Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
Efterlysning af Nudler.
sony
Paveraya skrev:

Hej igen Lung Yao .

Okay , med at det var Wai-Wai , du tænkte på , ja vi må jo hænge i med at spørge i forretningen i Odense , og ellers køre en tur over at se Thai-import , ovre ved Esbjerg .
Din ø , hvor ligger den ? Er det Amager ?
Forsat god weekend .

Ja det er amager, men det passer vist ikke meget mere efter de har fået alle de dyre huse
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Lung Yao
Paveraya skrev:

Hej igen Lung Yao .
Din ø , hvor ligger den ? Er det Amager ?
Forsat god weekend .

Jep, Am - Ager .Wink

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

poom
måske kan de ikke finde ud af at svare med email. det er nok nemmere at ringe

natty
Lung Yao skrev:

"Min ø" blev i middelalderens tid brugte som "septiktank" for københavnere. Senere fik de hollændske bønder "gratis gødning" fra Hovedstaden. Rolll

.

Yep + at meget af øen er opfyldt med affald, tidligere havde øen en hel anden form.
Jeg tror at vi havde en aktiv losseplads helt op til 1970'erne??
Den er idag en del af et dejligt naturområde.
Vi har sågar en vej som hedder Lossepladsvej Grin
Nogle politikere ville ændre navnet, men det fik de ikke flertal for.

Selvom Amager mange steder har ændret sig utroligt, Amager Strandpark, Havnebadet og Ørestad, samt masser af nybyggeri, er der stadig nogen Kjøbenhavnere og Sjællændere som af gammel vane ser ned på øen og derfor kalder den Lorteøen.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

BentBP
Hej poom.
Ja du har nok ret , med at det er nemmere at ringe , brugte bare mail , fordi der kunne jeg jo vedhæfte et billede af den omtalte WaiWai Nudel pose .
natty , tak for historien om Amager , vældig interessant .
Forsat god weekend .

sudsakhon
udenfor tråd...men de associationer jeg fik med "Amager" er
"Amagervinger" (røvgevir) og Linse Kessler, som vist er en "rigtig en derfra" Bvdrrr

Det var bare for at drille...

Kom nede på Tycho Brahes Alle, club 44 og de fleste af "de gamle" der kender mig ganske godt..
Good memories ;-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
roald
Du kan få det efterspurte mærke nudler i vietnam butikken i Horsens, ASIEN FOOD IMPORT, stor flot butik lige over for Føtex inde i midtbyen, 3 pakker 10kr.,så det selv med mine egne øjne i dag.

BentBP
Hej roald.

Tak for oplysningen , der må vi ind og kigge , næste gang vi kommer op til Templet i Juelsminde .
Forsat god weekend.

Spring til debat: