Se indlæg
billige fly billetter
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 16/09-2011 13:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
sleipner skrev: Kim Ludvigsen skrev: Hvis du ikke finder et andet tilbud, så kan du evt. tage returrejsen. Du skulle vist kunne få skatter og afgifter retur for den ubenyttede tilbagerejse - mod et gebyr. Det er forkert. Du kan IKKE få returrejsen refunderet, hvis du har benyttet billetten den ene vej.Med mindre det er en hundedyrt billet, hvor du har sikret dig den mulighed. På alle de billetter der snakkes om på dette forum [b]kan man ikke få refunderet returrejsen, hvis den ikke benyttes.[/b] Nemlig, og det kan I se når der står : NON REF. på billetten og ydermere så står der også fx.: ONLY TG eller andet selskab selv om de er medlem af StarAlliance, kan man forvente at få plads hos hvis flyet er "overbooket", du kan kun forvente at få tilbudt en plads på næste afgang.(dog kan nogle selskaber vise goodwill og acceptere hinandens billetter og hjælper hinanden, men ofte bøvlet p.g.a. "afregning" ). Selv den "god service/goodwill" som Rinpoche fik af PIA (Nej, ikke hende ), tror jeg ikke at den ydes mere. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 16/09-2011 13:39
|
Kim Ludvigsen skrev: bimbo69 skrev: men man skal kikke hver dag efter pris de svinger meget Jep, jeg købte for nogle få dage siden hos Turkish til 4.950 kroner, og nu er prisen over 5.500 kroner for samme fly. Desværre er besparelsen allerede væk, fordi jeg dummede mig. Jeg huskede forkert med mit visa. Det udløber dagen før, jeg skal rejse, så der ryger lige 900 kroner til et nyt visa, øv. Kim L., Kunne du venligst oplyse i lighed med SteenJ, i hvilken periode (ikke nødvendigvis specifikt datoer men bare ca.) at du skal flyve (lav - Høj sæson / Helligdage ? ), dog mangler at oplyse HVILKEN selskab det drejede sig om. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 16/09-2011 14:06
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Mit svar var blot for at bekræfte, at prisen kan svinge over få dage. Eftersom jeg bruger mit rigtige navn her, ønsker jeg ikke at oplyse rejsetider - heller ikke cirkatider. Der er ikke meget at stjæle i min bolig, men det kan eventuelle tyve jo ikke vide, før de er kommet ind. Jeg kan forstå, at du er opmærksom på dette, så det er blot for at fortælle andre, hvorfor jeg ikke vil oplyse datoer. |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 16/09-2011 21:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
bimmelim skrev: ved ikke hvorfor men enkelt billet altid dyrere. Prøv spørg hos thai travel .
Er der nogen som har erfaring med enkeltbillet til BKK fra CPH. Syntes 5000kr med Thai er lidt dyrt når retur koster 4900kr. DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
fckguld |
Lagt på d. 16/09-2011 21:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
laodenmark skrev: afgifter med thai lige nu ca 2300 , plejer også give 12000 bath for bonus billetter retur , og 70.000 miles
Kim Ludvigsen skrev: Hvis du ikke finder et andet tilbud, så kan du evt. tage returrejsen. Du skulle vist kunne få skatter og afgifter retur for den ubenyttede tilbagerejse - mod et gebyr. Så må man ikke håbe gebyret er ret stort. skatter og afgifter for en retur cph-bkk med SAS = ca 350 kr. ( det man skal betale for en bonusbillet) DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
natty |
Lagt på d. 16/09-2011 22:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
fckguld skrev: laodenmark skrev: afgifter med thai lige nu ca 2300 , plejer også give 12000 bath for bonus billetter retur , og 70.000 milesKim Ludvigsen skrev: Hvis du ikke finder et andet tilbud, så kan du evt. tage returrejsen. Du skulle vist kunne få skatter og afgifter retur for den ubenyttede tilbagerejse - mod et gebyr. Så må man ikke håbe gebyret er ret stort. skatter og afgifter for en retur cph-bkk med SAS = ca 350 kr. ( det man skal betale for en bonusbillet) Man kan ikke regne med at skatter og afgifter er de samme på en betalt billet og en bonusbillet. Hvorfor? Sorry jeg ved det ikke, men der er forskel. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 17/09-2011 10:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
København (Kastrup) Man 2 Jan 201211:15 Bangkok Tir 3 Jan 201207:20 1 Flyskift | Detaljer Rejsetid:14t 5m Bangkok Tir 31 Jan 201219:40 København (Kastrup) Ons 1 Feb 201206:45 1 Flyskift | Detaljer Rejsetid:17t 5m 5117Kr. Her er da en afgang med kortest mulig ventetid, der er til at betale her i højsæson´en. Flyves af Gulf Air fra Cph over Bahrain til Bkk. Hilsen SteenJ[/color] Redigeret af SteenJ d. 17/09-2011 10:14 HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 17/09-2011 11:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
Ja, har man tiden til at tage en overnatning så: Udrejse Copenhagen(CPH) - Doha(DOH) 14:55-23:00 QR86 6t 05m Ventetid i Doha(DOH) 9t 15m Doha(DOH) - Bangkok(BKK) 08:15-18:30 QR610 6t 15m Total rejsetid udrejse: 21t 35m Hjemrejse Bangkok(BKK) - Doha(DOH) 08:35-11:50 QR613 7t 15m Ventetid i Doha(DOH) 20t 40m Doha(DOH) - Copenhagen(CPH) 08:30-13:15 QR85 6t 45m Total rejsetid hjemrejse: 34t 40m Prisinformation Luk Price Per Person: DKK 2.120,- Tax Per Person: DKK 2.205,- Total Price: DKK 4.325,- QR=Qatar Airways +1= Næste dag Pris gælder betaling med netbank. Gebyr DKK 79,- for betaling m. kort |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 17/09-2011 12:38
|
natty skrev: ...................................................................................... Man kan ikke regne med at skatter og afgifter er de samme på en betalt billet og en bonusbillet. Hvorfor? Sorry jeg ved det ikke, men der er forskel. Skatter og afgifter er de samme, der hvor forskelen ligger er hvor meget det koster når du betaler med Cool Cash, med Bonusmiles(som du har allerede på kontoen) eller tilkøbt extra bonusmiles (FckGulds exampel). Hvert selskab bestemmer selv hvor meget du skal "b(l)øde" for de extra bonusmiles du tanker op din konto med. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 17/09-2011 12:42
|
Kim Ludvigsen skrev: Mit svar var blot for at bekræfte, at prisen kan svinge over få dage. Eftersom jeg bruger mit rigtige navn her, ønsker jeg ikke at oplyse rejsetider - heller ikke cirkatider. Der er ikke meget at stjæle i min bolig, men det kan eventuelle tyve jo ikke vide, før de er kommet ind. Jeg kan forstå, at du er opmærksom på dette, så det er blot for at fortælle andre, hvorfor jeg ikke vil oplyse datoer. Hej Kim L., Selvfølgelig forstår jeg godt dine begrundet bekymringer. Da jeg skrev mit svar havde jeg simpelt hen ikke tænkt i disse baner. . Redigeret af Lung Yao d. 17/09-2011 13:01 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 17/09-2011 13:00
|
NoiNarak skrev: Ja, har man tiden til at tage en overnatning så: Udrejse - Copenhagen(CPH) - Doha(DOH) 14:55-23:00 QR86 6t 05m. Ventetid i Doha(DOH) 9t 15m - Doha(DOH) - Bangkok(BKK) 08:15-18:30 QR610 6t 15m Total rejsetid udrejse: 21t 35m - Hjemrejse - Bangkok(BKK) - Doha(DOH) 08:35-11:50 QR613 7t 15m. Ventetid i Doha(DOH) 20t 40m - Doha(DOH) - Copenhagen(CPH) 08:30-13:15 QR85 6t 45m Total rejsetid hjemrejse: 34t 40m Price Per Person: DKK 2.120,- Tax Per Person: DKK 2.205,- Total Price: DKK 4.325,- QR=Qatar Airways +1= Næste dag Pris gælder betaling med netbank. Gebyr DKK 79,- for betaling m. kort Havde du selv "taget dig tid" så ville dit svar havde fyldt så meget/lidt. Tak for din forståelse. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
bcnhunter |
Lagt på d. 17/09-2011 13:27
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 52 |
http://rejser.fdm...nation=bkk
Thai 4ever.....
|
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 17/09-2011 14:27
|
Lung Yao skrev: NoiNarak skrev: Ja, har man tiden til at tage en overnatning så: Udrejse - Copenhagen(CPH) - Doha(DOH) 14:55-23:00 QR86 6t 05m. Ventetid i Doha(DOH) 9t 15m - Doha(DOH) - Bangkok(BKK) 08:15-18:30 QR610 6t 15m Total rejsetid udrejse: 21t 35m - Hjemrejse - Bangkok(BKK) - Doha(DOH) 08:35-11:50 QR613 7t 15m. Ventetid i Doha(DOH) 20t 40m - Doha(DOH) - Copenhagen(CPH) 08:30-13:15 QR85 6t 45m Total rejsetid hjemrejse: 34t 40m Price Per Person: DKK 2.120,- Tax Per Person: DKK 2.205,- Total Price: DKK 4.325,- QR=Qatar Airways +1= Næste dag Pris gælder betaling med netbank. Gebyr DKK 79,- for betaling m. kort Havde du selv "taget dig tid" så ville dit svar havde fyldt så meget/lidt. Tak for din forståelse. . Tak-men nu er vi jo desværre ikke alle så skrappe med en pc-så det håber jeg da at du bærer over med. I øvrigt koster det vel heller ikke dig noget, at det fyldte lidt-udover besværet med at skulle scrolle lidt med musen. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 17/09-2011 14:46
|
NoiNarak skrev: Tak-men nu er vi jo desværre ikke alle så skrappe med en pc-så det håber jeg da at du bærer over med. I øvrigt koster det vel heller ikke dig noget, at det fyldte lidt-udover besværet med at skulle scrolle lidt med musen. Come on, du skal ikke være "beskeden", du viste ellers et flot styks arbejdet m.h.t. dine billeder fra Nord Thailand. Og selvfølgeligt kan jeg leve med det med at skulle skrolle i teksten. (tag det som en POSITIV kritik). God weekend. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
natty |
Lagt på d. 17/09-2011 15:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Lung Yao skrev: natty skrev: ...................................................................................... Man kan ikke regne med at skatter og afgifter er de samme på en betalt billet og en bonusbillet. Hvorfor? Sorry jeg ved det ikke, men der er forskel. Skatter og afgifter er de samme, der hvor forskelen ligger er hvor meget det koster når du betaler med Cool Cash, med Bonusmiles(som du har allerede på kontoen) eller tilkøbt extra bonusmiles (FckGulds exampel). Hvert selskab bestemmer selv hvor meget du skal "b(l)øde" for de extra bonusmiles du tanker op din konto med. . Jamen det kommer nok så an på hvilket selskab man flyver med. Da jeg sidst rejste med SAS til BKK og retur på en bonuysbillet betalte jeg lidt under 300 kr i skatter og afgifter som skulle betales, mens der på en tilsvarende betalt billlet var oplyst skatter og afgifter som var over 2000, mener der stod 2700 kr. Kan ikke lige huske de helt korrekte tal, men det var der omkring. Der var ihvertfald meget stor forskel på de oplyste skatter og afgifter. Måske er årsagen til forskellen at man ikke betaler brændstofstillæg på en bonusbillet med SAS og de ofte er indregnet i skatter og afgifter. Kan finde mine gamle e-billetter frem, hvis det ønskes, men har ikke lige tid nu. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 17/09-2011 15:37
|
Lung Yao skrev: NoiNarak skrev: Tak-men nu er vi jo desværre ikke alle så skrappe med en pc-så det håber jeg da at du bærer over med. I øvrigt koster det vel heller ikke dig noget, at det fyldte lidt-udover besværet med at skulle scrolle lidt med musen. Come on, du skal ikke være "beskeden", du viste ellers et flot styks arbejdet m.h.t. dine billeder fra Nord Thailand. Og selvfølgeligt kan jeg leve med det med at skulle skrolle i teksten. (tag det som en POSITIV kritik). God weekend. Ja, men det er da bare iorden...men så syntes jeg, at der med en sådan positiv kritik,burde følge en vejledning i hvordan man så gør-eller det står måske et eller andet sted herinde? |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 17/09-2011 15:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
men så syntes jeg, at der med en sådan positiv kritik,burde følge en vejledning i hvordan man så gør Efter du har kopieret teksten ind, så tag et kig på den. Alle steder, hvor du ser flere tomme linjer, placerer du markøren på den første tomme linje. Tryk nu på tasten Del gentagne gange, indtil der kun er én tom linje. Du kan evt. overveje, om den tomme linje er nødvendig. Hvis den ikke er, så tryk endnu én gang på tasten Del Bortset fra det, så irriteres jeg meget mere af alle dem, som ikke kan finde ud af at klippe i det, de citerer, så man skal rulle forbi en lang gentagelse - samtidig med at man lige er nødt til at skimme teksten, fordi nogle indsætter deres svar i citatet. |
|
|
kokkene |
Lagt på d. 19/09-2011 21:28
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 55 |
så fik vi reddet os nogle billetter flyver med qatar airlines d 2 januar og hjem igen d 30 januar ventetid ca 2 timer hver vej men til 5000 kr tur retur qatar airlines er lige blevet kåret som årets flyselskab bla. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 19/09-2011 21:52
|
kokkene skrev: så fik vi reddet os nogle billetter flyver med qatar airlines d 2 januar og hjem igen d 30 januar ventetid ca 2 timer hver vej men til 5000 kr tur retur qatar airlines er lige blevet kåret som årets flyselskab bla. Det var dejligt at høre, og især om den korte ventetid som har "afskrækket" mange fra at købe billetter med disse selskaber. Til sammenligning, koster p.t. billetter med TG, 4800kr til og med den 15-12, for så at stige til 9200kr fra den 16-12 . Så I kan kun være yderst tilfreds med den klækkelige besparelse som I har opnået. Og 2t ventetid er ikke alverden og måske en kærkommen afbræk for en lang flyvetur. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 19/09-2011 21:59
|
NoiNarak skrev: ..................................................................................................................... Ja, men det er da bare iorden...men så syntes jeg, at der med en sådan positiv kritik,burde følge en vejledning i hvordan man så gør-eller det står måske et eller andet sted herinde? Det gører jeg gerne, men jeg troede at det fremgik at mit svar nr 33 (hvis du sammenligner med din tekst) men nu har Kim L "skåret det i pap" for alle i fremtiden. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
Spring til debat: |