Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Prut om prisen
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 17/08-2012 18:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Amagerdreng skrev: Kim svaret er ganske kort "Du handler de forkerte steder" men næste gang du skal til Pty (hvis du kommer forbi) så smid mig en P.B.er og jeg skal fortælle dig nærmere hvor... Jeg kommer nok ikke til Pattaya sådan lige med det samme, i hvert fald ikke på de næste par ture. Men eftersom jeg betaler mindre end dig for mit tøj, så kan det jo ikke være mig, der handler de forkerte steder. Medmindre du kender et sted med polo'er til under 150 baht. I så fald er jeg imponeret, det er en hård kamp at få dem til 150 baht, de steder jeg plejer at købe. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 17/08-2012 18:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Jo det er dig der handler de forkerte steder for jeg får kvalitet til mine penge. Henviser til tidligere indlæg - stof-sygninger-facon med videre men lad gå du betaler dit og jeg mit...Jeg er glad for mine og du for dine.. 150 baht godt gået til første vask er overstået...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
ABS |
Lagt på d. 17/08-2012 19:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 310 |
Konen gøre det. Jeg betaler hvad det koster. Gider ikke prutte.Prutte alder er jeg over. Gider ike mere. Meget sjovt da jeg startede i 87.
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
kiml |
Lagt på d. 18/08-2012 02:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Har lige købt T shirt i Mike shopping Mall. Der blev startet 300 bath,lille dame jeg vil købe 5 stk og vil give 150 bath pr stk hun var ikke helt tilfreds men det var ok, og lur mig hvis hun tabte penge havde jeg ikke fået dem til den pris |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 18/08-2012 07:39
|
Antal indlæg: 1145 |
Når jeg læser indlægene i denne tråd kan jeg ikke lade være at tænke på den store forskæl der er at tænke på. Når en thailænder har købt en skjorte til 200, vil han sige at den har kostet 300. Når en dansker har købt den samme skjorte for 500 vil han sige at han købte den for 400. Jeg kommer ikke på turiststederne og handler kun hvor der er faste priser og det gør min kone også. Prutte om prisen? Nej det gider jeg ikke. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
sank |
Lagt på d. 18/08-2012 10:38
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Jeg syntes at når man handler på markedet og de siger 100 baht og man så stikker dem 100 baht så ser de helt forvirret ud ? og i nu mere såfremt jeg ryster på hovedet og siger 120 |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 18/08-2012 11:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
sank skrev: Jeg syntes at når man handler på markedet og de siger 100 baht og man så stikker dem 100 baht så ser de helt forvirret ud ? og i nu mere såfremt jeg ryster på hovedet og siger 120 Og når de så siger ok til 120, så siger man 140. He he, det må jeg prøve engang. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/08-2012 19:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
sank skrev: Jeg syntes at når man handler på markedet og de siger 100 baht og man så stikker dem 100 baht så ser de helt forvirret ud ? og i nu mere såfremt jeg ryster på hovedet og siger 120 He' He' Verdens klasse...! |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |