Se indlæg
Rejseforsikring til mere end 30dage (verden)
|
|
kro90 |
Lagt på d. 05/01-2012 21:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Hos Tryg forsikring er prisen fordelspris 1.499 kr. årligt Standardpris 2.326 kr. årligt For Årsrejseforsikring med dækning af rejser op til 60 dage Dækninger : Grunddækning Rejsegaranti Afbestillingsforsikring Kilde: https://selvbetje...ikring.pdf [url] http://www.tryg.d...kring.html [/url] Kim
|
|
|
natty |
Lagt på d. 05/01-2012 21:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
girobank skrev: Hej Frank Prøv at kaste et blik på din police igen, jeg er næsten sikker på, at du kun har 30 dage med mulighed for tilkøb af 30 dage. Det er det normale med 30 dage i næsten alle forsikringsselskaber. Har selv tilkøbt 30 dage for 625 kr. ekstra. Min gælder nu også i 60 dage, blev lavet om for et par år siden, sikken dog en elendig forsikring du har. Ej, nej, joker bare Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 05/01-2012 21:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Jeg har forsikring hos Tryg, og som de andre siger, gælder den 60 dage. Og den dækker mere end forsikringen hos Europæiske, som jeg tidligere benyttede. Fx er der ingen begrænsning med hensyn til leje af motorcykel. Men som jeg skrev tidligere i tråden, skal man være opmærksom på, at man skal have tillægsforsikring, hvis man er væk i længere tid end den almindelige dækningsperiode. Forsikringen dækker ikke en eneste dag, hvis man er væk i 61 dage, og man ikke har tegnet tillægsforsikring. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 05/01-2012 21:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
girobank skrev: Hej Frank Prøv at kaste et blik på din police igen, jeg er næsten sikker på, at du kun har 30 dage med mulighed for tilkøb af 30 dage. Det er det normale med 30 dage i næsten alle forsikringsselskaber. Har selv tilkøbt 30 dage for 625 kr. ekstra. Altid en god idé lige at kaste et ekstra blik på policer. Og jo - den gælder såmænd hele husstanden i hele Verden i 60 dage for 722 kr/år inklusiv stempelafgift på 89 kr. Den er jeg godt tilfreds med. NB: Prisen opnås nok kun ved, at man tegner forsikringen gennem en eller anden ordning i en forening, organisation eller lignende samt at ens øvrige forsikringer er tegnet samme sted. |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 06/01-2012 04:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Vi har fået det her svar fra Bupa--måske nogen som kan bruge det--synes selv det er lidt dyrt, om man skal väre väk 4-6 måneder, men vel OK og enkelt for nogle dage eller uger. Kære Ingolf og Pannawadee I har kontaktet os for at høre om vores rejseforsikringer. Ud fra de oplysninger, I har givet os, vil vi anbefale jer at tegne en ihi Bupa Enkeltrejse Verden. Den dækker jeri netop den periode, I er ude at rejse. Perioden kan vare op til 12 måneder. I kan nemt forlænge forsikringen, hvis I får brug for det. Dækning Forsikringen dækker bl.a ubegrænset tilgang til hospital, læge og receptpligtig medicin, hjemtransport, sygeledsagelse og tilkaldelse, indhentning af rejserute samt evakuering, den dækker både in- og outpatient behandling. I kan læse mere om dækningen i de vedhæftede forsikringsbetingelser. Præmie og rabatter Præmien for en ihi Bupa Enkeltrejse Verden med grunddækning afhænger af Jeres alder på afrejsetidspunktet og antallet af rejsedage. ihi Bupa Enkeltrejse Verden med grunddækning Antal personer ganget med grundpræmie. Grundpræmie pr. person: 470 kr. Alder på afrejsetidspunktet: Præmie pr. dag: Antal personer ganget med antallet af rejsedage ganget med dagsprisen 0 og indtil 2 år 0 kr. 2 til 16 år 12 kr. 17 til 27 år 14 kr. 28 til 36 år 26 kr. 37 til 59 år 28 kr. 60+ år 43 kr. Tillæg for bagage, ansvar og retshjælp: 16 kr. pr. dag pr. person Tillæg for afbestilling: 6 % af rejsens pris Hvis I tegner forsikringen online på www.ihi-bupa.com, får I 10 % rabat. Er I medlem af Sygeforsikringen danmark, får I yderligere 10 %. Hvis I allerede har en verdens dækning gennem sygeforsikring danmark, der jo dækker 2 måneder, kan I tilkøbe tillægsdagene hos os Har I spørgsmål, kan I altid kontakte os på eller telefon 70 20 70 48. Nå, det blev ikke den fine tabel som vi fik--nu er den på langs--men det går vel at forstå alligevel, ellers kik på Bupa "ENKELTREJSE VERDEN" Redigeret af ingolf d. 06/01-2012 04:52 Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
Lagt på d. 06/01-2012 06:25
|
|
Begynder Antal indlæg: |
ingolf skrev: Nå, det blev ikke den fine tabel som vi fik--nu er den på langs--men det går vel at forstå alligevel, ellers kik på Bupa "ENKELTREJSE VERDEN" Har i tegnet forsikring, og i så fald, hvad koster den ? |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 06/01-2012 07:34
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
hn skrev: ingolf skrev: Nå, det blev ikke den fine tabel som vi fik--nu er den på langs--men det går vel at forstå alligevel, ellers kik på Bupa "ENKELTREJSE VERDEN" Har i tegnet forsikring, og i så fald, hvad koster den ? Det hele står der hn, men jeg pröver igen Nej, vi har ikke köbt den, synes den er for dyr, om du skal bruge den i mange dage! For os skulle den koste grundbelöb (470 + (28+16xantal dage)) X antal personer. For os i tex 4 måneder ville den koste ((44X120) + 470)X2 = 11500 Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
Lagt på d. 06/01-2012 08:14
|
|
ingolf skrev: hn skrev: ingolf skrev: Nå, det blev ikke den fine tabel som vi fik--nu er den på langs--men det går vel at forstå alligevel, ellers kik på Bupa "ENKELTREJSE VERDEN" Har i tegnet forsikring, og i så fald, hvad koster den ? Det hele står der hn, men jeg pröver igen Nej, vi har ikke köbt den, synes den er for dyr, om du skal bruge den i mange dage! For os skulle den koste grundbelöb (470 + (28+16xantal dage)) X antal personer. For os i tex 4 måneder ville den koste ((44X120) + 470)X2 = 11500 Ok, det kan godt være, det hele står der, men jeg syntes ikke, det er nemt at forstå meningen med det, du skriver. Men siden du skriver om det tilbud, i har fået, betyder det vel, at i har brug for en forsikring ? Hvis du skriver mere præcist, hvad i har brug for, kan det være, jeg har et tip. Mvh. |
|
|
poom |
Lagt på d. 06/01-2012 10:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
Hn lad nu vær med at spille dummere end du er. (470 + (28+16xantal dage)) X antal personer. så kan du sgu da bare sætte ind.. jeg har fulgt med her længe og synes mange gange at når nogen siger noget så spiller folk snotdumme. så kan man ikke forstå en udregning og så kan man ikke forstå et ord det ender sgu med at der ikke er nogen der gider skrive noget fordi alt ikke skal skrives så 2-årige kan fatte det. |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 06/01-2012 14:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
natty skrev: @DKPeter Er du sikker på at du anden gang ikke bare betalte med dit kreditkort og så evt. senere fået pengene ført tilbage til dit kort?? Hej Natty - nææ nu du siger det, kan det såmænd godt være at de trak på kortet. Jeg checked ihvertfald ikke :-( |
|
|
vandango |
Lagt på d. 06/01-2012 16:28
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Jeg undrer mig lidt? Syntes næppe at man finder bedre tilbud end det jeg benytter mig af nu. Går ud fra at de fleste har en indboforsikring. Jeg giver hos LB 598 kr. om året for en rejseforsikring, der er et tillægsmodul til min indboforsikring. Gælder op til 2 måneder og hele husstanden samt udeboende børn under 21 år, hvis de bor alene. I løbet af året kan jeg rejse lige så tit jeg vil. https://www.lb.dk...ikring.asp |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/01-2012 17:04
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
poom skrev: Hn lad nu vær med at spille dummere end du er. (470 + (28+16xantal dage)) X antal personer. så kan du sgu da bare sætte ind.. jeg har fulgt med her længe og synes mange gange at når nogen siger noget så spiller folk snotdumme. så kan man ikke forstå en udregning og så kan man ikke forstå et ord det ender sgu med at der ikke er nogen der gider skrive noget fordi alt ikke skal skrives så 2-årige kan fatte det. Uanset hvor snotdumme folk er herinde, så snakker man ordentligt til dem. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lagt på d. 06/01-2012 17:18
|
|
Webmaster skrev: poom skrev: Hn lad nu vær med at spille dummere end du er. (470 + (28+16xantal dage)) X antal personer. så kan du sgu da bare sætte ind.. jeg har fulgt med her længe og synes mange gange at når nogen siger noget så spiller folk snotdumme. så kan man ikke forstå en udregning og så kan man ikke forstå et ord det ender sgu med at der ikke er nogen der gider skrive noget fordi alt ikke skal skrives så 2-årige kan fatte det. Uanset hvor snotdumme folk er herinde, så snakker man ordentligt til dem. Tak - Admin - Tak skal du sør'me ha', webmaster, for din karakteristik af mig, må jeg bruge samme slags ord om dig, eller er det forbeholdt webmaster ? |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/01-2012 17:25
|
hn skrev: Webmaster skrev: poom skrev: Hn lad nu vær med at spille dummere end du er. (470 + (28+16xantal dage)) X antal personer. så kan du sgu da bare sætte ind.. jeg har fulgt med her længe og synes mange gange at når nogen siger noget så spiller folk snotdumme. så kan man ikke forstå en udregning og så kan man ikke forstå et ord det ender sgu med at der ikke er nogen der gider skrive noget fordi alt ikke skal skrives så 2-årige kan fatte det. Uanset hvor snotdumme folk er herinde, så snakker man ordentligt til dem. Tak - Admin - Tak skal du sør'me ha', webmaster, for din karakteristik af mig, må jeg bruge samme slags ord om dig, eller er det forbeholdt webmaster ? Øhhhhh, har du ikke set indlægget som jeg svarede på ??????? Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lagt på d. 06/01-2012 17:35
|
|
Webmaster skrev: hn skrev: Webmaster skrev: poom skrev: Hn lad nu vær med at spille dummere end du er. (470 + (28+16xantal dage)) X antal personer. så kan du sgu da bare sætte ind.. jeg har fulgt med her længe og synes mange gange at når nogen siger noget så spiller folk snotdumme. så kan man ikke forstå en udregning og så kan man ikke forstå et ord det ender sgu med at der ikke er nogen der gider skrive noget fordi alt ikke skal skrives så 2-årige kan fatte det. Uanset hvor snotdumme folk er herinde, så snakker man ordentligt til dem. Tak - Admin - Tak skal du sør'me ha', webmaster, for din karakteristik af mig, må jeg bruge samme slags ord om dig, eller er det forbeholdt webmaster ? Øhhhhh, har du ikke set indlægget som jeg svarede på ??????? Selvfølgelig har jeg da det. Men jeg har ikke et sekund overvejet at svare vedkommende, da alle de indlæg, jeg har set fra vedkommende har været af samme skuffe. Det jeg påpeger, er dit ordvalg. Hvis du f.eks. havde skrevet: Uanset om du synes, at folk herinde er snotdumme, så må du snakke ordentligt til dem. Men du skrev noget andet. Men det danske sprog er sør'me svært, indrømmet. Men det betyder altså noget, hvilke ord man bruger og hvordan man sætter dem sammen. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/01-2012 18:12
|
hn skrev: Webmaster skrev: hn skrev: Webmaster skrev: poom skrev: Hn lad nu vær med at spille dummere end du er. (470 + (28+16xantal dage)) X antal personer. så kan du sgu da bare sætte ind.. jeg har fulgt med her længe og synes mange gange at når nogen siger noget så spiller folk snotdumme. så kan man ikke forstå en udregning og så kan man ikke forstå et ord det ender sgu med at der ikke er nogen der gider skrive noget fordi alt ikke skal skrives så 2-årige kan fatte det. Uanset hvor snotdumme folk er herinde, så snakker man ordentligt til dem. Tak - Admin - Tak skal du sør'me ha', webmaster, for din karakteristik af mig, må jeg bruge samme slags ord om dig, eller er det forbeholdt webmaster ? Øhhhhh, har du ikke set indlægget som jeg svarede på ??????? Selvfølgelig har jeg da det. Men jeg har ikke et sekund overvejet at svare vedkommende, da alle de indlæg, jeg har set fra vedkommende har været af samme skuffe. Det jeg påpeger, er dit ordvalg. Hvis du f.eks. havde skrevet: Uanset om du synes, at folk herinde er snotdumme, så må du snakke ordentligt til dem. Men du skrev noget andet. Men det danske sprog er sør'me svært, indrømmet. Men det betyder altså noget, hvilke ord man bruger og hvordan man sætter dem sammen. Kanske