Se indlæg
Kondomer i thailand
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 01/06-2011 12:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
thaikurt1 skrev: Har i aldrig gerne vil lave et sidespringende med en andre men i har bare ikke haft mod til at gør det ikke fordi i i ikke elsker hende i lever sammen med med for at prøve om noget andre. Få i ikke lyst når i se en flot thaidame gå forbi at kunne tilbringe en nat sammen med hende. Henrik45 komme med et simpel spørgsmål og så kommer i med jeres moralen i sted for bare at svare på det han vil havde svar på Nu du selv taler om moral, hvordan var det så med din og din omtale af brormands besøg?? - Du oprettede endda en tråd om det. Hvor var din moral da henne. At udstille familie på den måde. http://www.dansk-...d_id=12253 |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 01/06-2011 13:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
AL 48 Vi har alle en form for moral nogen mener bare at andre også skal leve efter deres moral. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Boes |
Lagt på d. 01/06-2011 13:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Og hvor er så OP henne lige nu ? Det er sg da en Troll "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 01/06-2011 16:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Emnet er "Kondomer i Thailand" og ikke "Moral". Saa svaret maa vaere som bagerbager skriver "kan koebes i alle 7Eleven" osv. Hvis nu Henrik45 er "veludrustet" var det maaske en ide at tage dem med hjemmefra ? for det er jo ikke sikkert at stoerrelsen passer. Jeg taenker her paa dem som den udkaarne Thai dame har med. Men hvis nu Henrik45 tog en stopover i Bangkok paa vej til Phuket kunne kan passende besoege Thai restauranten "Cabbages & Condoms" paa Sukhumvit Soi 12. Her faar man gratis kondomer i stedet for bolscher naar man betaler regningen og de kommer i to stoerrelser til stor morskab for isaer damerne som er med i selskabet. Saa som svar paa Henrik45's spoergsmaal, saa er svaret "Ja kondomer kan faaes i Thailand og ovenikoebet gratis". Som toppen paa kransekagen saa ligger Darling massage ogsaa paa Soi 12 saa Henrik45 kunne invitere fruen paa en gang Thai massage efter middagen paa "Cabbages & Condoms". Slutteligen, saa er skilsmisse en alvorlig sag som boer taenkes noeje igennem. |
|
|
John |
Lagt på d. 01/06-2011 17:04
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
natty skrev: John skrev: Ok jeg prøver lige at lukke den her Henrik hvis du ikke ønsker at medbringe kondomer fra Danmark så er jeg sikker på at pigen der vælger at gå med dig godt kan hjælpe med at købe kondomer, hvis hun ikke allerede har dem. Hvis du ikke vil vælge ovenstående så har 7-elleven et bredt sortiment der er linet op ved kassen, til en pris af 50-60 baht for en pakke. Håber det hjalp dig. God fornøjelse Hmm. sorry John, men jeg synes du kommer med et underligt indlæg, administrator eller ej. Det som jeg først lagde mærke i i Henriks indlæg, var ikke om kondomer, men dette: Henrik45: "Jeg skal snart til puket med min kone for anden gang, denne gang kunne jeg godt tænke mig at prøve nogen thaipiger.. hvis jeg alså får muligheden uden at min konee kan opdage det." Altså for at sige det lige ud, udspekuleret planlagt, og ikke spontan, sex bag konens ryg, på en fælles ferie. Han tager jo ikke på en single ferie, med konens accept, hun må jo netopl ikke opdage det, selvom han overvejer at blive skilt, uden at hun sikkert har nogen ide om det. Jamen jeg siger da også gerne god fornøjelse...og tak for kaffe. Hmmm Du syntes mit indlæg er underligt, hvorfor? Jeg svarer bare på Henriks spørgsmål (uanset hvor underligt det kan syntes), istedet for at komme med moralske opstød.. Lidt imponerende at der først bliver svaret på hans spørgsmål i det 11 indlæg. Jeg kender ikke Henrik og ved ikke om han er en troll eller noget som helst andet, jeg svarer blot på hans spørgsmål, uden at tage stilling til det moralske i et side spring. Henrik spørger jo ikke om hvad vi mener omkring et evt. sidespring. john@dansk-thai.dk
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 01/06-2011 17:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
problemet er jo at spørgsmålet er så dumt og usympatisk at det næsten kun kan være en troll... det svarer lidt til hvis en person sagde at han var til sex med mindreårig og derfor ville høre hvor han kunne få stillet sine lyster...skal man så også bare svare manden høfligt el. holde sin kæft?? ikke at de to ting kan sammenlignes, men mere for at illustrere idéen om at man ikke nødvendigvis behøver at svare på alt uden at spille ?-tegn ved indholdet af spørgsmålet... manden har været på sin første ferie i Phuket set fristelserne og derefter kigget på sin kone og mistet apetitten...det er hvad det er...det sker hver dag...så kvinder, tag aldrig jeres mænd med til Phuket.. men at Henrik45 ligefrem praler med sin gode idé om utroskab og derefter stiller et mærkeligt spørgsmål om navn og mærker på kondomer...?? som om han ikke kender til kondomer... desuden har ingen endnu givet ham svar på spørgsmålet...og hvem ville dog synke så lavt ?? |
|
|
Frank |
Lagt på d. 01/06-2011 18:13
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Undskyld at dette er uden for emnet. Men jeg er helt tosset med ris. Findes der restauranter Thailand, som serverer ris? |
|
|
natty |
Lagt på d. 01/06-2011 19:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
@John Jeg har i svar 16 forklaret hvorfor jeg skrev som jeg gjorde. Jeg "mis" læste åbenbart dit indlæg, da du med udtrykket "god fornøjelse", ikke tog stilling for eller imod det moralske i et sidespring, my mistake. Frank,...når jeg tænker efter, er jeg sikker på at du kan få masser af "Fried Rice", med eller uden brændt gummi Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 02/06-2011 05:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
thaikurt1 skrev: Har i aldrig gerne vil lave et sidespringende med en andre men i har bare ikke haft mod til at gør det ikke fordi i i ikke elsker hende i lever sammen med med for at prøve om noget andre. Få i ikke lyst når i se en flot thaidame gå forbi at kunne tilbringe en nat sammen med hende. Henrik45 komme med et simpel spørgsmål og så kommer i med jeres moralen i sted for bare at svare på det han vil havde svar på Det var lige det jeg tinke paa Henrik45 koeb din gommy i 7/elleven kender ingen som har haft problem med dem da de ogsaa er EU godkent dem 7/elleven koer med Og til alle i ander Hvormange af jer som nu ser og proever at vare moral vokter har enlig ikke lige varet forbi og tage sig en hykke time jeg vil skyge paa 80% af jer selom i safoelti ikke vil emroemme det Grunden jeg siger dette paa den maade er at af alle de falanger jeg kender i thaioland og det er mange Ragti mange er det ca 80% af dem som jeg ved der lige har vaeret forbi og faa sig en hykke time saa lage nu vaer med at faa und i roeven bare fordi Henrik45 vil gerne proeve en hykke time eller 2 saa Henrik45 kan du have dig en god foernoeglse med din hykketime og godt at du tinker paa at passe paa dig selv saa du ikke ender op som alle de mange eroper vare aar som kommer hjem fra Thailand men en gang HIV fordi de ikke passet paa sig selv Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 02/06-2011 07:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Det er sgu meget vigtig at bruge kondomer især i thailand da der mange har HIV uden at de fortæller det til deres kunder. Dette forum skulle gerne være et sted hvor man kan stille spørgsmål uden at man få en smid moral i hovede af nogen af medlemmen. Jeg har tids opleve en flok danskerne der sidder og fortælle og deres sidespringende når kone er hjemme eller man tage et par fridage i Pattaya for at oplevet nattelivet og div thaidamer Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
huratho |
Lagt på d. 02/06-2011 08:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Enhver kvinde med respekt for sig selv, har vel kondomer i tasken Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/06-2011 12:41
|
huratho skrev: Hej Enhver kvinde med respekt for sig selv, har vel kondomer i tasken Hilsen Hugo jeg har aldrig mødt en prostitueret med respekt for sig selv....til gengæld har jeg mødt flere med kondomer i tasken... |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 02/06-2011 14:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Hvorfor gaa paa restaurant hvis maden hjemme er laekker ? |
|
|
Frank |
Lagt på d. 04/06-2011 09:10
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Apropos sidespring i Thailand. Jeg får helt ondt bare ved tanken. : |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 04/06-2011 12:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Boes skrev: Og hvor er så OP henne lige nu ? Det er sg da en Troll OP er ikke set siden ca.40 min. efter han postede denne tråd og det forstår man vel egentlig godt.... Gode svar er der kommet flere af, men alt for mange moralprædikener og ligegyldigt sludder har sikkert skræmt OP væk!!!! I øvrigt kan Jeg opsummere svarene: 7-eleven apoteket div. supermarkeder Restauranten "Condoms and Cabbages" Mange barer giver dem til deres kunder og ansatte.... __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
noisnabo |
Lagt på d. 04/06-2011 17:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
Thjaa skrev: [quote]thaikurt1 skrev: Henrik45 koeb din gommy i 7/elleven kender ingen som har haft problem med dem da de ogsaa er EU godkent dem 7/elleven koer med Kondomerne i Seven er alt for små til rigtige mandfolk. De passer kun til mænd som praler med sportsvogne og store motorcykler Hvis i forstår hvad jeg mener |
|
|
Henrik45 |
Lagt på d. 04/06-2011 20:05
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
Hej Sikke en ballade og postyr et par spørgsmål kan udløse, bar fordi jeg har været væk nogle dage men jeg har alså et arbejde og børn og kone jeg skal passe. Straks får man en moral prædiken fra de sædvanlige tråd ødelæggere som js og natty. Det med lidt sidespring finder jeg helt selv ud af, og forøvrigt får jeg masser af fiduser her på min arbejdsplads i lufthavnen fra kollegaer som har thaikoner og kærster, moral herude er IKKE eksisterende alle knalder til højre og venstre , det har de sikkert lært af deres kærster og koner som kommer fra et yderst moral løst arbejde i thailand. Som nogle er inde på Ja så er jeg ret stor forneden 22,5 cm og der for søger jeg oplysninger om kondomer i thailand, det er jo lissom lidt svært for mig at gemme en hel katon i vores fælles kuffeter ikke ? Der er ikke kommet nogen brrugbare svar endnu , skal jeg tolke det som at danske mænd her på siden ikke bruger kondomer når i er sammen med prostitueret i thailand ? seriøse og brugbare svar ønskes , det skulle nødig ende med at jeg må købe en motorcykelslange og slå knude på den , så bliver konen da først mistænkelig. seriøse svar TAK hej henrik |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 04/06-2011 20:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Kvaliteten af svarene har nok haft noget med kvaliteten af det oprindelige indlæg at gøre. Det svarede til, at du spurgte, om man kan få ris på restauranterne i Thailand. Havde du fortalt om problemet med størrelsen, havde du sikkert fået bedre svar, også selvom resten af indlægget virker lidt specielt. Det kan måske blive et problem at få store størrelser i Thailand, omend omkredsen nok er vigtigere end længden. Bedste løsning vil måske være at medbringe nogle i din personlige bagage, hvis du har mulighed for det. Som en sidebemærkning: Kvinder er sjældent dumme i denne henseende, så hvis du har tænkt dig at være din kone utro på turen, så gør dig selv klar på, hvilke konsekvenser det kan have. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/06-2011 20:47
|
[img]http://www.homotron.net/images/homotron/258Troll_spray.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/06-2011 21:12
|
Antal indlæg: 3779 |
Henrik45 skrev: Hej Sikke en ballade og postyr et par spørgsmål kan udløse, bar fordi jeg har været væk nogle dage men jeg har alså et arbejde og børn og kone jeg skal passe. Straks får man en moral prædiken fra de sædvanlige tråd ødelæggere som js og natty. Det med lidt sidespring finder jeg helt selv ud af, og forøvrigt får jeg masser af fiduser her på min arbejdsplads i lufthavnen fra kollegaer som har thaikoner og kærster, moral herude er IKKE eksisterende alle knalder til højre og venstre , det har de sikkert lært af deres kærster og koner som kommer fra et yderst moral løst arbejde i thailand. Som nogle er inde på Ja så er jeg ret stor forneden 22,5 cm og der for søger jeg oplysninger om kondomer i thailand, det er jo lissom lidt svært for mig at gemme en hel katon i vores fælles kuffeter ikke ? Der er ikke kommet nogen brrugbare svar endnu , skal jeg tolke det som at danske mænd her på siden ikke bruger kondomer når i er sammen med prostitueret i thailand ? seriøse og brugbare svar ønskes , det skulle nødig ende med at jeg må købe en motorcykelslange og slå knude på den , så bliver konen da først mistænkelig. seriøse svar TAK hej henrik Ja, du er 7.5 cm over gennemsnittet og derved langt over gennemsnittet for hvad en lille Thai-kvinde kan magte, så måske er kondomerne ikke længere det egentlige problem, om end 7-Eleven har store størrelser i nogle små pakker et andet sted end de sædvanlige. Hilsen, Robert |
|
Spring til debat: |