Se indlæg
 Udskriv debat
SAS lukker Bangkok-ruten ?
30411717
Fido skrev:

SAS vil nu ikke blive savnet paa ruten. Der er efterhaanden saa mange muligheder fra CPH med et enkelt stop undervejs og kort ventetid ... Finnair har billige business billetter for tiden Wink
rolig nu sas stopper ikke på den rute til bangkok di skære bare nedYo baby

bcnhunter
hmmmm
Lung Yao skrev:

Djan skrev:
.....................................................................................
.............................................................
1) Præcis. Stiger priserne på den direkte rute til Thailand, så stiger priserne tilsvarende på alle de andre ruter. Det kommer til at ramme alle - også dem der hader SAS.
2) Men, skidt især for mig der kun flyver direkte - ville hade at sidde i et halvt døgn i fx. Dubai.

1- Det er ikke sikkert, hvis der er fri konkurence på markedet (modsat de "kartelaftaler"Wink.

2- Hvor længe varer en "halv dag" , fordi for fjorten dage siden ventede vi kun 3t.40min i Dubai Tuttelu Tralla , og det samme skal vi på retur vejen.
Men Ja, der findes nogle flyvninger med EK hvor ventetid i Dubai ville være 14T+, men det skyldes det at : Du får hvad du betaler for.Wink (gav selv lige under 7K for 1mnd billet, hvor TG skulle have næsten 9K)

.

Thai 4ever.....Grin

www.sawadee.com
Peder1968
Nu vil jeg (desværre) tillade mig at puste lidt til ilden Sad

Jeg har modtaget en mail med Lige nu! 1.000.000 billige rejser på sas.dk
Dette er jo ikke så usædvanligt.... Smile Men "sjovt nok" er der ingen billige billetter til Bangkok, hvad der altid er med i deres 1 mill. billige rejser tilbud når asien har været med i tilbudet Frown

Så jeg tror det er besluttet at SAS ikke mere skal flyve til Bangkok inden for det næste års tid....

Amagerdreng
Peder1968 det er ikke lig med at de vil stoppe med at flyve Bangkok i fremtiden.. Det er faktisk ofte således at Thailand / Bangkok ikke er med i deres ""1.000.000 billige rejser på sas.dk" så tror nu ikke på de stopper den rute.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

THansen
Amagerdreng skrev:

Peder1968 det er ikke lig med at de vil stoppe med at flyve Bangkok i fremtiden.. Det er faktisk ofte således at Thailand / Bangkok ikke er med i deres ""1.000.000 billige rejser på sas.dk" så tror nu ikke på de stopper den rute.

Jeg tror så til gengæld ikke at SAS fortsætter med ruten til Bangkok i ret lang tid, og jeg gætter på at den er lukket inden et år.

Aftenafgangen bliver sikkert overtaget af Thai Airways, som tidligere har udmeldt at 2 daglige afgange fra København kunne være en mulighed efter indsættelse af nye fly til foråret med lidt mindre kapacitet.

Passer også fint med udmeldingen fra SAS om ny langdistancerute til USA, og det uden forøgelse af den eksisterende kapacitet som i forvejen er sårbar overfor uheld mv.

Kun et gæt fra min (og andres) side Wink

natty
Jeg er enig med dig THansen, men nogen gang sker der jo ting vi ikke har forudset.
Jeg tror simpelthen at SAS og Thai laver codeshare, som de også havde for mange år siden. man køber simpelthen en SAS billet, men flyver med Thai.
Endvidere er SAS og Singapore Airlines blevet enige om et Joint Venture hvor man deler udgifter og indtægter, mellem Skandinavien og Singapore, venter på myndighedernes godkendelse, måske kunne Thai indgå deri.
Det er nok vejen frem, hvis de "gamle" selskaber skal kunne konkurrere med de, sagt i sjov, muslimske selskaber fra Mellemøsten,
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

natty
Ifølge Takeoff.dk er beslutningen taget, men ikke meldt ud.
Hvis det er rigtigt stopper SAS på BKK ved udgangen af marts 2013.
http://www.takeof...news/23593
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

jydetampen
Ja surt,for det kan ikke andet end at presse priserne op hos thai og på de ruter med kort stop undervejs,øv øv

TG950
jydetampen skrev:

Ja surt,for det kan ikke andet end at presse priserne op hos thai og på de ruter med kort stop undervejs,øv øv

jamen så er det bare med at finde andre alternativer, F.eks Finn Air eller Emirates.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

jydetampen
TG950 skrev:

jydetampen skrev:

jamen så er det bare med at finde andre alternativer, F.eks Finn Air eller Emirates.

Ja enig med tror også de kan lugte penge og især på de afgange med kort stop vil holde prisen. austrian og klm også gode alternativer.

Crafack
Hmmm...

Det kan måske få Thai til at skrue lidt op for prisen på den direkte CPH-BKK, hvis de bliver ene hane på den rute.

Omvendt betyder det nok ikke det vilde for dem der alligevel skulle have tilslutning fra Jydeland. Om man skifter i Amsterdam, Paris, Frankfurt eller København er vel ligemeget.

/Crafack

Lung Yao
Crafack skrev:
Hmmm...
Det kan måske få Thai til at skrue lidt op for prisen på den direkte CPH-BKK, hvis de bliver ene hane på den rute.
Omvendt betyder det nok ikke det vilde for dem der alligevel skulle have tilslutning fra Jydeland. Om man skifter i Amsterdam, Paris, Frankfurt eller København er vel ligemeget./Crafack
Og os fra "Djæveløen" kan skifte i Berlin - Helsinki - Wien - Istanbul - Abu Dhabi - Dubai, eller Singapore, frit valg på alle hylder som ville nok holde Thai Airways på rette spor. Men selvfølgeligt ville de nok køre de store trommer frem hvis/når de får monopol på den direkte rute til BKK eller Phuket. Thai mærker allerede at Emirates puster dem i nakken m.h.t. ruten til Phuket. (CPH-DXB-HKT).

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: