Se indlæg
 Udskriv debat
Svage Danske Vatmænd
Pescator
Danske kvinder har sejret "ad helvede til, dårligt" - for lige at omskrive den gamle LO formands mærkværdige, og tit misfortolkede udsagn i Fælledparken i fordums tid.

Der er løbet mange bajere gennem de danske mænd siden, og han er blevet et skvat, simpelthen, læs hvad Asger har at sige om det:

»Det, jeg synes er problematisk, er de mænd, der hele tiden lader sig koste rundt i en rolle, der er meget lidt maskulin. Det er ikke sundt for folkesjælen, og det er især ikke sundt for den maskuline sjæl,« siger Asger Aamund

http://kpn.dk/art...755409.ece

Asger Aamund taler om sjæl, hvor mange danske mænd har mon en fornemmelse af hvad sjæl egentlig er for en størrelse, og hvor den sidder, i p!kken, mon?

Spørger man den alment kuede danske skvatmand, skal han vel først spørge skrigeskinken om lov til at svare!

Cool
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

Peder1968
Undskyld... Men gabbbbbbb.... Sleeping good

Skal vi nu til at vade i det igen..... Ja vi er nogle "skvat" mænd. Er der mere at tilføje i den historie? Frown

PS Jeg har aldrig fortrudt at jeg giftede mig med en stærk Thailandsk kvinde Smile

Pescator
Nå, dit svar afslører alt:

Du er stadigvæk en skvatmand!!

Det er faktisk endnu værre at være squatman i Thailand, med en stærk Thai-tøs, for det er da endnu værre end det danske skrigeskinke mareridt!

Hvorfor?

Fordi du danske magelige konfliktsky dun-skæggede, små p!kkede, forhandlingsvenlige klovn tror at du styrer sjovet!

Nix, aldrig, og du siger selv:

"Jeg har aldrig fortrudt at jeg giftede mig med en stærk Thailandsk kvinde"

Graver hun grøfter, boller dej, eller løfter vægte etc.???

Grin

Webmaster
Jeg ved ikke hvor mange herinde som husker Frank Dahlgaard, men han var både elsket og hadet for de ting han til tider sagde.
Her er en typisk en tilbage fra 1998:

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/nutidens_drenge.gif

Husk nu lige herinde at vi behøves ikke være enige, men selvom vi er uenige så snakker vi stadigvæk ordentligt til hinanden.
Tak
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
bannok
Jeg har da fået konen ned på alle fire.... jo,jo, den er god nok.

det var den gang hun kiggede under sofaen og spurgte, hvad fanden laver du der dit skvat.

Anonym Bruger
Webmaster skrev:

Jeg ved ikke hvor mange herinde som husker Frank Dahlgaard, men han var både elsket og hadet for de ting han til tider sagde.
Her er en typisk en tilbage fra 1998:

i179.photobucket.com/albums/w284/GhiaDK/nutidens_drenge.gif

Husk nu lige herinde at vi behøves ikke være enige, men selvom vi er uenige så snakker vi stadigvæk ordentligt til hinanden.
Tak

Jeg husker godt Frank Dahlgaard,

Tidl. MF.

Finurlig person. Med mange meninger om mange ting.

Hvad laver han i dag.?
Redigeret af Anonym Bruger d. 04/06-2012 09:37

Peder1968
bannok skrev:

Jeg har da fået konen ned på alle fire.... jo,jo, den er god nok.

det var den gang hun kiggede under sofaen og spurgte, hvad fanden laver du der dit skvat.

Grin

Jeg er glad for jeg ikke er alene.....

Når jeg beskriver mig selv som et "skvat"' er det med meget ironi..

Min kone beskriver jeg som stærk, da hun har forladt sit meget sikre job og sin tilværelse i Thailand hvorefter hun er flyttet til Danmark hvor hun kun kendte mig.....
Hvor mange af jer vil flytte til Thailand hvis i skulle forlade en sikker tilbærelse og aldrig havde besøgt Thailand før?

patirak
Har drønet rundt i DK i snart 2 uger nu med kæresten og har besøgt venner og familie. Som forventet støder man selvfølgelig ind i fordommene ind imellem, men generelt synes jeg egentlig ikke det har været så galt endda. Min kæreste er blevet taget rigtig godt imod.

Det sjoveste ved turen har været hendes kommentarer efter f.eks. besøg hos venner. "Why wife not cook?", "Why wife talk with husband not good?", "Why she not take care?" osv... Hun har faktisk været lidt små-forarget over vores kønsroller i Danmark. Så her er det ikke lykkedes de danske kvinder at imponere... tværtimod har det ført til en del "hovedrysten"...

hugoboerge
http://www.friogf...

Anonym Bruger
patirak skrev:

Har drønet rundt i DK i snart 2 uger nu med kæresten og har besøgt venner og familie. Som forventet støder man selvfølgelig ind i fordommene ind imellem, men generelt synes jeg egentlig ikke det har været så galt endda. Min kæreste er blevet taget rigtig godt imod.

Det sjoveste ved turen har været hendes kommentarer efter f.eks. besøg hos venner. "Why wife not cook?", "Why wife talk with husband not good?", "Why she not take care?" osv... Hun har faktisk været lidt små-forarget over vores kønsroller i Danmark. Så her er det ikke lykkedes de danske kvinder at imponere... tværtimod har det ført til en del "hovedrysten"...

Det lyder rigtigt godt...

Skal selv gennem samme tur i slutningen af august. Udover alle pligt besøgene, har jeg, (her er det mig der take care) planer om bla. en uges tid i Spanien, oven på alle de familieære indtryk, som skal fordøjes af den lille diamant...

Håber på lidt gode råd fra dig.

Hyg jer forsat
Redigeret af Anonym Bruger d. 04/06-2012 13:58

Anonym Bruger
Asger Aamund: "Moderne mand, du er en vatnisse"

Vi er ved at vinke farvel til det gamle mandsdominerede samfund, hvor mænd var født til at være førerhund i familien, fordi der vokser en ny generation af stærkere kvinder op, som ikke vil finde sig i det. Mange mænd bøjer sig totalt bagover for at tilpasse sig den stærke kvinde. De er nogle vatnisser...

Men mændene har besvær med at finde en afslappet og balanceret identitet i samspil med stærke kvinder. Kvinderne har ikke det problem. For de stiller større og større krav til sig selv, samfundet og deres mænd. Det betyder, der er mange mænd, der ikke kan finde deres ståsted. De starter med at være kærester, så bliver de venner, og til sidst bliver de veninder med deres partnere«.

Vi står over for en stor bølge af unge stærke kvinder, der kommer ud og besætter lederposterne, og derfor vil trykket mod den fremkommelige, svage og lidt usikre mand være meget stærkt de kommende år

»De lever ikke, som de gerne vil, og de tør ikke engang at sige det. For der er så meget politisk korrekthed, at man skal være sammen om alt, og man skal gøre det, som den stærke kvinde gerne vil have

http://politiken....-vatnisse/
(2-6-2012)

med andre ord...man skal turde give kvinderne lidt modspil istedet for blot at spille med på deres violin hver gang...

Pescator
Mænd der elsker for meget

http://www.psykeo...mand01.htm

Løsning:

Find din indre kriger, læs "Jern Hans" af Robert Bly - eller hvis man er et rigtigt skvat, så er det nok nødvendigt med en ordentlig dosis Carl Mar!

Tuttelu Tralla

Spring til debat: