Se indlæg
 Udskriv debat
taxa til Hua Hin
misterurn
nu skal vi en tur fra u-tapao lufthavn og til hua hin, er der nogle der har en ide om hvor lang tid det tager, jeg havde regnet med 5 timer ca, er det helt forkert??

http://www.vingtsun-kungfu.dk
sni
misterurn skrev:
nu skal vi en tur fra u-tapao lufthavn og til hua hin, er der nogle der har en ide om hvor lang tid det tager, jeg havde regnet med 5 timer ca, er det helt forkert??

Det passer meget godt med 5-5.1/2 time

jesperfrb
Undskyld at tråden kører lidt afsporet!
Men jo salt!
Der ligger en stor slette mellem BKK og HH, kaldet saltsletten.
Her leder de vandet ind så det kan fordampe, og du har noget af det bedste salt i verden!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Lung Yao
jesperfrb skrev:
Undskyld at tråden kører lidt afsporet!
Men jo salt!
Der ligger en stor slette mellem BKK og HH, kaldet saltsletten.
Her leder de vandet ind så det kan fordampe, og du har noget af det bedste salt i verden!

Ikke når man ved HVAD der har "svømmet rundt" i Siam bugten Tuttelu Tralla, personligt foretrækker jeg "Middelhavets salt".

Men her er nogle billeder fra stedet (som man også passere når man skal til "Tiger templet" i Kanchanaburi), taget af Martin Amor:

farm1.static.flickr.com/191/504329689_baf0a68c26.jpg

farm1.static.flickr.com/201/504295402_66fa0be604.jpg

farm1.static.flickr.com/216/504329991_c99d736407.jpg

Kan desvære ikke finde mine egne billeder fra salgsboderne langs vejen.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Thjaa
Lung Yao naar jeg koere forbi som jeg tidt har gjort saa er det ogsaa der jeg koeber mit salt
Livet er forkort til store problemmer

fckguld
Moouan skrev:
Har personligt brugt Huahin taxi & tour flere gange.

Bare skriv til Mr. Noo på med detaljer.

Prisen er:

Fra Huahin til Bangkok lufthavn (Suv.): 1.600 Baht.

Fra Bangkok lufthavn til Huahin: 1.800 Baht.
God pris - hvad for vogn er det-
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Lung Yao
Thjaa skrev:
Lung Yao naar jeg koere forbi som jeg tidt har gjort saa er det ogsaa der jeg koeber mit salt

Det ville jo sikkert også gøre (gjorde det faktiskt sidste år på vej fra Hua Hin til Korat) hvis jeg var fast boende i Thailand.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

natty
Ezal skrev:
Ja de fandt et sted ned langs kysten som solgte salt. De købte 3 kg, et vi tog med hjem til DK et til hendes forældre og et til chaufføren. Ved ikke om det kunne betale sig på nogen måde, men de havde en eller anden ide om at det var noget godt salt (hvad ved jeg, salt er vel bare salt) 50 baht pr kilo Smile

Jeg var bare glad for en ryge pause.

et (kilo) vi tog med hjem til DK.

Håber ikke I fik overvægt.
Sorry kunne ikke lade være Wink
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

hun havde 29,5 kg (kun mad) da vi fløj hjem, jeg havde 19 kg med..

Blandt meget andet, 2 kokus nødder jeg selv havde plukket. De spredte stor glæde da jeg åbnede den ene til en fødselsdag med en masse børn

Det hun var mest ked af var at vi ikke havde 1,5 kg mere med Smile
Redigeret af d. 06/12-2011 03:27

way way off topic, sorry Smile

sony
Ja man må da sige i er kommet ud på et sidespor, troede det var om taxa til hua hin men nu det om salt og kokosnødder.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

John
Dette billed er taget i Hua Hin for en måned siden.
i1016.photobucket.com/albums/af287/Dansk-Thai/CIMG1733.jpg
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Moouan
fckguld skrev:
Moouan skrev:
Har personligt brugt Huahin taxi & tour flere gange.

Bare skriv til Mr. Noo på med detaljer.

Prisen er:

Fra Huahin til Bangkok lufthavn (Suv.): 1.600 Baht.

Fra Bangkok lufthavn til Huahin: 1.800 Baht.
God pris - hvad for vogn er det-

Han har flere..dem jeg har set er alle af nyere dato.

Har flere gange kørt i en med plads til 3 store "Falanger" og 3 store kufferter, 3 små kufferter og 2 golftasker uden problemer Wink
"mai koie bakwan..."

"mai koie daaley..."

Dennisdot
Skal til huahin her til feb. Og kunne godt tænke mig at høre hvad prisforskellen er i forhold til phuket, er det de samme priser eller er huahin billig?

Og den der mail til mr. Noo vil jeg da også benytte...

Dennisdot

jesperfrb
Efter min erfaring er Hua Hin billigere end Phuket, men dyrer end Pataya, gælder mad, drikke og overnatning!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

fckguld
John skrev:

Dette billed er taget i Hua Hin for en måned siden.
i1016.photobucket.com/albums/af287/Dansk-Thai/CIMG1733.jpg
Meget billigt.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Dennisdot
Tak for svar... Glæder mig til at se noget andet end Phuket, som vi ellers har været meget glade for...

Dennisdot

Lung Yao
Dennisdot skrev:

Tak for svar... Glæder mig til at se noget andet end Phuket, som vi ellers har været meget glade for...
Dennisdot

Og er det tale om et "slap af" ferie uden det hele store gøgleri, så ville Jeg foreslå Cha Am som er endnu billigere end Hua Hin, flot strand, rimelige billige hoteller og restauranter (thai & farangs). Hvis du føler trang til lidt mere "adsprædelse". Angel, så kan du altid tage en taxa og "smutte en tur over" til HH,

Hua Hin var efter min smag for "kunstigt", kan sammenlignes med en Souvenir boutik som sælger diverse effekter lavet specielt for Turister.

.

Lung Yao
Dennisdot skrev:

Dennisdot

Og er det tale om et "slap af" ferie uden det hele store gøgleri, så ville Jeg foreslå Cha Am som er endnu billigere end Hua Hin, flot strand, rimelige billige hoteller og restauranter (thai & farangs). Hvis du føler trang til lidt mere "adsprædelse". Angel, så kan du altid tage en taxa og "smutte en tur over" til HH,

Hua Hin var efter min smag for "kunstigt", kan sammenlignes med en Souvenir boutik som sælger diverse effekter lavet specielt for Turister.

.

hugoboerge
http://www.dolphi...esort.com/

Hvis det er ren afslapning er dette her stedet. Lige ud til vandet og to swimming pools. God service og billigt oven i koebet.

ca 40 km syd for Hua Hin (Pranburi)

Har vaeret her adskillige gange.

Spring til debat: