Se indlæg
 Udskriv debat
Håndholdt bruser/spray til toilet
AL 48
cesse skrev:
hvor svært kan det være

http://www.billig...04551.html

Hilsen rørlækkeren Cesse

--Rimelig svært!, men ellers et godt bud på løsningen.
Det kan bare ikke umiddelbart lade sig gøre, da gevindet i dit viste T-stykke er med ½" rørgevind,- og det passer ikke med gevind på slange-omløberne.
Men kan man finde et T-ballofix med det rette gevind, så kan det bruges. (Ellers kan man selv "opbygge" af T-stykke og løs ballofix).- Ballofix-ventilen skal naturligvis spærre/åbne for den normale bruseslange.

Lung Yao
AL 48 skrev:
.................................................
Det kan bare ikke umiddelbart lade sig gøre, da gevindet i dit viste T-stykke er med ½" rørgevind,- og det passer ikke med gevind på slange-omløberne.
Men kan man finde et T-ballofix med det rette gevind, så kan det bruges. (Ellers kan man selv "opbygge" af T-stykke og løs ballofix).- Ballofix-ventilen skal naturligvis spærre/åbne for den normale bruseslange.

Nej, ikke så svært, hvis man kan/ville nøjes med kold vand.
Ballofixen sættes der hvor slangen til toilet cisternen er koblet til vand røret, da der er ved toiletbesøg at man skal bruge "spuleren" . De som snakker om bruseslangen og blandningsbatteriet må måske bruge "spuleren" til et andet formål Tuttelu Tralla.
Alternativet hvis man har et stort badeværelse, er :

[img]http://www.e-manonline.com/images/entry/bidet.jpg[/img] is not a valid Image.

Og det "ultimativt løsning":

[img]http://www.bluebidet.com/images/bidet-bb-3000-wlogo.png[/img] is not a valid Image.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

AL 48
AL 48 skrev:
cesse skrev:
hvor svært kan det være

http://www.billig...04551.html

Hilsen rørlækkeren Cesse

VRØVL jeg har skrevet, men kan desværre ikke slette indlæg.
BRUSESLANGER er også med ½" - gevind. - Blandede 2 ting sammen.
ØV - ØV,- og undskyld til Cesse

jens
Jeg vil nu anbefale at have en ventil på før slangen til r..bruseren fra Thailand da de ikke er lavet til at stå med dansk vandtryk på.

Og det er en bruseslange forøvrigt heller ikke, og visse vandværker i DK kan have helt op til 8 bar på ledningsnettet visse steder f.eks. nede ved vandet i Vejle.
I Thailand er det vist ekstremt højt hvis der er 1 bar fra vandforsyningen.

Og forsikringsselskabet vil garanteret henvise til at bruseren ikke er VA godkendt til at stå med tryk på den dag den er sprunget og der har været oversvømmelse.

prasat
aaahhh Jens, 8 bar er vist lige lidt i overkanten. det kan godt være de har 8 bar i de store forsyningsledninger men det bliver droslet ned. vandinstallationer der er over ca 15år gamle kan ikke tåle tryk der er over 6 bar, så ville de jo trykke alle gamle installationer utætte. jeg tro kun det er Oras der har en spuler der er VA godkedt. det vil sige sker der en skade og det er noget i selv har importeret så dækker forsikringen ikke og den dækker heller ikke hvis i selv sætter omtalte ballofix på.

aut. VVS-installatør prasat

Thjaa
min vend har lige faade instaler en i hans total nye wc/bad rom

den blev sendt med posten fra thailand da han hade soegt hele polen efter den han bore i polen jeg er paa besoeg atm

efter den blev instalert og fler af hans polske vender har sedt den er der nok 10 polakker der vil have den hjem til dem selv

Vi fik sadt sordan en vand laas paa af samme grund da det kun er plastik.. kan ses paa bildet som jeg lige har tage for 2 minuter sigen

i810.photobucket.com/albums/zz24/thjaa/DSCF4379.jpg
Livet er forkort til store problemmer

Spring til debat: