Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Tempel(er) i Danmark ?
|
|
Joey |
Lagt på d. 17/01-2006 17:36
|
Begynder Antal indlæg: 23 |
Jeg har ikke noget imod stenløse tempel jeg har selv været der mange gange og der er altid hyggeligt og mange dejlige mennsker men jeg ville anbefalde Dragør hvis du er ude efter at lære noget. De går meget mere op i Thum-Ma(Bhudda's teaching) og tager det mere seriøs. Der er midst 2 type munk i thailand. Dem som er der for at være munk (! )der er ikke noget galt i det, jeg skal også til at være munk i 2 uger fordi min mor ønsker det og det ville gøre hende glad. Og dem som tager det som livstil og prøver at lære alt det buddha har lært og sagt. Jeg kan ikke forklare grundigt nok og jeg siger ikke at stenløse munke er i den første type jeg nævnte men munkerne fra dragør er bestemt i den anden type. Og hvad KronbergTH har sagt Der er et tempel i Stenløse, der er anderkendt af de thailandske myndigheder. Stenløse: www.watthai.dk Og så er der et tempel i Kastrup, der ledes af en munk, der vist bor i USA, og han er blacklisted i Thailand for sex med sin "tilbedere". Det er meget alvoligt det du skrev det ville mange thai i danmark ikke blive glade for at høre så hvis jeg var moderator her ville jeg redigere kommentaren eller låse emnet. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 17/01-2006 18:06
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej, Det er da ikke "alvorligt", men det er korrekt, at han er blacklisted. Og jeg er da ligeglad, om en eller anden Thai ikke er glad for at høre det. Det er jo ikke mig, som har opført sig uforsvarligt, men eks-munken selv. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
jens |
Lagt på d. 17/12-2006 14:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Hej Jeg har hørt at der er kommet et nyt tempel i Jylland lige uden for Horsens. Det er i det gamle Gramrodehus(cafeteria/selskabslokaler) som de skulle have overtaget. Adressen er Gramrodehus Adresse: Gammel Landevej 12B Gramrode 7130 Juelsminde Det er på landevejen mellem Horsens og Juelsminde over bjerre, mere ved jeg ikke PT. MVH Jens |
|
|
noi |
Lagt på d. 17/12-2006 19:03
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
deres tlf nr : 4659 0072 mobil : 2070 745 [url]www.dhammakaya.or.th[/url] [url]www.dmc.tv[/url] Redigeret af Webmaster d. 17/12-2006 19:44 noi,
Den der følger i andres fodspor,kommer aldrig foran. ( konfutse ) [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Confucius_02.png/180px-Confucius_02.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 17/12-2006 19:56
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
Hej Jens, Det er dem her som flyttet til Jylland, for et stykke tids siden, . http://www.dansk-...ad_id=1540 M.v.h., M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |