Se indlæg
 Udskriv debat
Så er det nu bypass til speciel pris
sony
Dalton skrev:
Mener vi har de samme muligheder i Danmark: Har man pengene kan man da blive opereret på privat hospitaler uden ventetid... same same
Det står da også enhver frit for at tegne en forsikring så man kan komme på privat hospitaler uden om køen og mange har det via deres job.
Fordel for alle parter mener jeg, da de så ikke fylder op i køen men det skal en ny socialdemokratisk regering jo nok få øndret så alle bliver åh så lige Sad

Dalton

Ved jeg nu ikke kender en herhjemme der venter på at komme på smerteklinik tror jeg det hedder, han er glad i dag for nu der kun 1 års ventetid før var det vist 3 år, så et eller andet galt er der hjemme, og det er med en blå blok, så de ikke en skid bedre end rød blokSad
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Rawirot skrev:
sony skrev:
Jeps raworit khon kaen ram lå jeg også på, det var fandme en god service man fik der.

Ok ja den ventetid det må jeg give dig ret i, det uforskammet vi har så lang ventetid herhjemme.

Det er det jeg gerne vil høre andres mening om. Hvorfor skal man i Danmark vente på indlæggelse og selv akut tandlægehjælp er 10 dages ventetid. Det er her jeg sammenligner med Thailand. Der kommer du stort set ind fra gaden og vuptiSmile

Først og fremmest er det nok et politisk spørgsmål, og hvilken skat man er villig til, at betale.

Og de hospitaler du snakker om i Thailand er vel privathospitaler der yder den gode service mod god betaling.

Der findes da også gode betalingshospitaler i både danmark og det øvrige europa, hvor man kan betale sig fra ventetiden.

Så vil man sammenligne skal det være med offentlig hospitaler i Thailand, med offentlige hospitaler i Danmark, det med at blande de private ind hører ingen steder hjemme.

Og jeg tror også lønnen til almindelige læger på de offentlige thai hospitaler ligger sådan, at kunne vi nøjes med samme løn til lægerne i Danmark, så var der plads til flere tusinde nye læger.

Skal man sammenlige det danske hospitalsvæsen med noget må det blive med det Svenske, det er mere rimelig da de 2 lande ligner hinanden.

Og her vil jeg til hver en tid vælge det svenske, selv om der også er lange ventetider.

Lung Yao
Rawirot skrev:
...........................................................................................................................................
For mit vedkommende taler jeg kun OM VENTETIDEN. Hvorfor skal man vente i flere måneder for en operation. Og 10 dage for akut tandlægehjælp? Jeg taler ikke om betalingen.

Nok fordi de får deres hyre om de er der eller ej og de har ikke tid på hospitalerne efter kl...... for de skal jo passe deres bijob på ........................................privat klinikker Angel

Tandlægen skal jo nå aftalen på .................................. Rungsted Golf banen Tuttelu Tralla

Sålænge at der er ikke fri konkurance iblandt dem så er det "frit slaw":
<< Du kommer til når DE har tid og de mener stadigvæk at konens tandpine kan klares imens med et par "albyler".>> Angry

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Dalton
Det er nok fordi for meget går i administtration, i et lille land som danmark burde det være nok med én instans til at styre sygehus væsenet. Nedlæg regionerne og effektiviser planlægning og indkøb osv. der bliver brugt alt for mange penge på ingenting.
Desuden er det også dyrt at opretholde alle de små steder men ingen politikere tør nedlægge yder sygehusene fordi befolkningen fokuserer på om det tager 10 eller 20 min at komme på hospitalet i stedet for at fokusere på om ventetiden er 4 eller 6 uger..
Så burde det også være sådan at folk der ikke møder op til en planlagt operation fik en bøde der kunne mærkes.
Har hørt det faktisk er en hel del operationer det drejer sig om der bliver aflyst fordi patienten ikke møder op!

Dalton

Lung Yao
sune skrev:
Jeg har da aldrig været ude for før, at et hospital faldbyder sine førpriser, men drenge og piger har i lyst til en bypass operation, så har Bangkok Hospital et specielt tilbud resten af måneden på 395.000.- baht alt inklusive, og det må da siges at være yderst billigt.

Jeg har ringet til dem, at jeg gerne vil have dette tilbud for senere effektuering, men det ville de sgutte ikke, for det gælder kun for operationer klaret inden 30 september...Dette er da ikke fair.. eller hvadViolin

Så har du så ikke modtaget deres tilbud i Juli vedr. E D ? Til hest

http://www.bangko...est-June11

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

sony
Dalton skrev:
Det er nok fordi for meget går i administtration, i et lille land som danmark burde det være nok med én instans til at styre sygehus væsenet. Nedlæg regionerne og effektiviser planlægning og indkøb osv. der bliver brugt alt for mange penge på ingenting.
Desuden er det også dyrt at opretholde alle de små steder men ingen politikere tør nedlægge yder sygehusene fordi befolkningen fokuserer på om det tager 10 eller 20 min at komme på hospitalet i stedet for at fokusere på om ventetiden er 4 eller 6 uger..
Så burde det også være sådan at folk der ikke møder op til en planlagt operation fik en bøde der kunne mærkes.
Har hørt det faktisk er en hel del operationer det drejer sig om der bliver aflyst fordi patienten ikke møder op!

Dalton

Ja det her kan jeg godt give dig ret i, men hvem vil komme frem med at nedlægge hospitaler i en valgkamp?

Og det med ikke at møde op, der burde de betale hvad det koster for den operation.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Rawirot
Lung Yao skrev:
Rawirot skrev:
...........................................................................................................................................
For mit vedkommende taler jeg kun OM VENTETIDEN. Hvorfor skal man vente i flere måneder for en operation. Og 10 dage for akut tandlægehjælp? Jeg taler ikke om betalingen.

Nok fordi de får deres hyre om de er der eller ej og de har ikke tid på hospitalerne efter kl...... for de skal jo passe deres bijob på ........................................privat klinikker Angel

Tandlægen skal jo nå aftalen på .................................. Rungsted Golf banen Tuttelu Tralla

Sålænge at der er ikke fri konkurance iblandt dem så er det "frit slaw":
<< Du kommer til når DE har tid og de mener stadigvæk at konens tandpine kan klares imens med et par "albyler".>> Angry

ja tror du har fat i noget. Tag en paracetamol og en ibumetin gigtpille det plejer at hjælpe hahaha. Det hjælper som en vitaminpille.
.

Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
Spring til debat: