Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Hotelanbefaling i Bangkok: Aloft Hotel og Four Points
|
|
30411717 |
Lagt på d. 09/10-2012 10:26
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
Fido skrev: det er nemlig rigti det du siger der og di er bæder og billiger det er ikke kun os der siger det men det har jeg hørt fra fler jeg bor også ca der på soi 11 det likker godt til alt og er ikke så dyrt for hvad man fårHvis man oensker at bo i omraadet omkring Sukhumvit soi 11 saa vil jeg anbefale at man proever [url]www.flipkey.com[/url] her kan man faa en moebleret lejlighed, komplet med internet, kabeltv og daglig rengoering for samme pris. Jeg har boet paa mange fancy hoteller i Thailand - incl Stable Lodge - men dette er den klart den bedste deal so far. |
|
|
kanut |
Lagt på d. 11/10-2012 23:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Nej der er hverken tale om provision eller økonomiske interesser, jeg kan bare godt lide stedet. Jeg spiser der kun den sidste nat på turen inden jeg vender hjem til skønne Danmark, og det er som regel højt belagt smørrebrød. Ellers indtager jeg som regel mine aftenmåltider på Suda. MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/10-2012 06:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
kanut skrev: Nej der er hverken tale om provision eller økonomiske interesser, jeg kan bare godt lide stedet. Jeg spiser der kun den sidste nat på turen inden jeg vender hjem til skønne Danmark, og det er som regel højt belagt smørrebrød. Ellers indtager jeg som regel mine aftenmåltider på Suda. Nemlig... Vi er mange, som spiser på Suda. Men også dejligt, en gang i mellem med en hakkebøf a' la Denmark på Stable. Dog syntes jeg, at 425 Bht, ( 2x dagløn for en Thai' ) for et måltid i Thailand, det er "røveri". En rigtig FARANG PRIS.! Redigeret af Anonym Bruger d. 12/10-2012 06:36 |
|
|
kkn3122 |
Lagt på d. 12/10-2012 19:02
|
DK skrev: kanut skrev: Nej der er hverken tale om provision eller økonomiske interesser, jeg kan bare godt lide stedet. Jeg spiser der kun den sidste nat på turen inden jeg vender hjem til skønne Danmark, og det er som regel højt belagt smørrebrød. Ellers indtager jeg som regel mine aftenmåltider på Suda. Nemlig... Vi er mange, som spiser på Suda. Men også dejligt, en gang i mellem med en hakkebøf a' la Denmark på Stable. Dog syntes jeg, at 425 Bht, ( 2x dagløn for en Thai' ) for et måltid i Thailand, det er "røveri". En rigtig FARANG PRIS.! Jeg har masser af gange været på Stable Lodge, og nydt et godt måltid mad der. Også til en fornuftig pris!! Jeg mener, det er helt urimeligt, at begynde og sammenligne et Thaikøkken med en dansk Restaurant. De har da ikke meget andet tilfælles, end at de begge laver mad. Men af vidt forskellig karakter. At 425 THB skulle række til 2 daglønne for en Thai, ansat på Stable Lodge. Det tror jeg simpelthen ikke på. Og jeg kan da slet ikke se, at det skulle være røveri. Jeg syntes det er helt iorden, at hvis man i Thailand vil have: FARANG MAD på FARANG HOTEL/RESTAURANT så må man betale FARANG PRIS! Sådan er det bare!! M.V.H. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 13/10-2012 05:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
kkn3122 skrev: Jeg har masser af gange været på Stable Lodge, og nydt et godt måltid mad der. Også til en fornuftig pris!! Jeg mener, det er helt urimeligt, at begynde og sammenligne et Thaikøkken med en dansk Restaurant. De har da ikke meget andet tilfælles, end at de begge laver mad. Men af vidt forskellig karakter. At 425 THB skulle række til 2 daglønne for en Thai, ansat på Stable Lodge. Det tror jeg simpelthen ikke på. Og jeg kan da slet ikke se, at det skulle være røveri. Jeg syntes det er helt iorden, at hvis man i Thailand vil have: FARANG MAD på FARANG HOTEL/RESTAURANT så må man betale FARANG PRIS! Sådan er det bare!! M.V.H. Næh hvis jeg var så heldig som dig, ville jeg tage de 425 baht, og købe en busbillet til Pattaya, købe en pakke smøger i 7/11. Så ville jeg tage til dansker hotellet Copenhagen og spise et tilsvarende måltid, og give drikkepenge, så regner jeg også med at de 425 baht er brugt op. FARANG MAD på FARANG HOTEL/RESTAURANT så må man betale FARANG PRIS! Sådan er det bare!! Ha ha ha. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 13/10-2012 08:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
kkn3122 skrev: DK skrev: kanut skrev: Nej der er hverken tale om provision eller økonomiske interesser, jeg kan bare godt lide stedet. Jeg spiser der kun den sidste nat på turen inden jeg vender hjem til skønne Danmark, og det er som regel højt belagt smørrebrød. Ellers indtager jeg som regel mine aftenmåltider på Suda. Nemlig... Vi er mange, som spiser på Suda. Men også dejligt, en gang i mellem med en hakkebøf a' la Denmark på Stable. Dog syntes jeg, at 425 Bht, ( 2x dagløn for en Thai' ) for et måltid i Thailand, det er "røveri". En rigtig FARANG PRIS.! Jeg har masser af gange været på Stable Lodge, og nydt et godt måltid mad der. Også til en fornuftig pris!! Jeg mener, det er helt urimeligt, at begynde og sammenligne et Thaikøkken med en dansk Restaurant. De har da ikke meget andet tilfælles, end at de begge laver mad. Men af vidt forskellig karakter. At 425 THB skulle række til 2 daglønne for en Thai, ansat på Stable Lodge. Det tror jeg simpelthen ikke på. Og jeg kan da slet ikke se, at det skulle være røveri. Jeg syntes det er helt iorden, at hvis man i Thailand vil have: FARANG MAD på FARANG HOTEL/RESTAURANT så må man betale FARANG PRIS! Sådan er det bare!! M.V.H. Sådan er det bare... Min bare.! Jeg skrev intet om, at det var dag lønningerne for personalet på Stable.! Vel.? Dem kender jeg nemlig ikke. Måske får de enda mindre.? En Hakkebøf i samme kvalitet på feks. Hotel Denmark (som også er Farang restaurant) i Jomtien, koster ca. det halve. Men det er da dejligt, at du syntes 425 Bht. for samme måltid, er helt i orden. Det lever de så godt af på Stable L. |
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 13/10-2012 08:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
priserne afspejler vel bare udbud og efterspøgsel og priserne i bkk er vel generelt også højere end i provinsen. |
|
|
kkn3122 |
Lagt på d. 13/10-2012 12:46
|
DK skrev: kkn3122 skrev: DK skrev: kanut skrev: Nej der er hverken tale om provision eller økonomiske interesser, jeg kan bare godt lide stedet. Jeg spiser der kun den sidste nat på turen inden jeg vender hjem til skønne Danmark, og det er som regel højt belagt smørrebrød. Ellers indtager jeg som regel mine aftenmåltider på Suda. Nemlig... Vi er mange, som spiser på Suda. Men også dejligt, en gang i mellem med en hakkebøf a' la Denmark på Stable. Dog syntes jeg, at 425 Bht, ( 2x dagløn for en Thai' ) for et måltid i Thailand, det er "røveri". En rigtig FARANG PRIS.! Jeg har masser af gange været på Stable Lodge, og nydt et godt måltid mad der. Også til en fornuftig pris!! Jeg mener, det er helt urimeligt, at begynde og sammenligne et Thaikøkken med en dansk Restaurant. De har da ikke meget andet tilfælles, end at de begge laver mad. Men af vidt forskellig karakter. At 425 THB skulle række til 2 daglønne for en Thai, ansat på Stable Lodge. Det tror jeg simpelthen ikke på. Og jeg kan da slet ikke se, at det skulle være røveri. Jeg syntes det er helt iorden, at hvis man i Thailand vil have: FARANG MAD på FARANG HOTEL/RESTAURANT så må man betale FARANG PRIS! Sådan er det bare!! M.V.H. Sådan er det bare... Min bare.! Jeg skrev intet om, at det var dag lønningerne for personalet på Stable.! Vel.? Dem kender jeg nemlig ikke. Måske får de enda mindre.? En Hakkebøf i samme kvalitet på feks. Hotel Denmark (som også er Farang restaurant) i Jomtien, koster ca. det halve. Men det er da dejligt, at du syntes 425 Bht. for samme måltid, er helt i orden. Det lever de så godt af på Stable L. Nu er du for langt ude. Når jeg er i Bangkok, kan jeg sgu da ikke bruge priserne i Jomtien, til noget som helst. I DK er der da også forskel på Jensen´s Bøfhus, og så A Hereford Beefstouw. Men som en anden allerede har bemærket. Er det vel et spørgsmål udbud og efterspørgsel. M.V.H. |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 13/10-2012 13:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Traad overskriftHotelanbefaling i Bangkok: Aloft Hotel og Four Points Hvordan kan det blive til en diskusion om en pris paa en hakkeboef Saa kan I stoppe den nu, please Begynder at forstaa at webmaster er traet af det her. Godt der ikke kommer nye medlemmer ind de vil jo stemple os som totalt lalleglade Saa op paa hesten og lad os faa den her website tilbage paa det rigtige spor Tak Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
natty |
Lagt på d. 13/10-2012 13:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
så så taxidriver ikke så smålig. det sker på alle boards at emnet kan skride lidt, det må du lære at leve med, ellers skal du godt nok irettesætte medlemmerne tit og often. Og helt ærlig, så tror jeg ikke at det at "en tråd som skrider" som web går mest op i og det som han bliver træt af. Så slap lidt af, nyd at læse og skrive på dette forum uden at belære os andre, fordi en tråd skrider lidt. Tak Iøvrigt vil jeg da lige bemærke at jeg også synes at 425 THB for en hakkebøf er en lidt voldsom pris, så er den også betalt, det er vel næsten danske priser, ca. 80 kroner? Redigeret af natty d. 13/10-2012 14:06 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Crafack |
Lagt på d. 14/10-2012 09:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 108 |
Hej. Vi har prøvet Shangri-La i Chiang Mai (og det var godt), men jeg er for nærig til at betale for deres værelser i Bangkok. Vil man have luksus ved floden, med (gratis) flodtransport til nærmeste BTS (Thaksin Bridge) vil jeg anbefale Chatrium Suites (som man i øvrigt får den bedste pris på gennem Dansk Thai Website :-) Eneste minus er at der er hundekoldt i restauranten, med mindre man sidder udenfor. /Crafack |
|
|
kanut |
Lagt på d. 15/10-2012 01:38
|
Jeg ved ikke hvad mine smørrebrødmadder koster på Stable Lodge, , jeg spiser dem bare
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 16/10-2012 10:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
vandango skrev: UPS. priser er + 10% i service charge + 7% VAT. DVS en svinekotelet med rødkål og kogte kartofler koster: 395 baht + service og VAT. 67,15 baht. = 462,15 baht. Tak for kaffe!! Lader til at priserne har faaet et hak opad for hovedretter fra THB 350.- til THB 395.- eller naesten 13%. Hvis man kigger paa Bei Otto's menu kort og priser saa ligger priserne paa samme niveau. |
|
|
kanut |
Lagt på d. 16/10-2012 12:20
|
Og.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 16/10-2012 12:29
|
Det var saamaend bare en oplysning samt at priserne kan sammenlignes med "Bei Otto"s, andet var der ikke i det. Saa selv om priserne paa Stalden er gaaet op synes jeg stadigvaek det er rimeligt. |
|
|
30411717 |
Lagt på d. 16/10-2012 14:09
|
kkn3122 skrev: stable-lodgeer alt for dyrt der jeg kommer ikke der merDK skrev: kanut skrev: Nej der er hverken tale om provision eller økonomiske interesser, jeg kan bare godt lide stedet. Jeg spiser der kun den sidste nat på turen inden jeg vender hjem til skønne Danmark, og det er som regel højt belagt smørrebrød. Ellers indtager jeg som regel mine aftenmåltider på Suda. Nemlig... Vi er mange, som spiser på Suda. Men også dejligt, en gang i mellem med en hakkebøf a' la Denmark på Stable. Dog syntes jeg, at 425 Bht, ( 2x dagløn for en Thai' ) for et måltid i Thailand, det er "røveri". En rigtig FARANG PRIS.! Jeg har masser af gange været på Stable Lodge, og nydt et godt måltid mad der. Også til en fornuftig pris!! Jeg mener, det er helt urimeligt, at begynde og sammenligne et Thaikøkken med en dansk Restaurant. De har da ikke meget andet tilfælles, end at de begge laver mad. Men af vidt forskellig karakter. At 425 THB skulle række til 2 daglønne for en Thai, ansat på Stable Lodge. Det tror jeg simpelthen ikke på. Og jeg kan da slet ikke se, at det skulle være røveri. Jeg syntes det er helt iorden, at hvis man i Thailand vil have: FARANG MAD på FARANG HOTEL/RESTAURANT så må man betale FARANG PRIS! Sådan er det bare!! M.V.H. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 16/10-2012 16:38
|
30411717 skrev: kkn3122 skrev: stable-lodgeer alt for dyrt der jeg kommer ikke der merDK skrev: kanut skrev: Nej der er hverken tale om provision eller økonomiske interesser, jeg kan bare godt lide stedet. Jeg spiser der kun den sidste nat på turen inden jeg vender hjem til skønne Danmark, og det er som regel højt belagt smørrebrød. Ellers indtager jeg som regel mine aftenmåltider på Suda. Nemlig... Vi er mange, som spiser på Suda. Men også dejligt, en gang i mellem med en hakkebøf a' la Denmark på Stable. Dog syntes jeg, at 425 Bht, ( 2x dagløn for en Thai' ) for et måltid i Thailand, det er "røveri". En rigtig FARANG PRIS.! Jeg har masser af gange været på Stable Lodge, og nydt et godt måltid mad der. Også til en fornuftig pris!! Jeg mener, det er helt urimeligt, at begynde og sammenligne et Thaikøkken med en dansk Restaurant. De har da ikke meget andet tilfælles, end at de begge laver mad. Men af vidt forskellig karakter. At 425 THB skulle række til 2 daglønne for en Thai, ansat på Stable Lodge. Det tror jeg simpelthen ikke på. Og jeg kan da slet ikke se, at det skulle være røveri. Jeg syntes det er helt iorden, at hvis man i Thailand vil have: FARANG MAD på FARANG HOTEL/RESTAURANT så må man betale FARANG PRIS! Sådan er det bare!! M.V.H. Det er dit eget valg, men har du nogle bedre og billigere forslag ? |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |