Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Regler for hvem der kan invitere?
|
|
HFD |
Lagt på d. 20/06-2012 15:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 196 |
Ja hun kommer lige fra en regntid til en anden Men tillykke alligevel |
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 20/06-2012 17:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
HFD skrev: Ja hun kommer lige fra en regntid til en anden Men tillykke alligevel Haha ja må håbe det bliver lidt bedre,så hun ikke bliver ked af Danmark hahahaha. |
|
|
LEICESTER |
Lagt på d. 20/06-2012 23:00
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 66 |
Tillykke med det, Hvor lang tid tog det og var det igennem deres online ansøgning? |
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 20/06-2012 23:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
Min kæreste afleverede papirerne den 1-6 og ja jeg brugte online modellen og blev så klog idag at invitations brevet bliver sendt direkte til ambassaden i Bangkok,men de kunne give mig svaret på ansøgningen i København,så kæresten var overrasket over at jeg kunne få svar før hende,men regner med at hun får en sms imorgen hvis hendes pas er tilbage hos vfs. |
|
|
LEICESTER |
Lagt på d. 19/07-2012 17:57
|
Hejsa gutter Jeg har nu sendt en invitation til systemet for lidt over 2 uger siden. Hvad er normal tid i forhold til visa (sendt online)? Skal man holde sig passiv Eller er der en ide ved at man ringer og presser lidt? |
|
|
HFD |
Lagt på d. 20/07-2012 01:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 196 |
LEICESTER skrev: Hejsa gutter Jeg har nu sendt en invitation til systemet for lidt over 2 uger siden. Hvad er normal tid i forhold til visa (sendt online)? Skal man holde sig passiv Eller er der en ide ved at man ringer og presser lidt? Du kan tvinge en æsel op ad bjerget men presse udls. er vist umuglig de sætter bare bagbenene i jorden og står fast på en eller anden åndsvag paragraf ellers opfinder de en. |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 20/07-2012 02:56
|
Antal indlæg: 1145 |
Du skal nok regne med 2 til 3 uger fra det tidspunkt din kæreste har indleveret ansøgningen til visumkontoret i Bangkok.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 20/07-2012 08:14
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Ventetiden er for tiden på cirka 21+ dage.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 20/07-2012 08:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
I går i TV2News var der et indslag om at de har ekstraordinært travlt i US for tiden. Så midt råd er du rykker dem efter f.eks. 3 uger... Det plejer at hjælpe |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 20/07-2012 21:49
|
Antal indlæg: 3779 |
Danmark har underskrevet en aftale, der siger 14 dage (som udgangspunkt), men aktuelt hænger den lidt i bremsen, måske pga. ferie på ambassaden, og måske pga. den nu færdige renovering? Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
LEICESTER |
Lagt på d. 24/07-2012 11:19
|
Mange tak for svarene. Beskeden fra ambassaden var ca. 4 uger, så vi må vente lidt endnu. |
|
|
LEICESTER |
Lagt på d. 02/08-2012 18:30
|
Tak skal i have alle sammen. Vi fik visa i mandags uden nogle problemer, og det tog ca. 3 uger. Igen tak for de gode råd. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |