Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Børnevenligt hotel - HUA HIN
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 17/07-2012 15:53
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
man kan da også leje et meget fint hus på en stille vej i soi 102 for 12ooo bath per måned uden el og vand og uden pool. men med ca 5 min til centrum på motorbike.....og det er faktisk et rigtig fint hus..........
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 17/07-2012 15:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
dutling68 skrev: man kan da også leje et meget fint hus på en stille vej i soi 102 for 12ooo bath per måned uden el og vand og uden pool. men med ca 5 min til centrum på motorbike.....og det er faktisk et rigtig fint hus.......... Soi 102 Sukhumvit ? Nu har de kun brug for 1 uge plus en svoemmepoel, og hvad er formaalet saa med dit indlaeg ? |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 17/07-2012 16:55
|
Antal indlæg: 1145 |
Jeg tror nu nok dene tråd handler om Hua Hin så det er nok Soi 102 i Hua Hin der tales om. Jeg bor selv i området, dog lidt længere syd på i Pranburi og her kan man finde noget i ale prislag lige fra 500 og op til 70.000 om dagen.. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 17/07-2012 19:03
|
hugoboerge skrev: dutling68 skrev: man kan da også leje et meget fint hus på en stille vej i soi 102 for 12ooo bath per måned uden el og vand og uden pool. men med ca 5 min til centrum på motorbike.....og det er faktisk et rigtig fint hus.......... Soi 102 Sukhumvit ? Nu har de kun brug for 1 uge plus en svoemmepoel, og hvad er formaalet saa med dit indlaeg ? selvfølige er det i hua hin, og poolen kan man da også tage til men den ligger også 5 min fra huset og det koster 50 bath....ja det var da bare et foreslag, og man kan da sikkert også leje det for korter tidsrum...... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Glockers |
Lagt på d. 18/07-2012 11:50
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
Dolphin Bay Resort ser også fint ud, men det er nu ikke helt det sammen som Black Lotus. Da der er privat pool og spabad. Dolphin Bay Resort ligger så tæt på stranden, hvor Black Lotus ligger 4 km fra centrum. Black Lotus er så helt nyt i forhold til Dolphin Bay Resort. Men fik 7 nætter, Tirsdag/Tirsdag - som vi skulle bruge til 18250 thb./3495 dkr Dog uden morgenmad, men det klare vi nok. Vi går efter hvad øjet ser og ik efter hvor billigt vi kan bo. De havde tilbudet på www.bownty.com |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 18/07-2012 15:49
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Glockers skrev: Dolphin Bay Resort ser også fint ud, men det er nu ikke helt det sammen som Black Lotus. Da der er privat pool og spabad. Dolphin Bay Resort ligger så tæt på stranden, hvor Black Lotus ligger 4 km fra centrum. Black Lotus er så helt nyt i forhold til Dolphin Bay Resort. Men fik 7 nætter, Tirsdag/Tirsdag - som vi skulle bruge til 18250 thb./3495 dkr Dog uden morgenmad, men det klare vi nok. Vi går efter hvad øjet ser og ik efter hvor billigt vi kan bo. De havde tilbudet på www.bownty.com Nu er det nok svaert at sammenligne hvis man hverken har vaeret paa Black Lotus eller Dolphin Bay Resort. Hvis man vil vaere naer bylivet ja saa er Black Lotus nok det rigtige, men vi foretraekker at vaere i stand til at kigge ud over havet plus de 300 "bjerge" i baggrunden eller baghaven. Naar nu i har vaeret ved Black Lotus saa synes jeg det ville vaere rart hvis i kom med en review om stedet, det kunne jo vaere at andre ville have interesse. God tur. |
|
|
phom |
Lagt på d. 18/07-2012 21:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 282 |
dutling68 skrev: ca 5 min til centrum på motorbike.....og det er faktisk et rigtig fint hus.......... Du har vist været for længe i thailand hvis du mener at det er en børnevenlig måde at transportere sig rundt på. |
|
|
phom |
Lagt på d. 18/07-2012 21:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 282 |
Prøv at tjekke dette her sted ud i hua hin, det ser billigt ud, med en perfekt location. Jeg har aldrig været der, men overvejer det til næste gang, turen går til hua hin. Justbeds @Baan Rajdamnern Hua Hin 127/19 Petchkasem Road,Hua Hin 77110 Prachuap Khiri Khan,Thailand http://www.asiaro...a_hin.html Det ligger stort ligger over for Market Village Hua Hin, på Petchkasem Road og dermed tæt på stranden, og koster fortiden fra 200-300 kr.+ skatter pr nat. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 19/07-2012 01:47
|
phom skrev: dutling68 skrev: ca 5 min til centrum på motorbike.....og det er faktisk et rigtig fint hus.......... Du har vist været for længe i thailand hvis du mener at det er en børnevenlig måde at transportere sig rundt på. det var nu mere for at give en ide om hvor langt det var væk så vi alle kunne forstå det....men klart det er ikke så smart at køre rundt med et barn på motorbike men tingene er nu anderledes her i thailand det er jo ikke alle som har råd til bil så man må bruge hvad man har, at bruge cykel mener jeg nu helere ikke er vidre smart her til børn...så jo jeg køre mit barn med på motorbikeen når vi skal noget og såen er det jeg har desvære ikke råd til bil eller til at tage taxier hele tiden......men hvis du har andre foreslag høre jeg da gerne dem........... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |