fra fordi der komme forældre med små børn og ude til siderne bliver man konstant vækket af folk der skal ud og pis så det er heller ikke løsningen
Denne gang har jeg bestilt et sæde 4 måneder i forvejen hvor der ikke er et sæde foran så lad mig se hvordan det går

PS. og nej jeg slår ikke mit sæde helt ned fordi jeg ved hvor klaustrofobisk det er for dem bagved

Hilsen Cesse

birkedhoj
Hvis sædet kan lægges ned, har man vel ret til at gøre det. Jeg og fruen vælger p.e. for der er pladsen tilstrækkelig til man kan gøre det uden problemer for andre.
Flyver PE med THAI altid

Spring til debat: