Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Det sker når mellemøstselskaberne Qatar Airways og Emirates i løbet af vintersæsonen begge åbner ruter fra den polske hovedstad Warszawa til henholdsvis Doha og Dubai. Dermed kan polakkerne tage via ørkenstaterne og videre ud til Asien med de to selskabers stadigt mere fintmaskede rutenet. Fra 5. december fire gange om ugen med en Airbus A320 fra Qatar Airways via Bahrain og fra 6. februar næste år hver dag med en Airbus A330-200 fra Emirates via Dubai.
Jeg Gætter nu på at Qatar Airways flyver via Doha og ikke Bahrain
Ja det er da en kedelig udvikling med Emirates at de går over til 2klassers versionen af B777-300ER, da den kun har 31" pitc istedet for de 34" som de har i 3klasses versionerne.
Men de har jo nok indset det samme som Thai at der ikke er basis for First-class på ruter til DK.
Så jeg fortsætter bare med at bruge dem fra Hamborg hvor der er ordentlig sædeafstand.
Ja det er da en kedelig udvikling med Emirates at de går over til 2klassers versionen af B777-300ER, da den kun har 31" pitc istedet for de 34" som de har i 3klasses versionerne.
Men de har jo nok indset det samme som Thai at der ikke er basis for First-class på ruter til DK.
Så jeg fortsætter bare med at bruge dem fra Hamborg hvor der er ordentlig sædeafstand.