Se indlæg
 Udskriv debat
Flybillet agent/mægler i Bangkok
Robert Kronberg
SteenJ skrev:

Frederikx skrev:

Hej SteenJ

Det kan godt være at vi bruger Robert, men det er nu rart at høre hvad andre synes og lære af deres erfaringer.
Spørgsmålet om pengene er jo kun +- lidt Smile

Mvh

Fx

Jeg kan sige dig, jeg har ikke fået brugt Robert endnu, selvom jeg har betal pengene forud, på et tidspunkt, hvor jeg troede blev nødvendigt, men det er en anden historie.

Fra andre har jeg kun fået gode anbefalinger mht. håndtering af visun til TH.

Og jeg er sikker på, at når jeg får brug for det, bliver det honnorret. Ikke Robert?

hilsen

Steen
Rangsit og Hua Hin

Hej Steen,

Det må være en gammel sag, som jeg ikke lige her kan huske, da vi har mange visum-sager til overalt i verden. Jeg kan dog se en Steen/Hua Hin-sag i systemet, som vi har brugt et hel del tid på.

Kan du ikke skrive direkte til mig på , når tid kommer?

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
HKT
HKT skrev:

Hej Frederik

Jeg ved ikke om du kan bruge følgende men jeg er i gang med det samme nu.

Jeg har søgt visum til kæresten og afventer svar, så krydser fingre for at det går igennem. I linket kan du se hvor vi har søgt visum i Bangkok.
http://www.vfsglo...actus.html

På samme etage som man sørger visum, er der et rejsebureau som kan hjælpe med at booke flybillet som skal bruges til ansøgningen. Vi har booket med Thai Airways, men får vi visum køber vi billetten et andet sted. Det var meget let og priserne er således:
Rejseforsikring samt booking af flybillet 3000 baht. De 2500 går til rejseforsikringen og 500 i gebyr for bookning. Bliver visum afvist får jeg 2000 baht tilbage, så taber 1000 baht hvis det ikke bliver til noget og det kan jeg leve med.
For yderligere 600 baht kan de være behjælpelig med at udfylde alle visum papirer, men det havde vi gjort hjemmefra.

Håber du kan bruge det.

Mvh. HKT

Jeg ville bare lige fortælle at kærsten fik godkendt visum i går, så vi skal 3. Mdr til Danmark til sommer.... Skønt :-)
Selvom det er første gang jeg nogensinde har søgt visum er det gået meget smertefrit, og faktisk let når man bare følger checklisten.
Det har taget lidt over en uge fra vi søgte til vi fik svar.

Mvh. HKT

Spring til debat: