Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Afklaring
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 19/03-2012 17:25
|
Antal indlæg: 3779 |
JS skrev: Som jeg læser det stiller Robert ikke spørgsmålstegn ved Hugo's gode intentioner omkring projektet...men nærmere det store tomrum han efterladte... dvs. folk ligenu ikke helt ved hvem der 'står for det' og hvor/hvordan pengene bliver brugt osv... Det ville hjælpe med lidt info fra en evt. 'arvtager' af Hugo's rolle...eller en anden der ved noget...projektet er ihvertfald værd at støtte Præcis. Jeg taler slet ikke om Hugo, men om et projekt, der måske ikke længere har en leder, og det er uklart for mig, hvorvidt Nang tager over. Jeg kan se, at hjemmesiden er opdateret med et RIP, men ellers intet andet. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
2focus |
Lagt på d. 19/03-2012 18:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 138 |
Robert Kronberg skrev: JS skrev: Som jeg læser det stiller Robert ikke spørgsmålstegn ved Hugo's gode intentioner omkring projektet...men nærmere det store tomrum han efterladte... dvs. folk ligenu ikke helt ved hvem der 'står for det' og hvor/hvordan pengene bliver brugt osv... Det ville hjælpe med lidt info fra en evt. 'arvtager' af Hugo's rolle...eller en anden der ved noget...projektet er ihvertfald værd at støtte Præcis. Jeg taler slet ikke om Hugo, men om et projekt, der måske ikke længere har en leder, og det er uklart for mig, hvorvidt Nang tager over. Jeg kan se, at hjemmesiden er opdateret med et RIP, men ellers intet andet. Hilsen, Robert Hej, Sådan forstod jeg det også Robert,og hvis andre/jeg kan finde noget brugbart info,vil vi gerne støtte det.. Igen, det primære at donationen går til det rette formål |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 19/03-2012 19:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
JS skrev: Som jeg læser det stiller Robert ikke spørgsmålstegn ved Hugo's gode intentioner omkring projektet...men nærmere det store tomrum han efterladte... dvs. folk ligenu ikke helt ved hvem der 'står for det' og hvor/hvordan pengene bliver brugt osv... Det ville hjælpe med lidt info fra en evt. 'arvtager' af Hugo's rolle...eller en anden der ved noget...projektet er ihvertfald værd at støtte Enig |
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 19/03-2012 20:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Ja der var desværre en del ballade, som tog sindsygt hårdt på Hugo. Jeg vil til hver en tid påstå at det var fis i en hornlygte, men lad nu det ligge, og lad Hugo hvile i fred. SteenJ skrev:
Han gjorde noget, det er der ikke mange der har gjort.. Dem der kendte Hugo ved at det ikke var for at lave penge.. Hvis JEG husker rigtig, var der vist nok en del uro omkring økonomi´en i Do Law hvor Hugo blev mistænkt for et eller andet. Man skal selvfølgelig donere sine penge, der hvor man selv mener de vil gøre bedst gavn. SteenJ Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |