Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
@ AL, det er svært at være ironisk på skrift, specielt hvis man ikke kender hinanden, er selv kommet frygteligt galt afsted med det,
Jeg undrede mig egentlig også at den bemærkning kom fra netop dig, men da der ikke var en smiley eller andet som indikerede en "joke"...ja så....
Godt Nytår
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
Salg af receptpligtig medicin (fra andre end en læge )
En læge der sælger medicin DET ER IKKE LOVLIGT), han kan udleverer piller, eller skrive en recept, men IKKE sælge dem til dig.
Hvad angår dette opslag/denne tråd burde den været fjernet for længe siden, da det kan sidestilles som medvirkende til ulovligheder, men John har nok mere travlt med at hakke på Robert i en total ligegyldig tråd om Kørekort
Godt Nytår
Du har ret, det var en tanketorsk !
Apotekerne har eneret til at sælge receptpligtige lægemidler til forbrugerne.
Jeg retter lidt til.
Udlevering eller salg af receptpligtig medicin (fra andre end en læge eller apotek) er en form for narkohandel og er lige så ulovlig som at sælge heroin eller kokain, med høje bøder og fængselsstraffe til følge.
Ligeledes kan ejerne af denne side blive anklaget for at medvirke til ulovlig salg at receptpligtig medicin.
Godt nytår.
Tror du skal bruge din tid til noget bedre ellers bliver din levetid med denne bruger lige så kort som dine andre tidligere brugere