at herskabet i andre egne af landet og det store udland ville formulere sig lidt anderledes og med større omhu end sådan en skidespræller som jeg gør. Men det ændre nu ikke ret meget på budskabet om at alle herinde snakker ordentligt til hinanden, også til dig, og det uanset hvad man så ellers måtte tænke og mene. Du behøver ikke at lege yderlig skolelærer overfor mig. Herinde er der både plads til grammatiske fejl og sproglige forenklinger. Jeg både håber og regner med at flertallet herinde forstod min henstilling til Poom i indlæg 32. At vendingen så kneb for dig kan jeg kun beklage. Tak Med venlig hilsen
|
|
Lagt på d. 06/01-2012 18:24
|
|
Webmaster skrev: Kanske at herskabet i andre egne af landet og det store udland ville formulere sig lidt anderledes og med større omhu end sådan en skidespræller som jeg gør. Men det ændre nu ikke ret meget på budskabet om at alle herinde snakker ordentligt til hinanden, også til dig, og det uanset hvad man så ellers måtte tænke og mene. Du behøver ikke at lege yderlig skolelærer overfor mig. Herinde er der både plads til grammatiske fejl og sproglige forenklinger. Jeg både håber og regner med at flertallet herinde forstod min henstilling til Poom i indlæg 32. At vendingen så kneb for dig kan jeg kun beklage. Tak Jeg "leger" aldeles ikke skolelærer, jeg skriver min mening, ligesom du skriver din. skidespræller må stå for din egen regning, og venligst lad vær med på det nærmeste lægge mig sådanne ord i munden, tak ! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/01-2012 18:36
|
hn skrev: Webmaster skrev: Kanske at herskabet i andre egne af landet og det store udland ville formulere sig lidt anderledes og med større omhu end sådan en skidespræller som jeg gør. Men det ændre nu ikke ret meget på budskabet om at alle herinde snakker ordentligt til hinanden, også til dig, og det uanset hvad man så ellers måtte tænke og mene. Du behøver ikke at lege yderlig skolelærer overfor mig. Herinde er der både plads til grammatiske fejl og sproglige forenklinger. Jeg både håber og regner med at flertallet herinde forstod min henstilling til Poom i indlæg 32. At vendingen så kneb for dig kan jeg kun beklage. Tak Jeg "leger" aldeles ikke skolelærer, jeg skriver min mening, ligesom du skriver din. skidespræller må stå for din egen regning, og venligst lad vær med på det nærmeste lægge mig sådanne ord i munden, tak ! Og din mening er så at jeg har kaldt dig snotdum uagtet citatet i indlægget hvor jeg gentager vendingen ? Og så beskylder du mig endda efterfølgende for at lægge ord i munden på dig. Come on.... Med venlig hilsen
|
|
Lagt på d. 06/01-2012 18:49
|
|
Webmaster skrev: hn skrev: Webmaster skrev: Kanske at herskabet i andre egne af landet og det store udland ville formulere sig lidt anderledes og med større omhu end sådan en skidespræller som jeg gør. Men det ændre nu ikke ret meget på budskabet om at alle herinde snakker ordentligt til hinanden, også til dig, og det uanset hvad man så ellers måtte tænke og mene. Du behøver ikke at lege yderlig skolelærer overfor mig. Herinde er der både plads til grammatiske fejl og sproglige forenklinger. Jeg både håber og regner med at flertallet herinde forstod min henstilling til Poom i indlæg 32. At vendingen så kneb for dig kan jeg kun beklage. Tak Jeg "leger" aldeles ikke skolelærer, jeg skriver min mening, ligesom du skriver din. skidespræller må stå for din egen regning, og venligst lad vær med på det nærmeste lægge mig sådanne ord i munden, tak ! Og din mening er så at jeg har kaldt dig snotdum uagtet citatet i indlægget hvor jeg gentager vendingen ? Og så beskylder du mig endda efterfølgende for at lægge ord i munden på dig. Come on.... Helt ærligt, webmaster, jeg har andre og bedre ting at foretage mig end at lege med dig ! I øvrigt, hvis man læser "revlementet" her på siden, så står der jo mellem linierne, at administratorerne altid har ret, så godnat herfra. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/01-2012 18:53
|
Helt ærligt Hn, Er du i tvivl om hvad jeg mente eller "blev" du bare i tvivl for at få en diskussion ud af det ? Med venlig hilsen
|
Spring til debat: |